Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hei hei, hva gjør folk på denne laurdagen? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Sundmøringer er skumle! Maken til blindhet skal man lete lenge etter! Hadde en 3 timers diskusjon på et utested i ålesund :O Sundmøringer? Dessuten, vi Sunnmøringer er awesome. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hei hei, hva gjør folk på denne laurdagen? Sitter å håper på at det skjer noe på TV i dag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Gjetter på dama di ikke er tilstedeværende idag, Lars? Au contraire. Hu ligger ved siden av meg her. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hei hei, hva gjør folk på denne laurdagen? Lurker forum, hører på thrash metal, drikker urge, sitter i shorts, med ene handa i buksen og en på tastaturet/musen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hei hei, hva gjør folk på denne laurdagen? Sitter å håper på at det skjer noe på TV i dag. call of duty skjer på tven i dag! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Haha L4r5! Likte at du flyttet hjelpen jeg ga Romis angående hans datamaskin Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Link Denne linken kommer man til når det skal registreres en ny bruker fra denne pcen. Merkelig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hmm... Jeg har en frossen kladd med karbonade-deig. Funker det å putte det på panna og steke det? eller er det best å vente? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Hmm... Jeg har en frossen kladd med karbonade-deig. Funker det å putte det på panna og steke det? eller er det best å vente? Mikrobølgeovn i noen min så rett panna! ehehehe, vis du tok den da. Endret 15. januar 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hmm... Jeg har en frossen kladd med karbonade-deig. Funker det å putte det på panna og steke det? eller er det best å vente? Om den er frossen venter du, men det går selvfølgelig an å steke den. Eller mikrobølgeovn, men for guds skyld, ikke på full varme i mikroen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hmm... Jeg har en frossen kladd med karbonade-deig. Funker det å putte det på panna og steke det? eller er det best å vente? Putt i frysepose, sleng i vannbad og la den tine der. Så har du nok fin karbonadedeig på en times tid =] Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Mikrobølgeovn ja. Det hadde vært fint å hatt. Vannbad. Hmm, alltids en mulighet. Men blir fryktelig sen middag i så fall. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Mikrobølgeovn ja. Det hadde vært fint å hatt. Vannbad. Hmm, alltids en mulighet. Men blir fryktelig sen middag i så fall. Har du ikke mikrobølgeovn? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nei. Skal kjøpe det, og mulig jeg skal kjøpe oppvaskmaskin og. Får se. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Slimda er så Mann at han bare kommanderer vannmolekylene i maten til å vibrere. Dermed fungerer han som sin egen mikrobølgeovn. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 *drar mikron ut av veggen og sender den i posten* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg