b-real Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Fikk endelig min første smart-tlf i går. Sitter å leker med Angry birds nå iPhone eller djevelens verk Gud forby, en Android-maskin? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Fikk endelig min første smart-tlf i går. Sitter å leker med Angry birds nå iPhone eller djevelens verk Gud forby, en Android-maskin? Ingen iFag eller iBlogger nei. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 iPhone er og blir et produkt for massen. Den generelle bruker. Brukeren som ringer meg på support-telefonen og lurer på hvorfor PC-en ikke fungerer når strømmen har gått. Rett og slett sikter i-produktene seg inn mot den generiske massen mennesker som hypigst fremkaller PEBKAC-problemer. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Android eller djevelens verk Gud forby, en iPhone-maskin? Bra vi er enig Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Fikk endelig min første smart-tlf i går. Sitter å leker med Angry birds nå iPhone eller djevelens verk Gud forby, en Android-maskin? Gå og hump Macen din du, fanboygutten. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Å herre! Superkidzen tar av. ' http://www.youtube.com/watch?v=GMbhbvFJcVw&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Føler meg litt dum som spør, men hvem er egentlig Superkidzen? Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Android er noe som er kommet for å bli. Apple kunne utviklet seg til å bli noe man leser om i gode romaner, eiere som lager seg et sykt imperium for å fremme sin syke maktsyke. De vil etterhvert slå seg sammen, for eks. telenor eiere, apple og flere andre for å da ha massene i sin hule hånd pga. kundeinformasjon og alle i-produkter. Ja takk åpen kildekode. Nei takk til lukket system. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Partyprinsen, samleiemaskinen, sprengeren. Superkidzen er Superkidzen. ' Superkidzen.blogg.no/ @ kammizez Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Eat da poo poo! :!: Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Å herre! Superkidzen tar av. ' [media ]http://www.yout ube.com/watch?v=GMbhbvFJcVw&feature=player_embedded[/media] Vanligvis pleier jeg begynne å le når andre ler. Nå ble jeg bare provosert. Hva er greia med " ' " i alle innleggene dine, Coa? Endret 15. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 .. Du sier at den fyren får seg masse? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hva er greia med " ' " i alle innleggene dine, Coa? Jeg har ikke enterknapp på PCen. ' kammizez: Riktig, han drar plenty av damer. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hva er greia med " ' " i alle innleggene dine, Coa? Jeg har ikke enterknapp på PCen. ? Hvilken pc har du? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hva er greia med " ' " i alle innleggene dine, Coa? Jeg har ikke enterknapp på PCen. ' kammizez: Riktig, han drar plenty av damer. *Sender en enter knapp* Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 kammizez: Riktig, han drar plenty av damer. Vel, det beviser jo igrunn at utseende ikke har mye å si i dette tilfellet.. Jeg sitter fortsatt igjen med tanken; "Hvordan i helvete gjør han det?" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Nå fikk jeg lyst på spekeskinke eller biltong. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hva er greia med " ' " i alle innleggene dine, Coa? Jeg har ikke enterknapp på PCen. ? Hvilken pc har du? Hvilken PC jeg har? Jeg har denne. ' Jeg sølte vann på PCen, og nå fungerer ikke enter. Derav '. Jeg må bruke '[ /indent] som erstatter. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg har ikke enterknapp på PCen. Det hadde faktisk vært utrolig morsomt å sett, en knapp på selve pc'n! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hva er greia med " ' " i alle innleggene dine, Coa? Jeg har ikke enterknapp på PCen. ? Hvilken pc har du? Hvilken PC jeg har? Jeg har denne. ' Jeg sølte vann på PCen, og nå fungerer ikke enter. Derav '. Jeg må bruke '[ /indent] som erstatter. Det må være utrolig slitsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg