Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg tror folk med innovernavle er mer seksuelle mennesker enn de med utovernavle...

Jeg tror utovernavle er et reccesivt gen :cool: *forberede seh til mandagen*

Hvor mange har egentlig utovernavle?

Skarstad:

Det heter ikke det samme, og folkene er genuint serberhatere. Så det vil aldri være det samme stedet, som jeg 5 år gammel forlot under kuleregn... Trist tanke, men livet går videre... Defor har jeg gjort det om til hat, slik at jeg takler det lettere.

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil ha flere folk til politikk delen av forumet. Men, hvorfor diskuterer dere navler da?

Tror meg når jeg sier at du virkelig ikke vil ha denne gjengen dit.

Jo, kom igjen da. Morsomt med alle type kommentarer, spesielt fra de som tror de ikke har noe å bidra med.

Navler, btw, har innover, alltid vært glad for det, synes utover er så stygt, no offense

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar
Jeg vil ha flere folk til politikk delen av forumet. Men, hvorfor diskuterer dere navler da?

Tror meg når jeg sier at du virkelig ikke vil ha denne gjengen dit.

Jo, kom igjen da. Morsomt med alle type kommentarer, spesielt fra de som tror de ikke har noe å bidra med.

Navler, btw, har innover, alltid vært glad for det, synes utover er så stygt, no offense

Utover er stygt ja, men no skal eg pelle meg til politikk-delen for din skyld.

Lenke til kommentar

Sasab, det er egentlig ingen vits å prate om det i denne tråden, folk flest her har bare sittet på rommet sitt fra de gikk på ungdomsskolen til de ble voksne. Inkl. meg. Vi kan aldri sette oss inn i en slik situasjon som det som skjer i kosovo/serbia nå. Vi har ingenting å sammenligne med fra våre egne liv. Blir bare synsing.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...