WheelMan Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Facebook fungerer ikke... :( Nice nick, elsker Deadmau5 it’s been so long I’ve been out of my body with you I feel alone, feel at home, feel like nothing is true she took me to a place where my senses gave-way turn it round, shut it down, what the people say climbing up, killing time, let them give you some take my hand and let it come, let it come, let it… *nynne* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=zYgNlbEO_dM&feature=related + ordentlig anlegg, spilles høyt + nach / Evnt mer Deadmau5 = ELSK. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Kom hit, Bundy. Så skal vi oppfylle ønskene dine Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Kom hit, Bundy. Så skal vi oppfylle ønskene dine Tihi, søt du. Har bra anlegg, gleder meg til i kveld, for da kan jeg spille så høyt at samtlige får vondt i huet, bruker hørselsvern ofte Trommehinnene vrenger seg med Bass - I Love you da er det ikke behagelig lengre, da jeg har flere rom og stua er dermed ikke såå stor, dvs for mye høytalere i forhold til romstørrelsen. Endret 14. januar 2011 av Bundy Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Minner meg om meg på TG. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Minner meg om meg på TG. Store woofere som slår inn og ut med maks slålengde med STÅLKONTROLL? Finnes ikke noe bedre derfor jeg må skaffe låst garasjeplass og kaste maaange tusen i bilanlegg.. Hence, til det punktet hvor frontruta bøyer seg frem og tilbake i takt med bassen. Og speilene og vindusviskere etc rister som faen, dvs farlig hvis du kjører samtidig. Aww yea! Endret 14. januar 2011 av Bundy Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Stemmer, 18kW med rå kraft Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Stemmer, 18kW med rå kraft Yeah, du kjenner bilen flytter på seg når det er glatt og du kjører i en sving og en dyyp basstone slår Men er litt farlig når det slår ut mellomgulvet ditt og du kjører. Endret 14. januar 2011 av Bundy Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Skal litt til før bilen din slipper da Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hva er DLD? Unødvendig å gå til angrep på meg fordi jeg ikke synes det samme som deg. Yeah, virkelig personangrep du. DLD, datalagringsdirektivet, og er grunn nok til at de fleste her inne burde misslike Stoltenberg for tiden.. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Skal litt til før bilen din slipper da Tja, kanskje jeg greier det? Vi får se hvor mye jeg invisterer ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hallo Jeg forsov meg en dag og fikk min første fravær time nå i begynnelsen i januar og jeg gjør det som er nødvendig for å beholde et fravær fritt vitnemål. Hvis læreren ringer til tannlegen for å kontrollere om din time stemmer vil tannlegen bekrefte dette eller vil de nekte fordi de har taushetsplikt? Jeg har ordnet dokumentet. Mvh Tricell Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Nei nå skal jeg sminke meg å ta en liten knert før jeg fyker bort på besøk Må vel kanskje en liten tur på polet først. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Når stenger ølsalget i Nordland? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 bla bla bla sminke meg bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla øhm? 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Når stenger ølsalget i Nordland? Hvor mange ganger dette skal opp egentlig? Hver kommune i Norges land bestemmer når ølutsalget stenger. Med andre ord det er 430 kommuner og 430 forskjellige åpningstider du må forholde deg til. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 DLD er noe herk, gir meg bare hueverk Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 bla bla bla sminke meg bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla øhm? Må jo se bra ut for damene Fixet sveisen, barbert bort hele barten og skjegget Føler meg som 14 igjen Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) DLD er noe herk, gir meg bare hueverk Du er skikkelig kewl, lært deg rim å greir Endret 14. januar 2011 av Zoro Sama 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hallo Jeg forsov meg en dag og fikk min første fravær time nå i begynnelsen i januar og jeg gjør det som er nødvendig for å beholde et fravær fritt vitnemål. Hvis læreren ringer til tannlegen for å kontrollere om din time stemmer vil tannlegen bekrefte dette eller vil de nekte fordi de har taushetsplikt? Jeg har ordnet dokumentet. Mvh Tricell Mao: du skal jukse for å få fraværsfritt vitnemål? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg