Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Aner ikke, men gjetter et sted med mindre andel etnisk nordmenn :p

Hvorfor gjettet du det?

Fordi hans tidligere avatar var av han selv med en t-skjorte som rakk han ned til føttene og med bukse hengende på samme sted. Må jo være Toyen, Lindeberg, Grorud eller lignende steder han kommer fra.

Tror jeg falt ut litt. Hvem er det vi snakker om?

Jeg er ikke helt sikker selv, Tror det er Wizzlee :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Kan ikke fortelle om slikt, da kommer L4r5 og er sjalu på meg, så blir jeg sperret på livstid... :whistle:

Neida, jeg skal sørge for at han er snill. Fortell nå, og ikke spar på detaljene! :p

Lenke til kommentar

Jeg dreit på draget. Pappa sier at jeg må ta en tatto av en wankel for og kunne få kjøre rx 7'n. Da sa jeg "du må legge inn 100 tusen i den for at jeg gjør det!" Pappa sier da "Da må du tatovere deg snart".

Føler meg passe dooooooomd.

Bildilla unger :roll:

Endret av Slimda
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg dreit på draget. Pappa sier at jeg må ta en tatto av en wankel for og kunne få kjøre rx 7'n. Da sa jeg "du må legge inn 100 tusen i den for at jeg gjør det!" Pappa sier da "Da må du tatovere deg snart".

Sa han hvor du skulle ta den?

Lenke til kommentar

Sa han hvor du skulle ta den?

Egentlig ikke. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...