Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har god peiling på headset og lyd? Headsettet mitt gikk i stykker, og jeg trenger et nytt et. Noen som har noen forslag on the run?

Nå kan vi diskutere lyd!

Bose QuietComfort 15. Fantastiske hodetelefoner, vel verdt pengene de koster! :D

Sånn ellers er AKG K530 digge de også, og en del rimeligere.

QC 15 kosta meg 1500, mens K530 bare kosta 600 kr.

Lenke til kommentar

Gammelt ord for nese.

Så folk går rundt å kaller andre for søtnese? Haha, de vet det sikkert ikke selv en gang :wee:

Jo, jeg ble klar over det for en del år siden, da jeg så sammenhengen mellom nosis (et ord jeg har brukt mindre og mindre de siste årene, irriterende nok, heldigvis er nasis og nassin nærme nok) og søtnos. :)

Ang. flere hodetelefoner, har jeg vært strålende fornøyd med alle Sennheiser jeg har vært borti. :)

Lenke til kommentar

Melding fra min homofile bestevenn:

"Heisann søtis! Har et ganske rart spørsmål til deg, men siden vi kjenner hverandre så godt klarer du nok fint å avvise meg uten å la det bli rar stemning mellom oss. :) Du skjønner... Jeg tenker litt på hvordan det er å ha sex med en jente. Ikke at jeg tenner på det eller noe, langt ifra, men har på en måte litt lyst å teste det ut likevel. Så tenkte jeg at siden jeg er så sykt glad i deg, burde det gå fint på det fysiske plan. Glad i deg uansett da, søtisen! <3 "

ph34r.gif

Lenke til kommentar

Melding fra min homofile bestevenn:

"Heisann søtis! Har et ganske rart spørsmål til deg, men siden vi kjenner hverandre så godt klarer du nok fint å avvise meg uten å la det bli rar stemning mellom oss. :) Du skjønner... Jeg tenker litt på hvordan det er å ha sex med en jente. Ikke at jeg tenner på det eller noe, langt ifra, men har på en måte litt lyst å teste det ut likevel. Så tenkte jeg at siden jeg er så sykt glad i deg, burde det gå fint på det fysiske plan. Glad i deg uansett da, søtisen! <3 "

ph34r.gif

Hvor er alle de lesbiske heite venninnene mine, og hvorfor får jeg ikke sånne meldinger? Neeeeh, har kjæreste, så trenger ikke :D

Lenke til kommentar

Han presser jo ikke akkurat på, er jo et legitimt spørsmål, og på ingen måte med noen skjulte intensjoner. Har du lyst har du lov, om du ikke har lyst så er det også helt greit =]

Well. I don't know. ph34r.gif

Edit:

Tanken er ganske pirrende da. Han har sinnsykt pen kropp, og da vi tidligere har dusjet sammen vet jeg jo litt om.. Størrelsen. whistle.gif Tanken er egentlig ikke meg imot, det bare ødelegger litt. Tror jeg...

Forslag til tilbakemelding; "Zup bro, nice plan!" :thumbup:

Heheh. happy.gif

Endret av SuperadreMalin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...