Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nyinstallert windows 7. Hvilke programmer MÅ jeg ha? Kanskje ikke et program, men en hurtigtast til Diskusjon.no Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg hadde heller satsa på Athina Onassis. Aner ikke hvordan hu ser ut, men penger har hu hvertfall. Kan ikke gifte deg med en greker. De er gærne. Forøvrig møtte jeg en av verdens rikeste menn her om dagen. Hans navn begynner på Roman og slutter på Abramovich. Hils og si at fotball laget han eier, SUGER! og viss du kan skaffe invitasjon ombord i båten hans, neste gang den er på sørlandet. Så sier jeg ikke nei Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Forøvrig møtte jeg en av verdens rikeste menn her om dagen. Hans navn begynner på Roman og slutter på Abramovich. Jeg møter daglig en av Norges rikeste menn. Han eier halve Oslo. Roman Abramovich er rikere en alle på topp 10 listen i Norge til sammen Han eier verdens største yacht, et eget fotballag og en av de største boligene i Moskva, samt London. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 To beer or not to beer? beer. Wish I could.Jeg må være synsk. Var akkurat nede og henta meg en flaske Nøgne Ø Brown Ale. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Roman Abramovich er rikere en alle på topp 10 listen i Norge til sammen Han eier verdens største yacht, et eget fotballag og en av de største boligene i Moskva, samt London. Men... ... han er ikke sjefen min. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 To beer or not to beer? beer. Wish I could.Jeg må være synsk. Var akkurat nede og henta meg en flaske Nøgne Ø Brown Ale. Etter og ha prøvesmakt en del av Nøgne Ø, før det kom på polet så må jeg si, at jeg har fått litt avsmak Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg møter daglig en av Norges rikeste menn. Han eier halve Oslo. Hvorfor møter du pappa? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10021067 Haha, gud så talentløs VGs redaksjon er. De kommer med nye høydare mer eller mindre daglig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Roman Abramovich er rikere en alle på topp 10 listen i Norge til sammen Han eier verdens største yacht, et eget fotballag og en av de største boligene i Moskva, samt London. Men... ... han er ikke sjefen min. Hmm, hvem er sjefen din? Kanskje jeg har møtt han. Sendt PM om du ikke vil si det her. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Roman Abramovich er rikere en alle på topp 10 listen i Norge til sammen Han eier verdens største yacht, et eget fotballag og en av de største boligene i Moskva, samt London. Men... ... han er ikke sjefen min. Hmm, hvem er sjefen din? Kanskje jeg har møtt han. Sendt PM om du ikke vil si det her. Etter hva han har fortalt om han, så tipper jeg Olav Thon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Hvorfor møter du pappa? Jeg tror ikke faren din er sjefen min... Hmm, hvem er sjefen din? Kanskje jeg har møtt han. Sendt PM om du ikke vil si det her. Det kommer... *edit* Se over. Endret 15. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvorfor møter du pappa? Jeg tror ikke faren din er sjefen min... Åjoda! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Gamlefar har ikke barn, så da eksisterer ikke du. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Olav Thon har jeg ikke møtt. Han er altfor folkelig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Det er jo det som er så koselig. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nytt tema, hva skal dere imorgen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 For et dritt program, Søstrene Kardashian. Det anbefales ikke å se på det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nytt tema, hva skal dere imorgen? Sove Stå opp Spise frokost Ikke gjøre noe Legge meg Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 For et dritt program, Søstrene Kardashian. Det anbefales ikke å se på det. Er bare en grunn til at de fikk det programmet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nytt tema, hva skal dere imorgen? Sove Stå opp Spise frokost Ikke gjøre noe Legge meg Samme her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg