Pokey Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Den siste stavelsen i de to siste ordene må være den samme. Om det gir mening har ingenting å si, ramme. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Må jo se bra ut for damene Fixet sveisen, barbert bort hele barten og skjegget Føler meg som 14 igjen Jeg anser det som litt forskjellig å barbere seg og slikt, og det å sminke seg Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ekte kvinner barberer seg. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Den siste stavelsen i de to siste ordene må være den samme. Om det gir mening har ingenting å si, ramme. 1 Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Altså, uten hårvoks hadde jeg ikke vært meg selv :/ Finn og gunnar er tingen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hallo Jeg forsov meg en dag og fikk min første fravær time nå i begynnelsen i januar og jeg gjør det som er nødvendig for å beholde et fravær fritt vitnemål. Hvis læreren ringer til tannlegen for å kontrollere om din time stemmer vil tannlegen bekrefte dette eller vil de nekte fordi de har taushetsplikt? Jeg har ordnet dokumentet. Mvh Tricell Mao: du skal jukse for å få fraværsfritt vitnemål? Jeg har en visjon og den skal oppnår til en enhver pris. Jeg har mange planer som er oppe og kjører som løser diverse problemer i forbindelse med allmenn påbygg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg liker holdningen din veldig godt. Lykke til. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Altså, uten hårvoks hadde jeg ikke vært meg selv :/ Finn og gunnar er tingen Jeg har vokst fra hårvoks. Altså, håret mitt er for langt Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg har også vokst fra hårvoks. Altså, jeg er for gammel/moden til å bruke det 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg har også vokst fra hårvoks. Altså, jeg er for gammel/moden til å bruke det Jeg er nå 4 år eldre enn deg å bruker voks. Kanke springe rundt med bollesveis Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg har også vokst fra hårvoks. Altså, jeg er for gammel/moden til å bruke det Jeg er nå 4 år eldre enn deg å bruker voks. Kanke springe rundt med bollesveis For gammel/moden Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg har også vokst fra hårvoks. Altså, jeg er for gammel/moden til å bruke det Jeg er nå 4 år eldre enn deg å bruker voks. Kanke springe rundt med bollesveis For gammel/moden Moden = boring Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 u know what... look at all these famous dudes.. who does not use wax?..... and they are over 30... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Noe av det beste jeg har sett på lenge. Hahahaha http://www.youtube.com/watch?v=s-syVw7Ojq0 1 Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Noen av dere som har en idé til hvilken musikk jeg kan bruke til en bil film jeg holder på og lage. Lager bare teaseren nå, men trenger forslag til noe typisk musikk. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Noen av dere som har en idé til hvilken musikk jeg kan bruke til en bil film jeg holder på og lage. Lager bare teaseren nå, men trenger forslag til noe typisk musikk. Britney Spears, Ludwig Van Beethoven, Jonas og Cock and Ball Torture Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Typisk musikk? Finnes det typisk musikk? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Typisk musikk? Finnes det typisk musikk? Ja, typisk fjortissmusikk: Avenged Sevenfold, typisk hipstermusikk: Kaizers etc etc 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Typisk musikk? Finnes det typisk musikk? Ja, typisk fjortissmusikk: Avenged Sevenfold, typisk hipstermusikk: Kaizers etc etc Hm. Jeg er fjortisshipster. :| Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Nei og nei. Se på f.eks F&F serien. Der spiller de jo en typisk sjanger, vet ikke hva den kalles, men er litt sånn party musikk igrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg