Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Banjaluka:

Det nicket ditt, jeg ble født i den byen. Ettersom sykehuset jeg skulle bli født i, ble okkupert av kroater eller noe i den duren...

Hvorfor har du det nicket?

Montenegro og Kosovo er to forskjellige stater, så jeg tror russere generelt støtter oss i det her...

Rasch:

Jeg er nasjonalist, så...

Vel, sett i gang med å annerkjenne Baskerland, Kurdistan osv... Da får du min respekt :)

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, "hjemme" om jeg skal kalle det det... Kosovo ble en egen stat (for en skam) og nå er det demonstrasjoner. USA's ambassade i Beograd er det blitt satt fyr på, og 2 millioner serbere demonstrerer mot Vesten pga Kosovo og at de annerkjenner Kosovo som en egen stat.

Jeg, som serber er også smått forbanna. Kosovo er vår stat, og det er der alle serbere stammer fra. Men idiotene kunne sluttet å brenne ting, og oppføre seg som de 7,8 andre millionene av oss. Som demonstrerer fredelig... Alltid idoter

Så, så. Alle kommer vi fra Afrika.

Lenke til kommentar
Altså, norge uten samer hadde spart oss for mye, men jeg er selv fra finnmark, og kan si at det er mer her enn bare samer. Finnmark er en viktig del av Norge.

Sasab: Takk for et saklig svar på min uttale! :) *annerkjenner Kosovo*

En ting jeg har gått lei av at ale tror at vi som er fra Finnmark er samer, kom over en veldig støtende video på laget Alta IF igår, og sånn syntes jeg bare er å drite seg regelrett ut....Teit rett og slett, ok, jeg kan si at jeg har fått på meg ryktet som "samen" i nærmiljøet, men begynner å gå lei av å høre om hvor jeg har reinsdyra mine -.-'

Lenke til kommentar
Jeg bare spøker med deg Sasab, jeg skjønner greia. Men er det sånn at landet er avhengig av Kosovo? Eller er det bare i pur faenskap at folket går helt amokk på grunn av dette?

Vi liker vår nasjonale arv, og noen går amok i faenskap. Noen er redde for at ungarere nå vil kreve en egen provins osv. Andre er redde for at Serbia vil revne nå, og noen er generelt pissed... De som brente ambassaden osv.

Men dere hadde gjort det samme viss samene hadde tatt en god bit av Oslo og omegn...

Skarstad:

Det er et poeng, men senere havna alle serbere på Kosovo. Det ble krig mer tyrkere, og masse blod flør på Kosovo. Som vanlig døde en haug med serbere. Jaja... vi dør som fluer....

Lenke til kommentar

Jeg er same! YEAH! *oggaboggah*

De beste soldatene da jeg var inne i tjeneste var samene..

Sasab: Ja, brenn gjerne det Norske flagget, men om du er SÅ nasjonalist, hvorfor bor du egentlig i dette fantastiske landet da?

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...