j-- Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 cvłñ: Oser hipster Kan leve med det Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ta gjerne og lag en beskrivelse på meg utfra min topp ti last.fm-liste: Depeche Mode Ugress Enigma The Knife Minor Majority ATB Porcupine Tree Noisia Zeromancer Machinae Supremacy Jeg elsker musikksmaken min Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ta gjerne og lag en beskrivelse på meg utfra min topp ti last.fm-liste: Depeche Mode Ugress Enigma The Knife Minor Majority ATB Porcupine Tree Noisia Zeromancer Machinae Supremacy Jeg elsker musikksmaken min Mamma? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ta gjerne og lag en beskrivelse på meg utfra min topp ti last.fm-liste: Depeche Mode Ugress Enigma The Knife Minor Majority ATB Porcupine Tree Noisia Zeromancer Machinae Supremacy Jeg elsker musikksmaken min Mamma? Om mamman din bare hadde vært så awesome. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Og da skal man ut på nye eventyr Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) @du som ikke fatta hva runescape er så er det "wow" i java i nettleseren siden 1999. I 2006/07 fjerna de unlimited trading og pvp... det ødela hele skiten. Endret 14. januar 2011 av UaeX Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Herlig å ha snev av kuldeintoleranse når det er -30 ute. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 sikkert ikke veldig kult nei. ska bort å game minecraft hos no kompiser snart jeg. haha Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 minecraft.. no offence men.... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 minecraft.. no offence men.... Du liker Runescape, men synes Minecraft er noe tull? Haha, du er morsom. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg liker ikke RuneScape per dags dato, runescape har ikke grafikk fra atten-hundre tallet, per dags dato spiller jeg WoW, BC, HoN og BF. Minecraft er noe som ikke er diskuterbart /folk skal kunne ha interesser selvfølgelig/ Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hvem bryr seg om grafikk? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hvem bryr seg om grafikk? balli does! 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Er mye mer moro å dømme folk utifra kun ett band, hele lister blir for vanskelig Zoro: Tar en vill gjetting og sier at du er en småsjenert førsteklassing (vgs) som er litt for glad i pcen. Mange av metallbandene du nevner liker jeg å kategorisere som "data-metall" da flesteparten som digger det er folk som sitter å lager cs-videoer og trenger noe med litt tøkk på lan. Edit: En ting til, du er snill og kosete (Lifehouse) Går i 10. klasse. Er litt for glad i PC'n, men jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen din. Men av bandene er det disse som jeg faktisk har fått fra metal tråden her på forumet. Glittertind, Dragonland, Metalium, F.K.Ü., Ensiferum, Lifehouse, Serj Tankian, System of a Down, Tenacious D, Wintersun, Amon Amarth, Insomnium og Triosphere. Glittertind er helvveis fra forumet. Lifehouse har jeg hørt på i mange år siden min storebror alltid har hørt på dem. Serj Tankian fikk jeg fra en kammerat, og dermet fant jeg jo også System of a Down. Tenacious D fikk jeg fra samme kammerat. Jeg kommer nok til å bevege meg mot andre sjangere snart. Det finnes jo enormt med klassiske elementer i Metal, så jeg går kanskje dit først. Herlig å ha snev av kuldeintoleranse når det er -30 ute. Urettferdig... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hey folkens! Noen som kan gjette teksten? http://www.youtube.com/watch?v=oaWfCTuVhH8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Sånt skjer... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg kommer nok til å bevege meg mot andre sjangere snart. Det finnes jo enormt med klassiske elementer i Metal, så jeg går kanskje dit først. Det er ingen grunn til å begrense seg slik. Du har kanskje vært feilernært veldig lenge, men det er ikke farlig å plutselig innta mye bra på én gang av den grunn. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hvorfor finnes det ingen gode nok mobiltelefoner? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Alt dette bråket om mobiltelefoner er noe jævla bullshit. En telefon er en telefon, du skal ringe med den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hvorfor finnes det ingen gode nok mobiltelefoner? Antagelig fordi du har urealistiske krav. Alt dette bråket om mobiltelefoner er noe jævla bullshit. En telefon er en telefon, du skal ringe med den. Da velger jeg å omdefinere mobilen min. Den er heretter en lommedatamaskin med støtte for samtaler over mobiltelefonnettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg