Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg skiter i om damene ikke kan lage mat jeg, for jeg stortrives på kjøkkenet selv :D

Jeg har laga mat til mange jenter som har masa på å få lov til å gjøre noe, men da har jeg heller bare gitt dem et glass vin og plassert dem i sofaen eller noe :)

Jeg bruker det trikset, du støvsuger så kan jeg lage mat :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skiter i om damene ikke kan lage mat jeg, for jeg stortrives på kjøkkenet selv :D

Jeg har laga mat til mange jenter som har masa på å få lov til å gjøre noe, men da har jeg heller bare gitt dem et glass vin og plassert dem i sofaen eller noe :)

Bortsett fra at jeg ikke anser det som et triks da :p Det er bare sånn jeg liker det :) Jeg vil stå og lage mat, også kan jeg glimte bort på skjønnheten som sitter i sofaen og koser seg :love: Det gir meg glede

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bortsett fra at jeg ikke anser det som et triks da :p Det er bare sånn jeg liker det :) Jeg vil stå og lage mat, også kan jeg glimte bort på skjønnheten som sitter i sofaen og koser seg :love: Det gir meg glede

Man slipper nå støvsuging da, å kanskje koppvask visst man er ekstra heldig :)

Lenke til kommentar

:love:

Du er nesten like fantastisk som Judge Judy som jeg ser på nå

Er det et kompliment? :p

Lenke til kommentar

Jeg elsker vaskemaskinen min, hater oppvask. Eneste som er synd, er at man må putte i og ta ut selv.

Jeg trenger å leie hushjelp, så kan jeg gi faen i å vaske.

Lei rom her, andre leieboere som vasker og rydder samt lager mat :D

EDIT: Og låst garasjeplass til doning1.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Herregud, liker ikke dere hun? :hmm:

Joda, hun er nå ganske kul, men jeg ville ikke likt å bli sammenlignet med hun. "Hei, du minner meg om Judge Judy", ikke noe jeg ville tatt som et kompliment akkurat.

'

Over til noe annet. Det viser seg at den polske vaskedamen vår får skambank av mannen sin. Det var en liten overaskelse, i og med hun veier nesten 200 kilo. Stakkars dame.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Nå ble det kaos her.

Min mobil, pappa sin mobil, og hustelefonen ringte omtrent samtidig, og alle tre sku ha tak i pappa.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...