Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slimda er så Mann at han bare kommanderer vannmolekylene i maten til å vibrere. Dermed fungerer han som sin egen mikrobølgeovn.

Er det det som skjer når mikron sender ut elektromagnetiske bølger? Da jeg var liten trodde jeg den varma maten, men etterhvert ble jeg fortalt at den sendt ut sånne bølger. Har ikke peiling på hvordan bølgene varmer maten.

Lenke til kommentar

Er det det som skjer når mikron sender ut elektromagnetiske bølger? Da jeg var liten trodde jeg den varma maten, men etterhvert ble jeg fortalt at den sendt ut sånne bølger. Har ikke peiling på hvordan bølgene varmer maten.

Ja. Vannmolekylene settes i bevegelse av mikrobølgene. Bevegelsesenergien fører til at temperaturen øker.

Noen som husker meg?

Du er ikke glemt enda. Her om dagen lurte folk på om du var blitt borte for alltid.
Lenke til kommentar

Noen som husker meg?

sikker på at du tør?

(jeg er ikke slem men alle de andre)

Hvor er komma?

i verktøy kassa, sammen med alle de andre verktøyene jeg ikke bruker i språket mitt, grunnet dystleksi!

Er det ikke lov og tulle?

Legg til vedlegg

Du har brukt 0bytes av din 200MB totale opplastingskvote (Maks størrelse for enkeltfil: 200MB)

Jeg lastet jo opp et bilde her da..

Endret av Wizzlee
Lenke til kommentar

Mikrobølgeovn ja. Det hadde vært fint å hatt. :D

Vannbad. Hmm, alltids en mulighet. Men blir fryktelig sen middag i så fall. :D

Nesten så du kunne fått min, bruker den aldri. Hadde det vært opp til meg kunne du, men frøkena har nok noe å si, hun og. Microen kommer fra en død transe. True story :wee:

Lenke til kommentar

Folkens.. Jeg og lillesøstern lagde brownies, og fyttikatta så kvalmende den var. ermm.gif Kom og hjelp å spise den opp ?

Kan ikke du komme innom hit med de? Har mer enn nok plass i fryseren.

Nesten så du kunne fått min, bruker den aldri. Hadde det vært opp til meg kunne du, men frøkena har nok noe å si, hun og. Microen kommer fra en død transe. True story :wee:

Død transe ja. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...