Pubé Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nyinstallert windows 7. Hvilke programmer MÅ jeg ha? Kanskje ikke et program, men en hurtigtast til Diskusjon.no Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nytt tema, hva skal dere imorgen? Stelle planter, ha sex, lage middag og slå dama. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. Og ikke nødvendigvis alle tingene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 For et dritt program, Søstrene Kardashian. Det anbefales ikke å se på det. Er bare en grunn til at de fikk det programmet! Fortell meg hvorfor? episode 1 gikk nå nettopp og episode 2 går nå på TV2 Bliss tror jeg det var. Det er fire episoder på rad, de skal vise 2 til. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nyinstallert windows 7. Hvilke programmer MÅ jeg ha? Opera. Spotify. Winamp. Steam. World of Warcraft Minecraft. Ventrilo. Skype. Live Messenger. Microsoft Security Essentials. Avg GIMP. Photoshop Foxit. Takk. Nyinstallert windows 7. Hvilke programmer MÅ jeg ha? Gå på ninite.com. Der finner du det meste du trenger. Takk. Nyinstallert windows 7. Hvilke programmer MÅ jeg ha? WUBI Neitakk. Jeg tar Debian jeg. Har laget en partisjon for backtrack eller debian. Får se hva jeg velger. Tror jeg faller på backtrack. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) For et dritt program, Søstrene Kardashian. Det anbefales ikke å se på det. Er bare en grunn til at de fikk det programmet! Fortell meg hvorfor? episode 1 gikk nå nettopp og episode 2 går nå på TV2 Bliss tror jeg det var. Det er fire episoder på rad, de skal vise 2 til. http://www.rightcelebrity.com/?p=622 NSFW Endret 15. januar 2011 av Yavel Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10021067 Haha, gud så talentløs VGs redaksjon er. De kommer med nye høydare mer eller mindre daglig. Å du støtter de med +1 trykk Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nytt tema, hva skal dere imorgen? Stelle middag, ha dama, lage sex og slå planter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Dette er en tragisk serie, men jeg har ingenting annet å gjøre for øyebliket. Den videoen ble kommentert i første episode. Så hadde de tenkt å kjøpe en 44 karat diamant ring til 1,4 millioner dollar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvordan lager man sex egentlig? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10021063 milf? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvordan lager man sex egentlig? Du trenger: 2 personer. prevensjon er anbefalt men ikke nødvendig. Slik gjør du: start med forsiktig berøring. oppnå kontakt med motpart som resulterer i kyssing. forsett med berøring, til motpart begynner å gi uttrykk for ønske om og gå lengre. start med å kle av deg selv og motpart. ofte kan det være lurt å kysse jenten på behagelige plasser, samt stryke lignende plasser. etter at jenten er blitt våt, så kommer prevensjonen inn i bildet, viss dere bruker dette. putt din erigerte penis inn og ut av jenten, gjenta dette, til nytelse er oppnådd! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10021063 milf? Cougar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvordan lager man sex egentlig? Du trenger: 2 personer. prevensjon er anbefalt men ikke nødvendig. Slik gjør du: start med forsiktig berøring. oppnå kontakt med motpart som resulterer i kyssing. forsett med berøring, til motpart begynner å gi uttrykk for ønske om og gå lengre. start med å kle av deg selv og motpart. ofte kan det være lurt å kysse jenten på behagelige plasser, samt stryke lignende plasser. etter at jenten er blitt våt, så kommer prevensjonen inn i bildet, viss dere bruker dette. putt din erigerte penis inn og ut av jenten, gjenta dette, til nytelse er oppnådd! Kan oppskriften skaleres opp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nå må jeg stikke, må tilbake til spillet Saints Row 2. God natt DNFK. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Du trenger: 2 personer. prevensjon er anbefalt men ikke nødvendig. Slik gjør du: start med forsiktig berøring. oppnå kontakt med motpart som resulterer i kyssing. forsett med berøring, til motpart begynner å gi uttrykk for ønske om og gå lengre. start med å kle av deg selv og motpart. ofte kan det være lurt å kysse jenten på behagelige plasser, samt stryke lignende plasser. etter at jenten er blitt våt, så kommer prevensjonen inn i bildet, viss dere bruker dette. putt din erigerte penis inn og ut av jenten, gjenta dette, til nytelse er oppnådd! Takk Yavel, denne skal pugges! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nå må jeg stikke, må tilbake til spillet Saints Row 2. God natt DNFK. Natta. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvordan lager man sex egentlig? Du trenger: 2 personer. prevensjon er anbefalt men ikke nødvendig. Slik gjør du: start med forsiktig berøring. oppnå kontakt med motpart som resulterer i kyssing. forsett med berøring, til motpart begynner å gi uttrykk for ønske om og gå lengre. start med å kle av deg selv og motpart. ofte kan det være lurt å kysse jenten på behagelige plasser, samt stryke lignende plasser. etter at jenten er blitt våt, så kommer prevensjonen inn i bildet, viss dere bruker dette. putt din erigerte penis inn og ut av jenten, gjenta dette, til nytelse er oppnådd! Kan oppskriften skaleres opp? det er fult mulig, det kan også nevnes at det finnes mange versjoner av denne. det er også noen som kan oppnå høyere nytelses faktor for den feminine parten! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Fikk endelig min første smart-tlf i går. Sitter å leker med Angry birds nå 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Fikk endelig min første smart-tlf i går. Sitter å leker med Angry birds nå iPhone eller djevelens verk Gud forby, en Android-maskin? Endret 15. januar 2011 av Runar Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 iPhone er og blir et produkt for massen. Den generelle bruker. Brukeren som ringer meg på support-telefonen og lurer på hvorfor PC-en ikke fungerer når strømmen har gått. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg