TacoFjes Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 I'm back Er trøtt nå så hele historien får dere ikke i dag, Ukes sammendrag: Mandag: skole + jobb- Tirsdag: alt for lang skoledag, når jeg kommer hjem har mamma fått brev fra skolen om at jeg stod i fare for å ikke få karakter i matter -.- som resulterte i lang samtale med mamma.... Onsdag: skole + jobb. Torsdag:skole+ kjempefin skitur med pappa, datt jeg ned kjellertrappa når jeg skulle ta på plass skiene igjen, 3 brista ribbein, kul i hode og 1000 blåmerker. fredag: legen, skole med 4 timer gym -.-, byen med venner, filmkveld med andre venner lørdag: var på dagstur til oppdal med pappa, stod på slalom og prøvde telemark for 2. gang. dro på burdag når jeg kom hjem Søndag: satt på skype og hadde truth og dare til langt på natt, sov til klokken 3!! -.- var på kino med venner Wow jeg har et intressant liv... not. Jaja Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Awesome! Jeg er våken! Eller. Jeg er stuptrett, men klarer ikke sove. Paranoid etc. Har nettopp reinnreda rommet mitt pga. den. Ingen kommer inn døra nå, og ingenting kommer fra taket heller. Kan i alle fall ikke nå senga. Hah! Nå må jeg bare finne ut hva som er i senga mi. For det er ikke meg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Noen som trenger guide til skikkelig defragmentering? www.fallenred.net/defraggle/ Endret 17. januar 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Noen som kan noe om index.html i MobileMe? Får fæn ikke den fila til og vises på web.me.com/brukernavn -.- Har et dedikert domene bundet til MobileMe kontoen også, www.deltasoft.tk Endret 17. januar 2011 av Kaketorsdag!<3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Kan nå ikke den jævla klokka bli ni slik at jeg kan ringe banken? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Dum-di-dum. Someone, slå meg i hodet med en stekepanne elns så jeg får sove : ) Lenke til kommentar
;_; Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Kan nå ikke den jævla klokka bli ni slik at jeg kan ringe banken? Du har ikke vurdert å skifte til en bank som har åpent fra 6-24 hver dag, og som ordner alt over telefon? Endret 17. januar 2011 av ;_; Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 God morgen søte små <3 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg må gå tilbake til den gamle avataren uten nisselue, men jeg finner ikke den orginale på pc'en min. men jula varer helt til påske blir det sagt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 SÅ fantastisk å få sove i natt da. La meg kl 12 i god tro om at i NATT ville jeg sove godt. Sovnet kl 2, etter å ha stått opp, trasket litt rundt i frustrasjon osv. Så VÅKNET jeg halv 3. GAWD. Lå til slutt og stanget hodet i veggen i ren frustrasjon, og med ett lite håp om å slå meg selv i svime. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 God morgen DNFK. Hvordan står det til her da ? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Morgen, Mr. A Aner ikke med andre, men MrBjoern er frustrert og jeg er trøtt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg og er trøtt, hadde en venninne på besøk til sent på kveld. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Morgen, Mr. A Aner ikke med andre, men MrBjoern er frustrert og jeg er trøtt Hei, da er jeg ikke alene i dag da? Jeg sitter på skolen og sovner nesten i timen. And guess what? Enda bedre, jeg skal jobbe til 11 i dag! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 O RLY, Slimda? Ikke noen grunn til å trekke forhastede slutninger. Var bare en venninne. Film og pizza og tullprat. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 O RLY, Slimda? Ikke noen grunn til å trekke forhastede slutninger. Var bare en venninne. Film og pizza og tullprat. Ingen slutninger er forhastede her. There's no such thing as "bare en venninne" Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 God morgen troll og trollinner! Jeg er über-trøtt. 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 sykt digg med 2 timers søvn i natt gleder meg til dagen er over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg