Runar Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg har aldri forstått hvorfor litt kjærlighet har vært så farlig for enkelte. Vi kan slå oss sammen: Jeg kjører deg rundt i landet, hjem til forumkafébrukere, og du gir de gratis kjærlighet. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Men... voi voi, for en diskusjon dere har... Javisst. Det skal vanligvis mye til før jeg melder meg ut av en diskusjon óg, men akkurat nå føler jeg det er tilstedeværelse av en stor nok grad "facepalmeness" 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Så lenge ikke kjærligheten skjer med mitt anus er jeg fornøyd : ))) Ditt anus? Jepp, intetkjønn. Akkurat som ordet design. Det er vel ingen av dere som tilfeldigvis har en universalnøkkel fra TrioVing...? Lemme guess: Oda kommer seg ikke inn hjemme? Så lenge ikke kjærligheten skjer med mitt anus er jeg fornøyd : ))) Ingen som sa kjærligheten skulle gå utover ANUS.. Kan utvide begrensingen til å gjelde alle hulerom på kroppen min :---D 1 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg har aldri forstått hvorfor litt kjærlighet har vært så farlig for enkelte. Vi kan slå oss sammen: Jeg kjører deg rundt i landet, hjem til forumkafébrukere, og du gir de gratis kjærlighet. Regner med dere kommer på døra mi! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Og så blir Malin med til Bergen! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jepp, intetkjønn. Akkurat som ordet design. Ihihihi, jeg veit. Jeg er, som sagt, ubrukelig i dag. :---D Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Vi kan slå oss sammen: Jeg kjører deg rundt i landet, hjem til forumkafébrukere, og du gir de gratis kjærlighet. Ok. Kan utvide begrensingen til å gjelde alle hulerom på kroppen min :---D Litt kjærlighet kan fint gjelde hengende lemmer også. Ikke glem det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Regner med dere kommer på døra mi! Selvsagt, du blir den første vi besøker. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Regner med dere kommer på døra mi! Selvsagt, du blir den første vi besøker. Åhh, awesome. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Kom hit, har en time med dødtid før jeg skal på jobb. Jeg er så awesome at det hadde blitt incest om jeg hadde sex med gud Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Kom gjerne hit og varm meg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Kom gjerne hit og varm meg. Våre tjenester går litt … lenger enn kun å varme kunden, men vi kan sikkert komme frem til noe vi alle blir fornøyde med. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Im in, bare synd det tar så lang tid å kjøre Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 You are in :O NICE PLAN BRO'S! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Vi tar imot donasjoner i form av mat, husrom og bensin. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Tenk at en moderator kan falle så lavt... (hvis han blir deranked så står jeg åpen for å bli mod, just pm Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Eneste du får av meg Runar er brus, pikk og en autograf 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (hvis han blir deranked så står jeg åpen for å bli mod, just pm Du kan sende inn søknad her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg