Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan ville du kjapt ha dømt meg utifra musikken min?

Glittertind, Dragonland, Metalium, F.K.Ü., Ensiferum, Lifehouse, Serj Tankian, System of a Down, Tenacious D, Wintersun, Amon Amarth, Insomnium og Triosphere? :p

Jeg driver stadig å utfosker nye sjangre osv, men det tar litt tid.

Lenke til kommentar

Håper dere skjønner at typisk ikke betyr alltid. Er bare at ofte de som hører på Avenged Sevenfold er fjortiss feks.

De som hører på metal drar ofte hjem og gjør som vokalistene sier og blåser hode av seg med en hagle.

Det var vel det folk trodde på 70-80 tallet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Skyter litt i mørket her - noen som vet om det er billetter til salgs i døra på Kråkesølv-konserten nå i kveld? Ozlo.

Lenke til kommentar

Er mye mer moro å dømme folk utifra kun ett band, hele lister blir for vanskelig

Zoro: Tar en vill gjetting og sier at du er en småsjenert førsteklassing (vgs) som er litt for glad i pcen. Mange av metallbandene du nevner liker jeg å kategorisere som "data-metall" da flesteparten som digger det er folk som sitter å lager cs-videoer og trenger noe med litt tøkk på lan. Edit: En ting til, du er snill og kosete (Lifehouse)

cvłñ: Oser hipster

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Er jeg lei av gaming eller.. venter jeg bare på en sick update på runescape selvom jeg er slutet? (vanskelig å kutte alle bånd etter 6 år)

Jeg lurer på om jeg er alene om å ikke forstå hva i all verden det var du akkurat skrev?

Er mye mer moro å dømme folk utifra kun ett band, hele lister blir for vanskelig

Zoro: Tar en vill gjetting og sier at du er en småsjenert førsteklassing (vgs) som er litt for glad i pcen. Mange av metallbandene du nevner liker jeg å kategorisere som "data-metall" da flesteparten som digger det er folk som sitter å lager cs-videoer og trenger noe med litt tøkk på lan.

cvłñ: Oser hipster

Mitt favorittband er Rush.

do me! do me! do me! do me!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...