TheKims Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg skiter i om damene ikke kan lage mat jeg, for jeg stortrives på kjøkkenet selv Jeg har laga mat til mange jenter som har masa på å få lov til å gjøre noe, men da har jeg heller bare gitt dem et glass vin og plassert dem i sofaen eller noe Jeg bruker det trikset, du støvsuger så kan jeg lage mat Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg skiter i om damene ikke kan lage mat jeg, for jeg stortrives på kjøkkenet selv Jeg har laga mat til mange jenter som har masa på å få lov til å gjøre noe, men da har jeg heller bare gitt dem et glass vin og plassert dem i sofaen eller noe Jeg bruker det trikset, du støvsuger så kan jeg lage mat Bortsett fra at jeg ikke anser det som et triks da Det er bare sånn jeg liker det Jeg vil stå og lage mat, også kan jeg glimte bort på skjønnheten som sitter i sofaen og koser seg Det gir meg glede 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Bortsett fra at jeg ikke anser det som et triks da Det er bare sånn jeg liker det Jeg vil stå og lage mat, også kan jeg glimte bort på skjønnheten som sitter i sofaen og koser seg Det gir meg glede Du er nesten like fantastisk som Judge Judy som jeg ser på nå Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg skiter i om damene ikke kan lage mat jeg, for jeg stortrives på kjøkkenet selv Jeg har laga mat til mange jenter som har masa på å få lov til å gjøre noe, men da har jeg heller bare gitt dem et glass vin og plassert dem i sofaen eller noe Jeg bruker det trikset, du støvsuger så kan jeg lage mat Bortsett fra at jeg ikke anser det som et triks da Det er bare sånn jeg liker det Jeg vil stå og lage mat, også kan jeg glimte bort på skjønnheten som sitter i sofaen og koser seg Det gir meg glede Man slipper nå støvsuging da, å kanskje koppvask visst man er ekstra heldig Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg elsker vaskemaskinen min, hater oppvask. Eneste som er synd, er at man må putte i og ta ut selv. Jeg trenger å leie hushjelp, så kan jeg gi faen i å vaske. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Du er nesten like fantastisk som Judge Judy som jeg ser på nå Jeg velger å tolke det som et snodig kompliment Man slipper nå støvsuging da, å kanskje koppvask visst man er ekstra heldig Støvsuging er ikke så gærnt og jeg har oppvaskmaskin Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Bortsett fra at jeg ikke anser det som et triks da Det er bare sånn jeg liker det Jeg vil stå og lage mat, også kan jeg glimte bort på skjønnheten som sitter i sofaen og koser seg Det gir meg glede Du er nesten like fantastisk som Judge Judy som jeg ser på nå Er det et kompliment? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Herregud, liker ikke dere hun? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Herregud, liker ikke dere hun? Personlig har jeg intet forhold til henne hverken på den ene eller andre måten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg elsker å vaske! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg elsker å vaske! Jeg har et ganske stort skap du kan bo i her Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Jeg elsker vaskemaskinen min, hater oppvask. Eneste som er synd, er at man må putte i og ta ut selv. Jeg trenger å leie hushjelp, så kan jeg gi faen i å vaske. Lei rom her, andre leieboere som vasker og rydder samt lager mat EDIT: Og låst garasjeplass til doning1. Endret 14. januar 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Du er fantastisk Sånn da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Herregud, liker ikke dere hun? Joda, bryr meg ikke. Om jeg liker folk eller ikke varierer fra dag til dag og post til post. Datasmurf, hw-hushjelpen Lyst på eget rom, med bad i? Må bare flytte noe skrap til nytt rom. Hahaha, hadde det bare vært så enkelt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Du er fantastisk Sånn da Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Herregud, liker ikke dere hun? Joda, hun er nå ganske kul, men jeg ville ikke likt å bli sammenlignet med hun. "Hei, du minner meg om Judge Judy", ikke noe jeg ville tatt som et kompliment akkurat. ' Over til noe annet. Det viser seg at den polske vaskedamen vår får skambank av mannen sin. Det var en liten overaskelse, i og med hun veier nesten 200 kilo. Stakkars dame. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Lei rom her, andre leieboere som vasker og rydder samt lager mat EDIT: Og låst garasjeplass til doning1. Å, jeg har lyst på låst garasjeplass Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Noen som vil ta oppvasken min?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Nå ble det kaos her. Min mobil, pappa sin mobil, og hustelefonen ringte omtrent samtidig, og alle tre sku ha tak i pappa. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Noen som vil ta oppvasken min?! Malin vil ta'n! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg