Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

I'm back :)

Er trøtt nå så hele historien får dere ikke i dag,

Ukes sammendrag:

Mandag: skole + jobb-

Tirsdag: alt for lang skoledag, når jeg kommer hjem har mamma fått brev fra skolen om at jeg stod i fare for å ikke få karakter i matter -.- som resulterte i lang samtale med mamma....

Onsdag: skole + jobb.

Torsdag:skole+ kjempefin skitur med pappa, datt jeg ned kjellertrappa når jeg skulle ta på plass skiene igjen, 3 brista ribbein, kul i hode og 1000 blåmerker.

fredag: legen, skole med 4 timer gym -.-, byen med venner, filmkveld med andre venner

lørdag: var på dagstur til oppdal med pappa, stod på slalom og prøvde telemark for 2. gang. dro på burdag når jeg kom hjem

Søndag: satt på skype og hadde truth og dare til langt på natt, sov til klokken 3!! -.- var på kino med venner

Wow jeg har et intressant liv... not. Jaja

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Awesome! Jeg er våken! Eller. Jeg er stuptrett, men klarer ikke sove. Paranoid etc. Har nettopp reinnreda rommet mitt pga. den. Ingen kommer inn døra nå, og ingenting kommer fra taket heller. Kan i alle fall ikke nå senga. Hah!

Nå må jeg bare finne ut hva som er i senga mi. For det er ikke meg.

Lenke til kommentar

Kan nå ikke den jævla klokka bli ni slik at jeg kan ringe banken?

Du har ikke vurdert å skifte til en bank som har åpent fra 6-24 hver dag, og som ordner alt over telefon?

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

SÅ fantastisk å få sove i natt da. La meg kl 12 i god tro om at i NATT ville jeg sove godt. Sovnet kl 2, etter å ha stått opp, trasket litt rundt i frustrasjon osv. Så VÅKNET jeg halv 3. GAWD. Lå til slutt og stanget hodet i veggen i ren frustrasjon, og med ett lite håp om å slå meg selv i svime. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...