Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen så digg det hadde värt å kunne bli midlertidlig döv. Tenk dere total stillhet. Ingen brumming, ingen surring eller andre smålyder, men HELT STILLE. Eventuelt når folk rundt deg snakker om hvor fulle de var, og hvor bakfulle de var, andre kjipe historier og sine daglige "problem".

Ville nok ikke påvirket meg særlig, da jeg har tinnitus. :p Hører et konstant sus uansett hva jeg foretar meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Faen så digg det hadde värt å kunne bli midlertidlig döv. Tenk dere total stillhet. Ingen brumming, ingen surring eller andre smålyder, men HELT STILLE. Eventuelt når folk rundt deg snakker om hvor fulle de var, og hvor bakfulle de var, andre kjipe historier og sine daglige "problem".

Hagle?

Fy faen, jeg elsker dette regnet. All den møkkasnøen som falt her om dagen (og tok strømmen min :( ) vaskes vekk i en fei. Jeg driter langt i at det blir rasfare rundt omkring. Det er ikke rasfare her.

Men du kommer til å synke i jorden. :ph34r: Føltes som om jeg gikk en halv meter ned i grusen i dag for hvert skritt.

Drittdag på jobb i dag. Bare nevner det. Kom og trøst meg, anyone?

Lenke til kommentar

Koss portaPro er standard og fungerer greit. Men det er også blitt fryktelig mainstream.

Jeg vil gjerne ha noe som ikke lekker så jævlig mye.

edit: Mine portapro er erklært invalide etter sju år i tjeneste, og de som følger med telefonen min gir meg gnagsår.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har ikke du en type som skal ta seg av trøstingen?

Jo, men han er ikke her. :ph34r:

Jeg vil gjerne ha noe som ikke lekker så jævlig mye.

edit: Mine portapro er erklært invalide etter sju år i tjeneste, og de som følger med telefonen min gir meg gnagsår.

Er in-ear ett alternativ, eller må det være headset?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Dumming. Da kan ikke jeg anbefale noe. Har aldri takla det. :p In-ear FTW!

edit: Det kunne jo hende jeg hadde klart å overtale deg til å droppe headset ved å bare ingonrere det du skrev.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...