Gitarhm Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Slimda er så Mann at han bare kommanderer vannmolekylene i maten til å vibrere. Dermed fungerer han som sin egen mikrobølgeovn. Er det det som skjer når mikron sender ut elektromagnetiske bølger? Da jeg var liten trodde jeg den varma maten, men etterhvert ble jeg fortalt at den sendt ut sånne bølger. Har ikke peiling på hvordan bølgene varmer maten. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 rask molekulær risting skaper varme. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Noen som husker meg? sikker på at du tør? (jeg er ikke slem men alle de andre) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Noen som husker meg? Du hadde ett merkelig brukernavn før, så ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er det det som skjer når mikron sender ut elektromagnetiske bølger? Da jeg var liten trodde jeg den varma maten, men etterhvert ble jeg fortalt at den sendt ut sånne bølger. Har ikke peiling på hvordan bølgene varmer maten. Ja. Vannmolekylene settes i bevegelse av mikrobølgene. Bevegelsesenergien fører til at temperaturen øker. Noen som husker meg? Du er ikke glemt enda. Her om dagen lurte folk på om du var blitt borte for alltid. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Noen som husker meg? sikker på at du tør? (jeg er ikke slem men alle de andre) Hvor er komma? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Noen som husker meg? sikker på at du tør? (jeg er ikke slem men alle de andre) Hvor er komma? i verktøy kassa, sammen med alle de andre verktøyene jeg ikke bruker i språket mitt, grunnet dystleksi! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Noen som husker meg? sikker på at du tør? (jeg er ikke slem men alle de andre) Hvor er komma? i verktøy kassa, sammen med alle de andre verktøyene jeg ikke bruker i språket mitt, grunnet dystleksi! Er det ikke lov og tulle? Legg til vedlegg Du har brukt 0bytes av din 200MB totale opplastingskvote (Maks størrelse for enkeltfil: 200MB) Jeg lastet jo opp et bilde her da.. Endret 15. januar 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Slimda er så Mann at han bare kommanderer vannmolekylene i maten til å vibrere. Dermed fungerer han som sin egen mikrobølgeovn. Noen som husker meg? Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Folkens.. Jeg og lillesøstern lagde brownies, og fyttikatta så kvalmende den var. Kom og hjelp å spise den opp ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Mikrobølgeovn ja. Det hadde vært fint å hatt. Vannbad. Hmm, alltids en mulighet. Men blir fryktelig sen middag i så fall. Nesten så du kunne fått min, bruker den aldri. Hadde det vært opp til meg kunne du, men frøkena har nok noe å si, hun og. Microen kommer fra en død transe. True story Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er det ikke lov og tulle? ...og? Håper du tuller nå... Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 14YO female, ofc we remember you. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er det ikke lov og tulle? nei! dette er et meget seriøst forum! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Selvfølgelig. Heisann =P Hvordan går det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Folkens.. Jeg og lillesøstern lagde brownies, og fyttikatta så kvalmende den var. Kom og hjelp å spise den opp ? Kan ikke du komme innom hit med de? Har mer enn nok plass i fryseren. Nesten så du kunne fått min, bruker den aldri. Hadde det vært opp til meg kunne du, men frøkena har nok noe å si, hun og. Microen kommer fra en død transe. True story Død transe ja. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er det ikke lov og tulle? ...og? Håper du tuller nå... [b.] Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Heisann =P Hvordan går det? Går greit her, men sliter med et stort problem. Nemlig tine en pakke karbonadedeig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg