Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 God kveld folkens.. skal jeg strikke eller henge med dere mon tro? Rund while you can! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 har man valget, gjør man noe annet enn å henge her oO Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Tror jeg holder med med dere en stund iallfall, burde ha shinet opp litt her men sambo kommer ikke hjem før sent i morgen kveld så jeg har god tid så hva skjer i de DNFKske hjem i dag da? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Fy flate. Ting går hett for seg i Serbia, glad jeg ikke befinner meg der nå... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Tror det hadde vært spennende å stå på post der... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Fy flate. Ting går hett for seg i Serbia, glad jeg ikke befinner meg der nå... Hva skjer der nede/borte, jah...? oO Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Vel, "hjemme" om jeg skal kalle det det... Kosovo ble en egen stat (for en skam) og nå er det demonstrasjoner. USA's ambassade i Beograd er det blitt satt fyr på, og 2 millioner serbere demonstrerer mot Vesten pga Kosovo og at de annerkjenner Kosovo som en egen stat. Jeg, som serber er også smått forbanna. Kosovo er vår stat, og det er der alle serbere stammer fra. Men idiotene kunne sluttet å brenne ting, og oppføre seg som de 7,8 andre millionene av oss. Som demonstrerer fredelig... Alltid idoter Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Fy flate. Ting går hett for seg i Serbia, glad jeg ikke befinner meg der nå... Hva skjer der nede/borte, jah...? oO http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=511532 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Henge med oss er en god ide! Jeg står for ca. 50% av innleggene her ikveld.. føler jeg overdriver sterkt, men har ikke noe å foreta meg. jeg skal få deg ned til 33% Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Heia Kosovo! Ønsker dem en god fremtid som egen stat! Måtte de få god økonomi, og en flott levestandard! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Vel, "hjemme" om jeg skal kalle det det... Kosovo ble en egen stat (for en skam) og nå er det demonstrasjoner. USA's ambassade i Beograd er det blitt satt fyr på, og 2 millioner serbere demonstrerer mot Vesten pga Kosovo og at de annerkjenner Kosovo som en egen stat. Jeg, som serber er også smått forbanna. Kosovo er vår stat, og det er der alle serbere stammer fra. Men idiotene kunne sluttet å brenne ting, og oppføre seg som de 7,8 andre millionene av oss. Som demonstrerer fredelig... Alltid idoter hva gjør det egentlig at Kosovo er en egen stat? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hvorfor har du slått om til nynorsk? Eg har konvertert for å vise at eg ikkje er eit atteføknet brøsmehaud som ikkje kan vere fleksibel. Også følte eg at eg hadde nådd mitt personlege klimaks innan bokmål-grammatikk. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Heia Kosovo! Ønsker dem en god fremtid som egen stat! Måtte de få god økonomi, og en flott levestandard! De er sikkert iferd med å bli kjøpt opp av nyrike russere allerede. Slik som i montenegro. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Finnes det noen dialekter overhodet som ligner på bok-nynorsken egentlig? Der de følger den nøyaktige gramatikken? Har aldri hørt, annet enn nyhetsopplesere som tvinges til å lese "rett nynorsk" enkelte ganger. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Flott Underpants! Fight the man! Espen: For å sette det litt på spissen, tenk deg at samene hadde løsrevet seg fra norge og tatt finnmark som en egen stat.. Det er noe av det samme, bare at det aldri ville skjedd her i Norge. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Heia Kosovo! Ønsker dem en god fremtid som egen stat! Måtte de få god økonomi, og en flott levestandard! Idiot... Kosovo hva gjør det egentlig at Kosovo er en egen stat? Serberene blir kastet ut, og våre 1000 gamle kirker blir brent. NATO greier ikke å ta vare på en dritt, og vi snakker om Serbias kulturarv. Se for deg at alt som symboliserer Norges historie blir borte, og nordmenn blir drept pga det... Det er det som vil skje, mest trolig... Og de fleste serbere er sterkt nasjonalistiske, som meg så vi blir klart forbanna... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Flott Underpants! Fight the man! Espen: For å sette det litt på spissen, tenk deg at samene hadde løsrevet seg fra norge og tatt finnmark som en egen stat.. Det er noe av det samme, bare at det aldri ville skjedd her i Norge. Det er då greit å bli kvitt samane? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 For å sette det litt på spissen, tenk deg at samene hadde løsrevet seg fra norge og tatt finnmark som en egen stat.. Det er noe av det samme, bare at det aldri ville skjedd her i Norge. I wouldn't mind.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Da hadde oslo blitt litt mere folketom også. Er nemlig en STOR andel samer i oslo. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Altså, norge uten samer hadde spart oss for mye, men jeg er selv fra finnmark, og kan si at det er mer her enn bare samer. Finnmark er en viktig del av Norge. Sasab: Takk for et saklig svar på min uttale! *annerkjenner Kosovo* Endret 21. februar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg