Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er det ikke lov og tulle? nei! dette er et meget seriøst forum! Sorry pus. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 [blabla fosterrips blabla] Nesten så du kunne fått min, bruker den aldri. Hadde det vært opp til meg kunne du, men frøkena har nok noe å si, hun og. Microen kommer fra en død transe. True story Død transe ja. I shit you not :---D Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er det ikke lov og tulle? nei! dette er et meget seriøst forum! Sorry pus. Skulle jeg kommentert alle dine skrivefeil, så hadde du også blitt irritert! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Yavel: Det er ikke sikkert, ikke alle har like mange feil i språket sitt som du har Endret 15. januar 2011 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Folkens.. Jeg og lillesøstern lagde brownies, og fyttikatta så kvalmende den var. Kom og hjelp å spise den opp ? Kan ikke du komme innom hit med de? Har mer enn nok plass i fryseren. Men du skjønner, du lille skadde utflytta Sunnmøring.. Du bor så langt borte du nå, at jeg kommer meg ikke dit før kaka er mygla og har fått sjegg. Endret 15. januar 2011 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg skal konfirmere meg i år da. Så er litt kjedelig med alle møtene i kirka denne helgen =P Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ååå, da er du snart voksen og stor pike! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 I shit you not :---D Var da vel ikke nødvendig å ta rotta på h*n kun for å få en mikrobølgeovn? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Men du skjønner, du lille skadde utflytta Sunnmøring.. Du bor så langt borte du nå, at jeg kommer meg ikke dit før kaka er mygla og har fått sjegg. Altså, jeg vet du bor på landet men... Det finnes fly, som flyr deg til Oslo på 45 minutter. Jeg skal konfirmere meg i år da. Så er litt kjedelig med alle møtene i kirka denne helgen =P Er du kristen da? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er det ikke lov og tulle? nei! dette er et meget seriøst forum! Sorry pus. Skulle jeg kommentert alle dine skrivefeil, så hadde du også blitt irritert! Vet godt at jeg har en form for dysleksi når ting på arket flyr. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Åh nei, hun igjen. Yavel: Det er ikke sikkert, ikke alle har like mange feil i språket sitt som du har Nei, men det finnes folk som kan være like sure og grinete som deg! (i et skuespill) Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Men du skjønner, du lille skadde utflytta Sunnmøring.. Du bor så langt borte du nå, at jeg kommer meg ikke dit før kaka er mygla og har fått sjegg. Altså, jeg vet du bor på landet men... Det finnes fly, som flyr deg til Oslo på 45 minutter. Jeg skal konfirmere meg i år da. Så er litt kjedelig med alle møtene i kirka denne helgen =P Er du kristen da? Vel, hvis du sponser meg kommer jeg lett nedover en helg! Jeg var ikke kristen når jeg konfirmerte meg. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er du kristen da? Jepp. Ikke så mye at jeg går i kirken hver søndag da =P Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Dysleksi er en dårlig unnskyldning for å hoppe over skrivefeil, da folk med dysleksi kan sette seg ned og skrive korrekt. Truth. 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg var ikke kristen når jeg konfirmerte meg. Så hvorfor konfirmere deg? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 I shit you not :---D Var da vel ikke nødvendig å ta rotta på h*n kun for å få en mikrobølgeovn? Personen gjorde det selv. Såkalt Black Gross Boob Death, bare i en annen form enn den feminine versjonen. Fin micro, da :---D Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jepp. Ikke så mye at jeg går i kirken hver søndag da =P Linda, tror du at gud eksisterer? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg har lyst til å svelge ett gigantisk glass med valium etterfulgt av en liter vodka. Men jeg skal ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Vel, hvis du sponser meg kommer jeg lett nedover en helg! Skal ta det opp til intern vurdering... Jepp. Ikke så mye at jeg går i kirken hver søndag da =P Så du tror på Gud og Jesus og hele det pakket der? Interessant. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er du kristen da? Jepp. Ikke så mye at jeg går i kirken hver søndag da =P Planlagt hva du skal bruke pengene på? Dysleksi er en dårlig unnskyldning for å hoppe over skrivefeil, da folk med dysleksi kan sette seg ned og skrive korrekt. Truth. Du snakker tydeligvis om noe du ikke har peiling på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg