Balli Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 er da vanligvis to enterknapper på et tastatur Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg har ikke enterknapp på PCen. Det hadde faktisk vært utrolig morsomt å sett, en knapp på selve pc'n! Hørt om bærbare pcer? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 er da vanligvis to enterknapper på et tastatur Ikke om det er en liten laptop. Men da vil kanskje mer enn tastaturet være litt koko om man søler noe Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg har ikke enterknapp på PCen. Det hadde faktisk vært utrolig morsomt å sett, en knapp på selve pc'n! Ja, det hadde nok vært skikkelig morsomt! ' Balli: Nå sitter jeg på en bærbarPC og jeg har bare en. Tror jeg. ' Wizzlee: Man blir vant til det. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg har ikke enterknapp på PCen. Det hadde faktisk vært utrolig morsomt å sett, en knapp på selve pc'n! Hørt om bærbare pcer? Joda, sant nok. Sitter på noen selv nå (med 2 fungerende enter-taster!) Jeg har ikke enterknapp på PCen. Det hadde faktisk vært utrolig morsomt å sett, en knapp på selve pc'n! Ja, det hadde nok vært skikkelig morsomt! ' Balli: Nå sitter jeg på en bærbarPC og jeg har Og først nå oppfatter jeg hvor dumt det hørtes ut... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Går det forresten ikke an å remappe så du kan bruke en annen tast? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hva er greia med " ' " i alle innleggene dine, Coa? Jeg har ikke enterknapp på PCen. ' kammizez: Riktig, han drar plenty av damer. etter filmen og dømme, (hun ved siden av han) så er de bare 16 også! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 hvis det er det integrerte i laptopen er det jo en enkel løsning: kast laptopen å kjøp stasjonær med skikkelig tastatur Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Går det forresten ikke an å remappe så du kan bruke en annen tast? Mistenkjer at det blir litt for komplisert for Coa Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 hvis det er det integrerte i laptopen er det jo en enkel løsning: kast laptopen å kjøp stasjonær med skikkelig tastatur hvorfor ikke bare koble til et tastatur? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 fordi det er altformye arbeid yavel Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Går det forresten ikke an å remappe så du kan bruke en annen tast? Jeg vet ikke hva det er, men jeg regner med at det ikke går, i og med at det er en skolePC jeg har null kontroll over. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 letteste blir å koble til et eksternt tastatur, så levere den in til it personalet på mandag Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Redd jeg må betale for ny dersom jeg leverer den inn, så jeg velger å leve uten enter. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 strengt it personale? der jeg gikk sa jeg bare at det var sølt på den, it karen bare tok et tastatur fra en delemaskin å bytta, uten problem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 @Lars How? http://vlaurie.com/computers2/Articles/remap-keyboard.htm Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Alltid moro å plage Apple-hatere. Over til noe annet: Om 13 timer og 20 minutter sitter jeg på flyet til Egypt. Åtte fryktelige dager uten dere … 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 er alle på fylla eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 er alle på fylla eller? Faktisk så har jeg et dilemma. Jeg har lyst til å bli litt småbrisen, men jeg har rett og slett ikke lyst på øl og det er alt jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg