Mchansern Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Faen har Keira Knightley ødelagt kroppen sin med tattoo? Da må jeg stryke henne av "Disse skal jeg gifte meg med"-liste min. Gjenstående kandidater er: Emma Watson Scarlett Johansson Angelina Jolie Gisele Bündschen. Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg har lyst til å få det inn i rettningslinjene at man må lese den tråden for å ha lov til å poste på forumet. Vet ikke om Jarmo, TWFA og Dotten er enige dessverre. Jeg nekter å poste i DNFK hvis dere gjennomfører det der! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Noen som vet om et bra, gratis antivirus program? microsoft sitt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Noen som vet om et bra, gratis antivirus program? Microsoft Security Essentials. Kan lastes ned fra Microsoft.com sine egne hjemmesider. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nei, det har hun ikke, de på bildet der var bare photoshop ihvertfall Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Faen har Keira Knightley ødelagt kroppen sin med tattoo? Da må jeg stryke henne av "Disse skal jeg gifte meg med"-liste min. Gjenstående kandidater er: Emma Watson Scarlett Johansson Angelina Jolie Gisele Bündschen. Hvorfor ikke gjøre som heff, vær kjærester med dem alle. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Fordi McHanseren ikke har flere milliarder på bok? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg nekter å poste i DNFK hvis dere gjennomfører det der! Det er jo det største gullkornet på hele forumet! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Fordi McHanseren ikke har flere milliarder på bok? viss foreldrene hans forsatt er ambassadører, så har han størst sjanse for og treffe dem Endret 15. januar 2011 av Yavel Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nyinstallert windows 7. Hvilke programmer MÅ jeg ha? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Faen har Keira Knightley ødelagt kroppen sin med tattoo? Da må jeg stryke henne av "Disse skal jeg gifte meg med"-liste min. Gjenstående kandidater er: Emma Watson Scarlett Johansson Angelina Jolie Gisele Bündschen. Orginalbilde. ' ' Du må nok sette henne tilbake på lista, Mchansern. Jeg ville nok hoppet på Keira Knightley selv med tatoveringer jeg da. Og et bilde til, for synets skyld. ' Endret 15. januar 2011 av Coa Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Fordi McHanseren ikke har flere milliarder på bok? viss foreldrene hans forsatt er ambassadører så har han størst sjanse for og treffe dem Du døde. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg hadde heller satsa på Athina Onassis. Aner ikke hvordan hu ser ut, men penger har hu hvertfall. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Fordi McHanseren ikke har flere milliarder på bok? viss foreldrene hans forsatt er ambassadører så har han størst sjanse for og treffe dem *feil post* Endret 15. januar 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nyinstallert windows 7. Hvilke programmer MÅ jeg ha? Opera. Spotify. Winamp. Steam. World of Warcraft. Ventrilo. Skype. Live Messenger. Microsoft Security Essentials. GIMP. Foxit. Det kom jeg på i farten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nyinstallert windows 7. Hvilke programmer MÅ jeg ha? Gå på ninite.com. Der finner du det meste du trenger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg hadde heller satsa på Athina Onassis. Aner ikke hvordan hu ser ut, men penger har hu hvertfall. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 To beer or not to beer? beer. Wish I could. b-real's tatovering liker jeg da, det må jeg innrømme.Takk Nyinstallert windows 7. Hvilke programmer MÅ jeg ha? WUBI Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg hadde heller satsa på Athina Onassis. Aner ikke hvordan hu ser ut, men penger har hu hvertfall. Kan ikke gifte deg med en greker. De er gærne. Forøvrig møtte jeg en av verdens rikeste menn her om dagen. Hans navn begynner på Roman og slutter på Abramovich. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Forøvrig møtte jeg en av verdens rikeste menn her om dagen. Hans navn begynner på Roman og slutter på Abramovich. Jeg møter daglig en av Norges rikeste menn. Han eier halve Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg