Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sasab, det er egentlig ingen vits å prate om det i denne tråden, folk flest her har bare sittet på rommet sitt fra de gikk på ungdomsskolen til de ble voksne. Inkl. meg. Vi kan aldri sette oss inn i en slik situasjon som det som skjer i kosovo/serbia nå. Vi har ingenting å sammenligne med fra våre egne liv. Blir bare synsing.

At man må ha førstehåndskjennskap til en gitt tema for å kunne drøfte det er kanskje et av verdens dummeste og mest misbrukte argument.

Lenke til kommentar
Chokke: jeg skal sjekke religionsdelen, selv om jeg synes det blir mye diskusjom om livet og døden og islam...

Samfunnsdelen generelt er kjedelig. Politikk har jeg ingen interesse av, og religionsdelen tar for seg (som sagt) livet, døden og islam/kristendommen og der har jeg ingen interesse/kunnskap så blir bare å bla kjapt igjennom og kjede seg.

Teknologi og vitenskap har til dels interessante temaer, men for få brukere til å sjekkes daglig. Og disse relasjoner/seksualitet/helse/barn-delen har jeg enda mindre interesse av (med mindre jeg poster noe der, som regel anonym :) ).

This is serious thread, and this is serious question: Hvem er dama i bildet ditt Kristine (som er navnet ditt ikke sant, Sonja84)?

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...