Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, "hjemme" om jeg skal kalle det det... Kosovo ble en egen stat (for en skam) og nå er det demonstrasjoner. USA's ambassade i Beograd er det blitt satt fyr på, og 2 millioner serbere demonstrerer mot Vesten pga Kosovo og at de annerkjenner Kosovo som en egen stat.

Jeg, som serber er også smått forbanna. Kosovo er vår stat, og det er der alle serbere stammer fra. Men idiotene kunne sluttet å brenne ting, og oppføre seg som de 7,8 andre millionene av oss. Som demonstrerer fredelig... Alltid idoter

Lenke til kommentar
Vel, "hjemme" om jeg skal kalle det det... Kosovo ble en egen stat (for en skam) og nå er det demonstrasjoner. USA's ambassade i Beograd er det blitt satt fyr på, og 2 millioner serbere demonstrerer mot Vesten pga Kosovo og at de annerkjenner Kosovo som en egen stat.

Jeg, som serber er også smått forbanna. Kosovo er vår stat, og det er der alle serbere stammer fra. Men idiotene kunne sluttet å brenne ting, og oppføre seg som de 7,8 andre millionene av oss. Som demonstrerer fredelig... Alltid idoter

hva gjør det egentlig at Kosovo er en egen stat?

Lenke til kommentar
Heia Kosovo! :D Ønsker dem en god fremtid som egen stat! Måtte de få god økonomi, og en flott levestandard!

Idiot...

Kosovo hva gjør det egentlig at Kosovo er en egen stat?

Serberene blir kastet ut, og våre 1000 gamle kirker blir brent. NATO greier ikke å ta vare på en dritt, og vi snakker om Serbias kulturarv. Se for deg at alt som symboliserer Norges historie blir borte, og nordmenn blir drept pga det... Det er det som vil skje, mest trolig... Og de fleste serbere er sterkt nasjonalistiske, som meg så vi blir klart forbanna...

Lenke til kommentar

Altså, norge uten samer hadde spart oss for mye, men jeg er selv fra finnmark, og kan si at det er mer her enn bare samer. Finnmark er en viktig del av Norge.

Sasab: Takk for et saklig svar på min uttale! :) *annerkjenner Kosovo*

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...