Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ingen slutninger er forhastede her. There's no such thing as "bare en venninne" Jasså? Utdyp gjerne hvorfor det ikke finnes noe som "bare en venninne". Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Nå ser jeg virkelig ut som en kul kar! Endelig fikk jeg av litt hår på toppen og har brukt min magiske clay på håret. Jeg ser guddommelig ut med det håret jeg har nå. Kommer kanskje RPP senere i kveld. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Om du lurer deg selv lenge nok, begynner du å tro på det selv. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ingen slutninger er forhastede her. There's no such thing as "bare en venninne" Jasså? Utdyp gjerne hvorfor det ikke finnes noe som "bare en venninne". Hei, jeg er stereotyp-mannen. Hyggelig å treffe deg. Alle vennskapelige forhold mellom venner er basert på noe annet. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Bedre å alltid lure seg selv , en å aldri tro på seg selv ? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg starter snart på min tredje kopp kaffe. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg starter snart på min tredje kopp kaffe. Andre her. Nå skal det sies at en kopp for meg er cirka en halvliter da Håper jeg våkner snart Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg starter snart på min tredje kopp kaffe. synd det ikke er melk på huset, for da skulle jeg og ha drukket kaffe Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg startet dagen med en latte, men nå er jeg desperat, og har gått over på vanlig svart kaffe. Billigere er det også.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg starter snart på min tredje kopp kaffe. synd det ikke er melk på huset, for da skulle jeg og ha drukket kaffe palmface.png Je sier som far min: bebbidrekke kan bebbia drekke (tok meg friheten til litt dialektskriving her, siden jeg føler akkurat dette må skrives i dialekt) Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Fant cola og øl, men er dessverre på jobb Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg startet dagen med en latte, men nå er jeg desperat, og har gått over på vanlig svart kaffe. Billigere er det også.. Og ikke minst bedre Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg starter snart på min tredje kopp kaffe. synd det ikke er melk på huset, for da skulle jeg og ha drukket kaffe palmface.png Je sier som far min: bebbidrekke kan bebbia drekke (tok meg friheten til litt dialektskriving her, siden jeg føler akkurat dette må skrives i dialekt) Drikker ikke kaffe til vanlig, da dette ville vært usunt i mitt kosthold! Derfor så må jeg vanne ut smaken når jeg drikker det Btw fryst cola smaker rart, og konsistensen er akkurat som når juice har mugna Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Drikker ikke kaffe til vanlig, da dette ville vært usunt i mitt kosthold! Derfor så må jeg vanne ut smaken når jeg drikker det Btw fryst cola smaker rart, og konsistensen er akkurat som når juice har mugna Jeg sitter egentlig bare igjen med ett enkelt spørsmål; har du drukket muggen juice? On another note: jammen var det problematisk å skrive bokmål igjen. Det er ikke mer enn én enkel setning med dialekt som skal til før jeg må tenke hardt gjennom alt jeg skriver Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg sitter egentlig bare igjen med ett enkelt spørsmål; har du drukket muggen juice? hadde et uhell en morgen jeg hadde dårlig tid Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg sitter egentlig bare igjen med ett enkelt spørsmål; har du drukket muggen juice? hadde et uhell en morgen jeg hadde dårlig tid Du følte vel ikke at du hadde trekt et kort strå den morgenen? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg sitter egentlig bare igjen med ett enkelt spørsmål; har du drukket muggen juice? hadde et uhell en morgen jeg hadde dårlig tid Du følte vel ikke at du hadde trekt et kort strå den morgenen? lærer så lenge en lever Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 lærer så lenge en lever Jeg tror jeg ville ha hatt problemer med å ta muggen juice som lærdom om morgenen. Så skal det jo sies at jeg er ganske hårsår da jeg akkurat har stått opp, så det er ikke veldig mye som skal til Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 lærer så lenge en lever Jeg tror jeg ville ha hatt problemer med å ta muggen juice som lærdom om morgenen. Så skal det jo sies at jeg er ganske hårsår da jeg akkurat har stått opp, så det er ikke veldig mye som skal til var sykt forbanna der og da, men var fullstendig kaos, og det er lenge siden Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Og ikke minst bedre Akuratt det kan diskuteres. Jeg er mer fan av en Americano fremfor vanlig svart kaffe. Men nå er jeg veldig kresen på slikt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg