Catkin Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg vil også nevne noe. Men jeg har ikke noe å nevne. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg stikker hjem for dagen. Bare nevner det. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg nevner ingenting. Bare for å nevne det. wait.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg er nesten aldri aktiv i denne tråden lenger. Bare nevner det. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Faen så digg det hadde värt å kunne bli midlertidlig döv. Tenk dere total stillhet. Ingen brumming, ingen surring eller andre smålyder, men HELT STILLE. Eventuelt når folk rundt deg snakker om hvor fulle de var, og hvor bakfulle de var, andre kjipe historier og sine daglige "problem". Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Dere får lov til å skrive, det skaper ikke lyd. Sorry for at jeg drepte tråden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Fy faen, jeg elsker dette regnet. All den møkkasnøen som falt her om dagen (og tok strømmen min ) vaskes vekk i en fei. Jeg driter langt i at det blir rasfare rundt omkring. Det er ikke rasfare her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Faen så digg det hadde värt å kunne bli midlertidlig döv. Tenk dere total stillhet. Ingen brumming, ingen surring eller andre smålyder, men HELT STILLE. Eventuelt når folk rundt deg snakker om hvor fulle de var, og hvor bakfulle de var, andre kjipe historier og sine daglige "problem". Ville nok ikke påvirket meg særlig, da jeg har tinnitus. Hører et konstant sus uansett hva jeg foretar meg. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Tilbake fra dusjen. Merkelig skoledag i dag. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg må kjøpe nytt headset. Og siden jeg er lat, spør jeg dere om dere har noen anbefalinger. Jeg orker ikke noe store greier. Det er snakk om til mobilen, da altså musikk på tur. Jeg har allerede et hjemme som dekker mitt behov der, så jeg trenger noe lettere og koselig. Ja. Tips? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Koss portaPro er standard og fungerer greit. Men det er også blitt fryktelig mainstream. Endret 17. januar 2011 av Crash Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Faen så digg det hadde värt å kunne bli midlertidlig döv. Tenk dere total stillhet. Ingen brumming, ingen surring eller andre smålyder, men HELT STILLE. Eventuelt når folk rundt deg snakker om hvor fulle de var, og hvor bakfulle de var, andre kjipe historier og sine daglige "problem". Hagle? Fy faen, jeg elsker dette regnet. All den møkkasnøen som falt her om dagen (og tok strømmen min ) vaskes vekk i en fei. Jeg driter langt i at det blir rasfare rundt omkring. Det er ikke rasfare her. Men du kommer til å synke i jorden. Føltes som om jeg gikk en halv meter ned i grusen i dag for hvert skritt. Drittdag på jobb i dag. Bare nevner det. Kom og trøst meg, anyone? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Har ikke du en type som skal ta seg av trøstingen? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Koss portaPro er standard og fungerer greit. Men det er også blitt fryktelig mainstream. Jeg vil gjerne ha noe som ikke lekker så jævlig mye. edit: Mine portapro er erklært invalide etter sju år i tjeneste, og de som følger med telefonen min gir meg gnagsår. Endret 17. januar 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Skal det være headsett eller øreplugger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Har ikke du en type som skal ta seg av trøstingen? Jo, men han er ikke her. Jeg vil gjerne ha noe som ikke lekker så jævlig mye. edit: Mine portapro er erklært invalide etter sju år i tjeneste, og de som følger med telefonen min gir meg gnagsår. Er in-ear ett alternativ, eller må det være headset? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Headset. edit: Jeg må kjøpe nytt headset. Endret 17. januar 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Dumming. Da kan ikke jeg anbefale noe. Har aldri takla det. In-ear FTW! edit: Det kunne jo hende jeg hadde klart å overtale deg til å droppe headset ved å bare ingonrere det du skrev. Endret 17. januar 2011 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hvis du har noen veldig gode anbefalinger, tar jeg jo ikke skade av at du nevner det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Nei, nå kan du bare ha det så godt. Endret 17. januar 2011 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg