Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sasab: Ja, brenn gjerne det Norske flagget, men om du er SÅ nasjonalist, hvorfor bor du egentlig i dette fantastiske landet da?

Jeg kødda, jeg er glad i Norge. Mitt ekte hjem er besatt av kroatiske nasjonalister, og vi er fordrevet derfra... Så jeg ville aldri brent det flotte norske flaget av 1814...

Glint:

Lett for deg å si. Du har et hjemland, og et hjem. Jeg har aldri bodd under samme tak i mer en 4 år sammenhengende....

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Sasab: Ja, brenn gjerne det Norske flagget, men om du er SÅ nasjonalist, hvorfor bor du egentlig i dette fantastiske landet da?

Jeg kødda, jeg er glad i Norge. Mitt ekte hjem er besatt av kroatiske nasjonalister, og vi er fordrevet derfra... Så jeg ville aldri brent det flotte norske flaget av 1814...

Glint:

Lett for deg å si. Du har et hjemland, og et hjem. Jeg har aldri bodd under samme tak i mer en 4 år sammenhengende....

Du vet det er nøyaktig samme land på hver sin side av denne magiske grensa?

Skjønner ikke hvorfor det skal være så oppstyr over en forbanna grense :roll: . Kunne ikke brydd meg mindre om Sverige tok over Norge, det er fortsatt samme land.

Lenke til kommentar

SasaB: Uansett hvordan du prøver å definere det, identifiserer jeg meg ikke med den lokale gruppen. Planeten, arten, rasen, nasjonen, staten, partiet, organisasjonen, klubben, nabolaget, komitéen; jeg har ingen interesse i noen av delene. Jeg elsker og setter pris på verdige individer etter hvert som jeg møter de. Jeg forakter og avskyr gruppene de identifiserer seg med og setter seg i båsen til.

Jeg greier overhodet ikke å bli stolt over at foreldrene mine pulte her.

Lenke til kommentar
store deler av dagens barn har faktisk ikke bodd i samme hus mer enn 4 år sammenhengende...

Sant nok... Jeg vet ikke, men jeg har bodd på 16 steder i løpet av 16 år så jeg ligger nok foran det... Men det er moderne å flytte så jeg følger vel moten :)

Nytt emne nå... Noen tips?

Glint:

Mennesket er et flokkdyr, men du følger ikke flokken? Det er imponerende, svært få folk er slike. Utrolig...

Chokke:

Jeg kunne gitt deg historien, med krig, blod, lidelse, og alt det andre som gjør meg til en nasjonalist... Men jeg vil ikke endre noens mening, vi er de vi er... Og vi vil aldri endre oss...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Hvordan gjør det det lettere?

Fordi, jeg vet at jeg aldri vil kunnne komme tilbake til røttene mine. Det min mor, og far hadde og snakker om hele tiden vil jeg, og de fleste fra det stedet i min generasjon aldri se. På en måte gjør det, at jeg aldri vil føle meg hjemme. Og da er det et magisk sted jeg lengter etter, og vil ha tilbake. Der fikk dere en analyse av hjernen min...

Jeg har innovernavle BTW...

Lenke til kommentar
Fordi, jeg vet at jeg aldri vil kunnne komme tilbake til røttene mine. Det min mor, og far hadde og snakker om hele tiden vil jeg, og de fleste fra det stedet i min generasjon aldri se. På en måte gjør det, at jeg aldri vil føle meg hjemme. Og da er det et magisk sted jeg lengter etter, og vil ha tilbake. Der fikk dere en analyse av hjernen min...

Joda, det heter bare ikke det samme lenger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...