Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta gjerne og lag en beskrivelse på meg utfra min topp ti last.fm-liste:

Depeche Mode

Ugress

Enigma

The Knife

Minor Majority

ATB

Porcupine Tree

Noisia

Zeromancer

Machinae Supremacy

Jeg elsker musikksmaken min :love:

Mamma?

Om mamman din bare hadde vært så awesome.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke RuneScape per dags dato, runescape har ikke grafikk fra atten-hundre tallet, per dags dato spiller jeg WoW, BC, HoN og BF. Minecraft er noe som ikke er diskuterbart

/folk skal kunne ha interesser selvfølgelig/

Lenke til kommentar

Er mye mer moro å dømme folk utifra kun ett band, hele lister blir for vanskelig

Zoro: Tar en vill gjetting og sier at du er en småsjenert førsteklassing (vgs) som er litt for glad i pcen. Mange av metallbandene du nevner liker jeg å kategorisere som "data-metall" da flesteparten som digger det er folk som sitter å lager cs-videoer og trenger noe med litt tøkk på lan. Edit: En ting til, du er snill og kosete (Lifehouse)

Går i 10. klasse.

Er litt for glad i PC'n, men jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen din.

Men av bandene er det disse som jeg faktisk har fått fra metal tråden her på forumet.

Glittertind, Dragonland, Metalium, F.K.Ü., Ensiferum, Lifehouse, Serj Tankian, System of a Down, Tenacious D, Wintersun, Amon Amarth, Insomnium og Triosphere.

Glittertind er helvveis fra forumet. Lifehouse har jeg hørt på i mange år siden min storebror alltid har hørt på dem. Serj Tankian fikk jeg fra en kammerat, og dermet fant jeg jo også System of a Down. Tenacious D fikk jeg fra samme kammerat.

Jeg kommer nok til å bevege meg mot andre sjangere snart. Det finnes jo enormt med klassiske elementer i Metal, så jeg går kanskje dit først.

Herlig å ha snev av kuldeintoleranse når det er -30 ute.

Urettferdig...

Lenke til kommentar

Hvorfor finnes det ingen gode nok mobiltelefoner?

Antagelig fordi du har urealistiske krav.

Alt dette bråket om mobiltelefoner er noe jævla bullshit. En telefon er en telefon, du skal ringe med den.

Da velger jeg å omdefinere mobilen min. Den er heretter en lommedatamaskin med støtte for samtaler over mobiltelefonnettet.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...