Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[blabla fosterrips blabla]

Nesten så du kunne fått min, bruker den aldri. Hadde det vært opp til meg kunne du, men frøkena har nok noe å si, hun og. Microen kommer fra en død transe. True story :wee:

Død transe ja. :D

I shit you not :---D

Lenke til kommentar

Folkens.. Jeg og lillesøstern lagde brownies, og fyttikatta så kvalmende den var. ermm.gif Kom og hjelp å spise den opp ?

Kan ikke du komme innom hit med de? Har mer enn nok plass i fryseren.

Men du skjønner, du lille skadde utflytta Sunnmøring.. Du bor så langt borte du nå, at jeg kommer meg ikke dit før kaka er mygla og har fått sjegg.

Endret av SuperadreMalin
Lenke til kommentar

Men du skjønner, du lille skadde utflytta Sunnmøring.. Du bor så langt borte du nå, at jeg kommer meg ikke dit før kaka er mygla og har fått sjegg.

Altså, jeg vet du bor på landet men... Det finnes fly, som flyr deg til Oslo på 45 minutter.

Jeg skal konfirmere meg i år da. Så er litt kjedelig med alle møtene i kirka denne helgen =P

Er du kristen da?

Lenke til kommentar

Altså, jeg vet du bor på landet men... Det finnes fly, som flyr deg til Oslo på 45 minutter.

Jeg skal konfirmere meg i år da. Så er litt kjedelig med alle møtene i kirka denne helgen =P

Er du kristen da?

Vel, hvis du sponser meg kommer jeg lett nedover en helg! thumbup.gif

Jeg var ikke kristen når jeg konfirmerte meg.

Lenke til kommentar

I shit you not :---D

Var da vel ikke nødvendig å ta rotta på h*n kun for å få en mikrobølgeovn?

Personen gjorde det selv. Såkalt Black Gross Boob Death, bare i en annen form enn den feminine versjonen. Fin micro, da :---D

Lenke til kommentar

Er du kristen da?

Jepp. Ikke så mye at jeg går i kirken hver søndag da =P

Planlagt hva du skal bruke pengene på?

Dysleksi er en dårlig unnskyldning for å hoppe over skrivefeil, da folk med dysleksi kan sette seg ned og skrive korrekt. Truth.

Du snakker tydeligvis om noe du ikke har peiling på!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...