Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 I've heard the opposite! Fant ut den egentlige grunnen til at du flytta fra Sykkylven. 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Litt for sant! Hvor i oslo? Aner ikke, men gjetter et sted med mindre andel etnisk nordmenn (ikke at det er noe galt i det, til alle dere som roper rasist for alt og ingenting) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Pfft, tipper halvparten av dere bor i treet utenfor vinduet mitt! Ikke jeg. Jeg bor på loftet. Forumbrukarar på loftet er ting eg drøymer om alt for ofte. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Aner ikke, men gjetter et sted med mindre andel etnisk nordmenn Hvorfor gjettet du det? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Forumbrukarar på loftet er ting eg drøymer om alt for ofte. Jeg er ofte redd for at han skumle naboen min flyttet hit fordi jeg fornærmet han en gang for lenge siden. Han planlegger stille sin hevn.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 No shit, hvor i Norge da? samme by som deg! Oslo? Jeg bor også i Oslo. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Aner ikke, men gjetter et sted med mindre andel etnisk nordmenn Hvorfor gjettet du det? Grunnet bilder hun har postet tidligere og etternavnet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Forumbrukarar på loftet er ting eg drøymer om alt for ofte. Drømmer om ja. Det var da i det minste bra. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Litt for sant! Hvor i oslo? Aner ikke, men gjetter et sted med mindre andel etnisk nordmenn (ikke at det er noe galt i det, til alle dere som roper rasist for alt og ingenting) Bor vi på samme sted? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Grunnet bilder hun har postet tidligere og etternavnet Er det Linda du snakker om? Syns hun ser ganske norsk ut jeg. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Forumbrukarar på loftet er ting eg drøymer om alt for ofte. Drømmer om ja. Det var da i det minste bra. Eg har ikkje vore på loftet i det siste Bør vel kanskje ta ein sjekk. Men er usikker på om eg tør. Endret 15. januar 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Forumbrukarar på loftet er ting eg drøymer om alt for ofte. Drømmer om ja. Det var da i det minste bra. Ikke nødvendigvis... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Aner ikke, men gjetter et sted med mindre andel etnisk nordmenn Hvorfor gjettet du det? Fordi hans tidligere avatar var av han selv med en t-skjorte som rakk han ned til føttene og med bukse hengende på samme sted. Må jo være Toyen, Lindeberg, Grorud eller lignende steder han kommer fra. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Aner ikke, men gjetter et sted med mindre andel etnisk nordmenn Hvorfor gjettet du det? Fordi hans tidligere avatar var av han selv med en t-skjorte som rakk han ned til føttene og med bukse hengende på samme sted. Må jo være Toyen, Lindeberg, Grorud eller lignende steder han kommer fra. Tror jeg falt ut litt. Hvem er det vi snakker om? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Brb folkens. Svelemoe kommer og sjekker så jeg må gjemme meg igjen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Litt for sant! Hvor i oslo? Aner ikke, men gjetter et sted med mindre andel etnisk nordmenn (ikke at det er noe galt i det, til alle dere som roper rasist for alt og ingenting) Bor vi på samme sted? vet ikke hvor hun bor men gi meg pw til facen din så kan jeg se om dere har felles venner :O Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Snakker dere om meg? Og der ringte det på. Sikkert besøket. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ganske sikker på at det er minusgrader på loftet, Pokey Sikker på at du ikkje vil komme ned i kjellaren og varme deg under ullpleddet med meg ? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Snakker dere om meg? Og der ringte det på. Sikkert besøket. Gjetter at det er Wizzle. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Grunnet bilder hun har postet tidligere og etternavnet Er det Linda du snakker om? Syns hun ser ganske norsk ut jeg. Syns hun ser litt vel mørk ut og etternavnet virker ikke veldig Norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg