Arinomi Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hva er feil med kosebamse? Alle vet hva det betyr. Jeg er en kosebamse fordi jeg er kosen og hårete. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Erotiske noveller på norsk blir så utrolig merkelig.."Han slikket fitteslimet fra det svulmende venusberget mitt" sto det i Vi Menn...det høres ikke særlig sexy ut. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Vi Menn er definitivt ikke stedet for erotiske noveller. Prøv noveller.no eller erotikknett.no Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Noen her som har god peiling på headset og lyd? Headsettet mitt gikk i stykker, og jeg trenger et nytt et. Noen som har noen forslag on the run? Nå kan vi diskutere lyd! Bose QuietComfort 15. Fantastiske hodetelefoner, vel verdt pengene de koster! Sånn ellers er AKG K530 digge de også, og en del rimeligere. QC 15 kosta meg 1500, mens K530 bare kosta 600 kr. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Erotiske noveller på norsk blir så utrolig merkelig.."Han slikket fitteslimet fra det svulmende venusberget mitt" sto det i Vi Menn...det høres ikke særlig sexy ut. Lenke til kommentar
Dark Jedi Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Svært opphissende, I must say. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg vil være et søtt høyt, bratt fremspringende fjell. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg vil være et søtt høyt, bratt fremspringende fjell. Det er du da, Bjørn. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg vil være et søtt høyt, bratt fremspringende fjell. Det er du da, Bjørn. Tøv. Jeg er irriterende Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Gammelt ord for nese. Så folk går rundt å kaller andre for søtnese? Haha, de vet det sikkert ikke selv en gang Jo, jeg ble klar over det for en del år siden, da jeg så sammenhengen mellom nosis (et ord jeg har brukt mindre og mindre de siste årene, irriterende nok, heldigvis er nasis og nassin nærme nok) og søtnos. Ang. flere hodetelefoner, har jeg vært strålende fornøyd med alle Sennheiser jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Melding fra min homofile bestevenn: "Heisann søtis! Har et ganske rart spørsmål til deg, men siden vi kjenner hverandre så godt klarer du nok fint å avvise meg uten å la det bli rar stemning mellom oss. Du skjønner... Jeg tenker litt på hvordan det er å ha sex med en jente. Ikke at jeg tenner på det eller noe, langt ifra, men har på en måte litt lyst å teste det ut likevel. Så tenkte jeg at siden jeg er så sykt glad i deg, burde det gå fint på det fysiske plan. Glad i deg uansett da, søtisen! <3 " Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Melding fra min homofile bestevenn: "Heisann søtis! Har et ganske rart spørsmål til deg, men siden vi kjenner hverandre så godt klarer du nok fint å avvise meg uten å la det bli rar stemning mellom oss. Du skjønner... Jeg tenker litt på hvordan det er å ha sex med en jente. Ikke at jeg tenner på det eller noe, langt ifra, men har på en måte litt lyst å teste det ut likevel. Så tenkte jeg at siden jeg er så sykt glad i deg, burde det gå fint på det fysiske plan. Glad i deg uansett da, søtisen! <3 " Hvor er alle de lesbiske heite venninnene mine, og hvorfor får jeg ikke sånne meldinger? Neeeeh, har kjæreste, så trenger ikke Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jojo, han er sinnsykt pen, men still. He used to be my safe place! Den eneste av guttevennene mine som garantert aldri ville presse på for sex. -.-' Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Han presser jo ikke akkurat på, er jo et legitimt spørsmål, og på ingen måte med noen skjulte intensjoner. Har du lyst har du lov, om du ikke har lyst så er det også helt greit =] Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Forslag til tilbakemelding; "Zup bro, nice plan!" Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Han presser jo ikke akkurat på, er jo et legitimt spørsmål, og på ingen måte med noen skjulte intensjoner. Har du lyst har du lov, om du ikke har lyst så er det også helt greit =] Well. I don't know. Edit: Tanken er ganske pirrende da. Han har sinnsykt pen kropp, og da vi tidligere har dusjet sammen vet jeg jo litt om.. Størrelsen. Tanken er egentlig ikke meg imot, det bare ødelegger litt. Tror jeg... Forslag til tilbakemelding; "Zup bro, nice plan!" Heheh. Endret 14. januar 2011 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg