Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er du kristen da? Jepp. Ikke så mye at jeg går i kirken hver søndag da =P Hvor er det du har det, konf assaH? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Personen gjorde det selv. Såkalt Black Gross Boob Death, bare i en annen form enn den feminine versjonen. Fin micro, da :---D ... jeg tror dette krever en lengre forklaring... Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er du kristen da? Jepp. Ikke så mye at jeg går i kirken hver søndag da =P Hvor er det du har det, konf assaH? I kirken? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Vel, hvis du sponser meg kommer jeg lett nedover en helg! Skal ta det opp til intern vurdering... Jepp. Ikke så mye at jeg går i kirken hver søndag da =P Så du tror på Gud og Jesus og hele det pakket der? Interessant. Etter hva hun har fortalt tidligere så er hun ganske romslig i troen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Du snakker tydeligvis om noe du ikke har peiling på! Alt er mulig, bare man vil. Har lest om utallige dyslektikere som klarer å skrive korrekt. Det handler bare om innsats og vilje. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg har lyst til å svelge ett gigantisk glass med valium etterfulgt av en liter vodka. Men jeg skal ikke. Hvorfor? prøv det, og gi oss gjerne en liten rapport imorgen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Dysleksi er en dårlig unnskyldning for å hoppe over skrivefeil, da folk med dysleksi kan sette seg ned og skrive korrekt. Truth. Elsker deg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Personen gjorde det selv. Såkalt Black Gross Boob Death, bare i en annen form enn den feminine versjonen. Fin micro, da :---D ... jeg tror dette krever en lengre forklaring... Person døde av kreft, jeg fikk micro. Fornøyd Jonas :---D Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Du snakker tydeligvis om noe du ikke har peiling på! Alt er mulig, bare man vil. Har lest om utallige dyslektikere som klarer å skrive korrekt. Det handler bare om innsats og vilje. Men så er det forskjellige grader av dysleksi også, så selv om kanskje noen du har lest om har klart det. Så betyr ikke det at det er mulig for alle! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Diskusjonen om skrivefeil og dysleksi stopper nå! De som ønsker det kan heller diskutere det i en egen tråd. Jeg foreslår helseforumet eller språkforumet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Dysleksi er en dårlig unnskyldning for å hoppe over skrivefeil, da folk med dysleksi kan sette seg ned og skrive korrekt. Truth. Elsker deg. 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er du kristen da? Jepp. Ikke så mye at jeg går i kirken hver søndag da =P Hvor er det du har det, konf assaH? I kirken? No shit, hvor i Norge da? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er det ikke lov og tulle? nei! dette er et meget seriøst forum! Sorry pus. Skulle jeg kommentert alle dine skrivefeil, så hadde du også blitt irritert! Greit at du er irritert, men MÅ du bruke ropeteikn i alle postane dine? Får deg til å verke litt for... sint og "viktig" liksom . Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Dysleksi er en dårlig unnskyldning for å hoppe over skrivefeil, da folk med dysleksi kan sette seg ned og skrive korrekt. Truth. Elsker deg. Hei Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg har lyst til å svelge ett gigantisk glass med valium etterfulgt av en liter vodka. Men jeg skal ikke. Hvorfor? prøv det, og gi oss gjerne en liten rapport imorgen. Fordi livet har vært så maksimalt ræva de siste månedene og det toppet seg i dag. Ok, full rapport ventes i morgen. Hvis ikke, ring AMK Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvor kristen er du, -Linda? Det høres ikke ut som om du gir fem øre i bibelen i hvertfall. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 No shit, hvor i Norge da? Jeg tror vi stopper i Norge jeg. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 No shut, hvor i Norge da? en conf t int ", hvor i Norge da?" shut end wr reload Ok, man skal være skummelt geek for å ta den Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Like greit. Ikke alltid like greit å fortelle alle hvor du bor. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg