Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nå ser jeg virkelig ut som en kul kar! Endelig fikk jeg av litt hår på toppen og har brukt min magiske clay på håret.

Jeg ser guddommelig ut med det håret jeg har nå. Kommer kanskje RPP senere i kveld.

HH Simonsen Clay. Am i rite? Jeg trenger nok en klipp selv, det føles ut som om jeg har hockeysveis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå ser jeg virkelig ut som en kul kar! Endelig fikk jeg av litt hår på toppen og har brukt min magiske clay på håret.

Jeg ser guddommelig ut med det håret jeg har nå. Kommer kanskje RPP senere i kveld.

HH Simonsen Clay. Am i rite? Jeg trenger nok en klipp selv, det føles ut som om jeg har hockeysveis.

You are right my friend! HH Simonsen clay blandet med HH Simonsen Mud for ultimate perfection.

Ja, jeg hadde tendenser til hockeysveis selv :thumbdown: ...og jeg betalte blodpris! Neste gang blir det en tyrker ellerno på Grønland. Har ikke så avansert hår.

Lenke til kommentar

You are right my friend! HH Simonsen clay blandet med HH Simonsen Mud for ultimate perfection.

Ja, jeg hadde tendenser til hockeysveis selv :thumbdown: ...og jeg betalte blodpris! Neste gang blir det en tyrker ellerno på Grønland. Har ikke så avansert hår.

Jeg bruker den samme clayen selv. Og når det kommer til frisører finnes det utall av frisører som tar en klipp for en hundrings eller mindre i Oslo. Jeg har sett en på t-banestasjonen på Tøyen blant annet. Kommer nok til å bli seende ut som en pakistaner, da. Her hvor jeg klipper meg koster det 500 kroner. Nå er det fordi de ikke finnes konkurranse da, men det er helt vannvittig dyrt. Ender som regel opp men en lærling som tar halv pris.

Lenke til kommentar

Betalte 625kr for en vanlig herreklipp på Ullern ca. 200m hjemmefra. Selv om det er behagelig tar jeg heller trikken i 10min og sparer 400kr :)

Og det er et sted hvor det finnes konkurranse. Alle frisørene var egentlig booket helt frem til slutten av februar, men jeg fikk en avbestillingstime.

Lenke til kommentar

Forlanger bilde, Machansern.

One up. Jeg er fryktelig nysgjerrig på hvordan Machansern ser ut.

Ligger et og annet halvdårlig bilde motebildetråden.

Jeg får ta på meg swaggeren da.

Så det er slik du ser ut, ja. :hmm:

'

post-160412-0-19055600-1295264956_thumb.jpg

Gamlerommet jo! :w00t:

Til info så har jeg skaffet mobil med noget bedre kamera, men det er fotsatt mobilkamera...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...