Petter Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Stå opp Jobbe dra hjem reise til mamma ??? sove. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Stå opp. Jobbe. Trene. Dra hjem. Rydde. Lage Middag. Spille. Sove. Der har du plutselig min dag Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Stå opp Jobbe dra hjem reise til mamma ??? sove. Eeew Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Stå opp Jobbe dra hjem reise til mamma ??? sove. Eeew Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Stå opp Jobbe dra hjem reise til mamma ??? sove. Eeew Noe galt med å besøke mamma i helgen? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 "Malin, jeg har virus på pc'en!!!!" "How come?" "Litt for mye porr, I guess.." "Jaha? Hvor fra?" "Limewire og Bearshare. Får da vel ikke virus av det?" /facepalm Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Noe galt med å besøke mamma i helgen? Nei, jeg har bare bodd i en koffert for lenge. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 "Malin, jeg har virus på pc'en!!!!" "How come?" "Litt for mye porr, I guess.." "Jaha? Hvor fra?" "Limewire og Bearshare. Får da vel ikke virus av det?" /facepalm Hvem er det som er så dum om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hvem er det som er så dum om jeg tør spørre? How it really went down: Malin: "jeg har virus på pc'en!!!!" Random dude: "How come?" Malin: "Litt for mye porr, I guess.." Random dude: "Jaha? Hvor fra?" Malin: "Limewire og Bearshare. Får da vel ikke virus av det?" Random dude: /facepalm Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Malin er kanskje dårlig på PC, men litt nettvett har hun jo. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Malin er kanskje dårlig på PC, men litt nettvett har hun jo. Jeg er god jeg, helt til jeg sammenligner meg med dere nørds! SnittLeif.. På seg selv kjenner man andre? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Nørds? Nerd, takk! Vurderer å skaffe meg business-cards med IT-Konsulent og Nerd på. Endret 14. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 SnittLeif.. På seg selv kjenner man andre? Njaei. Jeg er ikke jente. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg er for dum til å være nerd Hva skal det bli av meg da? Er ganske flink å drikke øl så kanskje jeg kan bli Homer look alike 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg er for dum til å være nerd Hva skal det bli av meg da? Er ganske flink å drikke øl så kanskje jeg kan bli Homer look alike Jeg er usikker på om jeg vil ha deg jobbende på et kjernefysisk kraftverk rett ved en by. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Du kan spille Homer Simpson i en norsk filmatisering av The Simpsons. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg er for dum til å være nerd Hva skal det bli av meg da? Er ganske flink å drikke øl så kanskje jeg kan bli Homer look alike Jeg er usikker på om jeg vil ha deg jobbende på et kjernefysisk kraftverk rett ved en by. Når han klarer det klarer jeg å det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg