SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Nei og nei. Se på f.eks F&F serien. Der spiller de jo en typisk sjanger, vet ikke hva den kalles, men er litt sånn party musikk igrunnen. Neo-Progressiv Hard Deathpop? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ja, typisk fjortissmusikk: Avenged Sevenfold, typisk hipstermusikk: Kaizers etc etc Hvis jeg hører på (ikke ofte, men det hender) begge artistene du nevner, what does that make me? Hipsterfjortis? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Håper dere skjønner at typisk ikke betyr alltid. Er bare at ofte de som hører på Avenged Sevenfold er fjortiss feks. Endret 14. januar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Håper det skjønner at typisk ikke betyr alltid. Er bare at ofte de som hører på Avenged Sevenfold er fjortiss feks. Akkurat som de som hører på Klassisk er tørre og kjedelige, prog er kverulante/besserwissere, osv osv osv Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Håper dere skjønner at typisk ikke betyr alltid. Er bare at ofte de som hører på Avenged Sevenfold er fjortiss feks. De som hører på metal drar ofte hjem og gjør som vokalistene sier og blåser hode av seg med en hagle. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hvordan ville du kjapt ha dømt meg utifra musikken min? Glittertind, Dragonland, Metalium, F.K.Ü., Ensiferum, Lifehouse, Serj Tankian, System of a Down, Tenacious D, Wintersun, Amon Amarth, Insomnium og Triosphere? Jeg driver stadig å utfosker nye sjangre osv, men det tar litt tid. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Håper dere skjønner at typisk ikke betyr alltid. Er bare at ofte de som hører på Avenged Sevenfold er fjortiss feks. De som hører på metal drar ofte hjem og gjør som vokalistene sier og blåser hode av seg med en hagle. Jeg gjør det en 7-8 ganger i uka Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Håper dere skjønner at typisk ikke betyr alltid. Er bare at ofte de som hører på Avenged Sevenfold er fjortiss feks. De som hører på metal drar ofte hjem og gjør som vokalistene sier og blåser hode av seg med en hagle. Det var vel det folk trodde på 70-80 tallet? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Da var det på tide å svømme litt igjen. En stund siden forrige trening nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Skyter litt i mørket her - noen som vet om det er billetter til salgs i døra på Kråkesølv-konserten nå i kveld? Ozlo. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ta gjerne og lag en beskrivelse på meg utfra min topp ti last.fm-liste: Depeche Mode Ugress Enigma The Knife Minor Majority ATB Porcupine Tree Noisia Zeromancer Machinae Supremacy Jeg elsker musikksmaken min 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Skyter litt i mørket her - noen som vet om det er billetter til salgs i døra på Kråkesølv-konserten nå i kveld? Ozlo. Skulle gjerne ha dratt på den konserten men må prioritere :\ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Forandre brukernavn fra Friction# til Friksjon, y/n? Vil bli kvitt # i nicket Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Er jeg lei av gaming eller.. venter jeg bare på en sick update på runescape selvom jeg er slutet? (vanskelig å kutte alle bånd etter 6 år) Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Er mye mer moro å dømme folk utifra kun ett band, hele lister blir for vanskelig Zoro: Tar en vill gjetting og sier at du er en småsjenert førsteklassing (vgs) som er litt for glad i pcen. Mange av metallbandene du nevner liker jeg å kategorisere som "data-metall" da flesteparten som digger det er folk som sitter å lager cs-videoer og trenger noe med litt tøkk på lan. Edit: En ting til, du er snill og kosete (Lifehouse) cvłñ: Oser hipster Endret 14. januar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Er jeg lei av gaming eller.. venter jeg bare på en sick update på runescape selvom jeg er slutet? (vanskelig å kutte alle bånd etter 6 år) Jeg lurer på om jeg er alene om å ikke forstå hva i all verden det var du akkurat skrev? Er mye mer moro å dømme folk utifra kun ett band, hele lister blir for vanskelig Zoro: Tar en vill gjetting og sier at du er en småsjenert førsteklassing (vgs) som er litt for glad i pcen. Mange av metallbandene du nevner liker jeg å kategorisere som "data-metall" da flesteparten som digger det er folk som sitter å lager cs-videoer og trenger noe med litt tøkk på lan. cvłñ: Oser hipster Mitt favorittband er Rush. do me! do me! do me! do me! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Snittleif: Meh, kjører stikkord: Ludder, goldenshower og bowling Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Snittleif: Meh, kjører stikkord: Ludder, goldenshower og bowling Epp. Goldenshower? A. Hm. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Må slenge inn ett lite spørsmål her: Er det bare 12 episoder av Dexter pr sesong? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Må slenge inn ett lite spørsmål her: Er det bare 12 episoder av Dexter pr sesong? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg