UaeX Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Huff... skuldra som er skada tar fra meg all energi.. er nesten ikke i form til å spille engang.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Den var veldig fin ;D Ja, jeg følte den. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Halloen Kaféen! Noen som har peiling på Vinyl og slikt? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Halloen Kaféen! Noen som har peiling på Vinyl og slikt? ja Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Kjøpte meg en på ei sjappe her, og den har en, eh, bump (?) på seg. Noe som gjør at første spor hopper litt (ikke hver gang den spilles av, men av og til bare). Vet du om en måte å fikse det? Type hårføner og en tung bok eller noe? Og ellers, tips til vinyler jeg burde ha? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 I dag har jeg klippet meg. Jeg sa "Klipp meg til en kul kar" og nå ser jeg jævlig tøff ut. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 I dag har jeg klippet meg. Jeg sa "Klipp meg til en kul kar" og nå ser jeg jævlig tøff ut. Ikke kul? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvor gjorde du det? Slikt har aldri funket med meg. Frisøren blir bare nervøs og spør igjen hvordan jeg vil ha det... Er vel sikkert umulig å få meg kul.. Må nok være det Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 I dag har jeg klippet meg. Jeg sa "Klipp meg til en kul kar" og nå ser jeg jævlig tøff ut. Ikke kul? Jo. Eneste downet er at jeg ikke kan ha Hitler-sveis som er min favoritt (hardt sideskill). Men men, det vokser vel ut igjen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Kjøpte meg en på ei sjappe her, og den har en, eh, bump (?) på seg. Noe som gjør at første spor hopper litt (ikke hver gang den spilles av, men av og til bare). Vet du om en måte å fikse det? Type hårføner og en tung bok eller noe? Og ellers, tips til vinyler jeg burde ha? Verdt forsøket. Eventuelt å bytte den om den er kjøpt fysisk. men rillene i vinylen vil jo også bli påvirket når den varmes opp... Og angående hva du burde ha spørs jo på hva du liker. Pink Floyd f.eks er jo helt magisk på vinyl 1 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ja, det var det jeg og tenkte. At rillene blir påvirket. Skal høre med butikken på mandag. Kjøpt fysisk ja. Liker pendulum, daft punk, the prodigy og den slags. Samt endel rock Vanskelig å definere sjanger da jeg liker litt innenfor alt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Og angående hva du burde ha spørs jo på hva du liker. Pink Floyd f.eks er jo helt magisk på vinyl Hei! Når Gunnar stikker igjen til høsten kommer jeg opp til deg, så hører vi på The Wall på vinyl og drikker altfor mye vodka. Deal? Fint. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ja, det var det jeg og tenkte. At rillene blir påvirket. Skal høre med butikken på mandag. Kjøpt fysisk ja. Liker pendulum, daft punk, the prodigy og den slags. Samt endel rock Vanskelig å definere sjanger da jeg liker litt innenfor alt. Pendulum er veldig gøy på vinyl. Har en del godbiter fra fra ebay etterhvert. Elsker f.eks Blood Sugar/Axle Grinder picture disc-en min. Ellers så sikler jeg etter Daft Punk - Tron-soundtracket på vinyl. Veit ikke hvordan pressinga er på den, hadde vært kos om det var på 180g vinyl Ida: Deal! Du kan gjerne ta turen opp før den tid og, altså.. =D Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ida: Deal! Du kan gjerne ta turen opp før den tid og, altså.. =D Neineinei, det går da ikke. Eheheee. Joda. Jeg bare tenkte at det sikkert er kjempefin terapi når den tid kommer igjen. Eventuelt vin. Alkohol og Pink Floyd, kan vi si. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvor handler du fra? Sitter og blar litt på amazon.uk akkurat nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvor gjorde du det? Slikt har aldri funket med meg. Frisøren blir bare nervøs og spør igjen hvordan jeg vil ha det... Er vel sikkert umulig å få meg kul.. Må nok være det En altfor dyr frisørsalong her i området. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Hvor handler du fra? Sitter og blar litt på amazon.uk akkurat nå. Har gått i ebay, thegarden.no, bigdipper.no og platekompaniet hittil. Og litt bruktmarkeder og sånt Endret 15. januar 2011 av cvłñ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Gaaaah.......dette blir en lang dag tror jeg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 For en fantastisk sang http://www.youtube.com/watch?v=BMFsJiAcELY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg