j-- Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Iskaffe er godt. Jeg vil ha brus. Jeg har penger til brus. Oi, jeg har faktisk brus. Jeg er fornøyd. Du er så praktisk av deg :----D Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg veit, jeg er awesome. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Noen her som har god peiling på headset og lyd? Headsettet mitt gikk i stykker, og jeg trenger et nytt et. Noen som har noen forslag on the run? Nå kan vi diskutere lyd! Koss PortaPro! Selv om det sikkert ikke er godkjent for dere nerder. Lol. Verste skvipet du finner. Prøv å ha de på mer enn 2 timer uten å ha smerter etterpå. Lykke til. Kanskje du kommer i guinness. Jeg sover da med dem? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) AKG K450 er fint til å ha på farta ihvertfall. Hvilken prisklasse snakker vi? Tenker et headset jeg skal bruke når jeg sitter på PCen. Bør kunne brukes 5-6 timer daglig, uten smerter. Tenker omlag 1000kr, har ikke så mye penger for øyeblikket. Jeg sover da med dem? Du er gal. AT du orker. Jævla stålramme, klemmer på ørene... dessuten er det jævli å sove med ørepropper (musikk, ikke lydisolerende propper), eller headset. Det er jo maks i veien. Endret 14. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg har DT 770 Pro. De er en fryd å bruke. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg er meget lei norsk og matte og skole generelt... Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Du er gal. AT du orker. Jævla stålramme, klemmer på ørene... dessuten er det jævli å sove med ørepropper (musikk, ikke lydisolerende propper), eller headset. Det er jo maks i veien. Alternativet er så langt mye verre. PC'en min var på reparasjon, og så demonterte de den. En kompis av meg påstår at de må ha snudd høytaleren feil vei. Samt, Koss er ikke vondt å ha på? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Jeg har DT 770 Pro. De er en fryd å bruke. Har du hatt de lenge? Hvordan er kvaliteten? Orker ikke ha et nytt headsett som ryker grunnet elendige kabler. Edit@Malin: Jo, kosser er vonde å ha på. Har du noen gang brukt er ordentlig headset? Lukket headset. Med ordentlige øreklokker. Endret 14. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) PortaPro er vonde å bruke for de med stort hode. Smartinger som meg, f.eks, sliter med Portapro. Endret 14. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Bruker koss til å høre på radio/musikk når jeg trener eller evnt. slapper av med en bok. Når jeg er i den virtuelle verden bruker jeg Siberia V2 som er en fryd å bruke selv om de trykker litt pga. jeg har briller. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg har DT 770 Pro. De er en fryd å bruke. Har du hatt de lenge? Hvordan er kvaliteten? Orker ikke ha et nytt headsett som ryker grunnet elendige kabler. Har hatt de siden TG 2010. De fungerer feilfritt, og har brukt de fast hver dag til/fra jobb for musikk og ørevarmere. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 .... Smartinger som meg, f.eks, slikker med Portapro. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Jeg har DT 770 Pro. De er en fryd å bruke. Har du hatt de lenge? Hvordan er kvaliteten? Orker ikke ha et nytt headsett som ryker grunnet elendige kabler. Har hatt de siden TG 2010. De fungerer feilfritt, og har brukt de fast hver dag til/fra jobb for musikk og ørevarmere. Ingen antydninger til dårlig kontakt noe sted? Ingen deler som knekker lett? Tenker å kjøpe et ordentlig headset denne gangen. Ikke sånn "gaming" headsett med en elendig mic og dårlig lyd. Endret 14. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ingen antydninger til dårlig kontakt noe sted? Ingen deler som knekker lett? Tenker å kjøpe et ordentlig headset denne gangen. Ikke sånn "gaming" headsett med en elendig mic og dårlig lyd. Bøylen øreklokkene er festet i er laget av solid metall, og skal godt gjøres å skade den. Den har en pute på bøylen som er lett å fjerne og feste, men løsner ikke av seg selv. Som sagt, kvaliteten er veldig høy, og jeg er strålendes fornøyd. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Dagens rare spørsmål: Folk bruker ordet søtnos, men hva er en/ei nos? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Dagens rare spørsmål: Folk bruker ordet søtnos, men hva er en/ei nos? nos f1 el. m1 (norr nǫs) 1 høyt, bratt framspringende fjell 2 dial: nese 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Gammelt ord for nese. Så folk går rundt å kaller andre for søtnese? Haha, de vet det sikkert ikke selv en gang Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Sett deg inn i de forskjellige uttrykkene som blir brukt rundt om kring du, så får du nok en liten overraskelse om hva betydningen på hva som blir sagt faktisk har vært. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Gammelt ord for nese. Så folk går rundt å kaller andre for søtnese? Haha, de vet det sikkert ikke selv en gang Godklump. Jeg sier ikke mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg