Tunky Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Er det en cam-striptease? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Youtube har vært litt rar i dag, så kan nok være noe som har skjedd Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Er det en cam-striptease? Ohh busted.. en liten sneak peek Not... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg tror ikke på deg. http://tinyurl.com/6x57b4v og så "Bilder". Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Koster spotify penger? Lasta ned gratisversjonen idag, oppdaga nettop timern oppi hjørnet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg tror ikke på deg. http://tinyurl.com/6x57b4v og så "Bilder". Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Du kan ha den gratis, men da må du nesten holde ut alle reklamene og du kan ikke lage spillelister osv. Ikke aktuelt for min del ihvertfall. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Koster spotify penger? Lasta ned gratisversjonen idag, oppdaga nettop timern oppi hjørnet Er vel noe X antall timer pr mnd du kan høre på eller noe i den duren. Har en kode på Spotify Premium liggende her i julegave, tviler på at jeg kommer til å bruke den. Skal en arrangere en konkurranse/utlodding eller noe for gaven? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Koster spotify penger? Lasta ned gratisversjonen idag, oppdaga nettop timern oppi hjørnet Er vel noe X antall timer pr mnd du kan høre på eller noe i den duren. Har en kode på Spotify Premium liggende her i julegave, tviler på at jeg kommer til å bruke den. Skal en arrangere en konkurranse/utlodding eller noe for gaven? MEG MEG MEG! Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg tror ikke på deg. http://tinyurl.com/6x57b4v og så "Bilder". Ohh busted.. en liten sneak peek Not... Tror ikke på meg selv jeg heller... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Koster spotify penger? Lasta ned gratisversjonen idag, oppdaga nettop timern oppi hjørnet Er vel noe X antall timer pr mnd du kan høre på eller noe i den duren. Har en kode på Spotify Premium liggende her i julegave, tviler på at jeg kommer til å bruke den. Skal en arrangere en konkurranse/utlodding eller noe for gaven? Eller bare gi den til meg? Siden jeg ønska meg til jul og bursdag, men ikke fikk til noen av de. Jeg har også bursdag på onsdag. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Koster spotify penger? Lasta ned gratisversjonen idag, oppdaga nettop timern oppi hjørnet Du har det som heter spotfiy free også for de som har fått invite mener jeg. Da kan du høre så mye du vil, men du har reklame og begrenset lydkvalitet. Har en invite om du vil ha Gitarhm. Bare send e-mail på pm så kan du få den. Endret 16. januar 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg har bursdag 29.! og jeg har ikke kort! MEG! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 sudo apt-get install creativity Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Gå for blowjobs folkens. Det pleier å funke. Selv har jeg premium med autotrekk fra konto, så for meg er det egentlig det samme. Endret 16. januar 2011 av MrBjoern Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Koster spotify penger? Lasta ned gratisversjonen idag, oppdaga nettop timern oppi hjørnet Er vel noe X antall timer pr mnd du kan høre på eller noe i den duren. Har en kode på Spotify Premium liggende her i julegave, tviler på at jeg kommer til å bruke den. Skal en arrangere en konkurranse/utlodding eller noe for gaven? Det er vel snakk om Spotify Open, som det heter. Da er det 20 timer i måneden. Altså totalt bortkasta Jeg syns du bare skal være snill og gi koden til Gitarhm jeg @Gitarhm; Hvis du kjenner noen med premium så har vel de invites titt og ofte, så du kan få Spotify Free i stedet. Det er gratis uten timegrense, men med reklame sudo apt-get install creativity E: Klarer ikke finne pakken creativity 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Det var 4 versioner. Ene kosta 999 kr (år), andre 99 kr (måned), tredje 49 kr (litt usikker hva det var) og open, som jeg har. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Oki, førstemann som kan svare på disse to spørsmålene? Hvilken bar spilles og synges "The Landlord's Daughter" Hvilket radioprogram brukte denne sangen hver Torsdag (før fredager)? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Oki, førstemann som kan svare på disse to spørsmålene? Hvilken bar spilles og synges "The Landlord's Daughter" Hvilket radioprogram brukte denne sangen hver Torsdag (før fredager)? The mouse and the donkey Radioresepsjonen! WIN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg