Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kan nå ikke den jævla klokka bli ni slik at jeg kan ringe banken?

Du har ikke vurdert å skifte til en bank som har åpent fra 6-24 hver dag, og som ordner alt over telefon?

Nope. Mister så mange gode tilbud da. :p

Og så tar det lenger tid / blir dyrere for dem som skal overføre penger til meg, siden de også har samme bank som meg.

Jeg hadde Fokus en lengre periode f.eks., men rentene hos dem var dårlig deal, og jeg har også vært borti Postbanken, DNB og et par-tre andre, uten at de var noe særlig bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dumming. Da kan ikke jeg anbefale noe. Har aldri takla det. :p In-ear FTW!

edit: Det kunne jo hende jeg hadde klart å overtale deg til å droppe headset ved å bare ingonrere det du skrev.

Aberet med in-ear når man skal ha headset, er manglende mikrofon. :p

/crycutcry

:tease:

Emostyle! :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

/crycutcry

:tease:

Jeg skal vurdere å dele det med deg når du har svart meg.

Jeg slå deg, du slå meg, ja?

Ja! Og hvorfor trenger du å blitt slått da, unge dame? :D

Lenke til kommentar

Dritt-nav :thumbdown: her får man brev at det skal komme penger på konto, og ti dager etter søknaden ble innviglet så har det ikke kommet en krone

kommer jo an på hva som er lønnsdato hos nav, og viss du har mottatt det brevet nå nylig, så er det mulig at du fikke godkjent søknaden, etter pengene er sendt ut.......

Syns ikke folk har noen grunn til og klage på nav, er tros alt en gavepakke av de sjeldne!

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

@Yavel : Du vet ikke hva du snakker om virker det som. Det er ikke slik at alle som er på nav synes det er digg og ser på det som en gavepakke. Min periode der er den verste i mitt liv. Dessuten vet vel ikke du hva enkeltpersoner klager på så det er bare latterlig sagt!

Selv om det er ille, så tenk i andre land der de ikke har den samme muligheten?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Skal vi like gjerne slutte å spise siden det er så mange som sulter der ute også?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...