Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er litt sånn som når man fryser ned, først blir man kald, så føler man at man blir varm selv om det er egentlig bare kroppen som troller deg og sender blod til de viktigste organene, og fingre og ben fryser av.

Hmm, Hvis jeg slutter å poste, ring ambulanse

Hvor lenge skal vi vente fra siste post til vi ringer?

Lenke til kommentar

Nå jobber jeg deltid fire steder og bruker resten av tida på å sløve, lage mat, strikke og lolle på forum. Til høsten skal jeg på folkehøgskole på Vestlandet og drive med enten billedkunst eller vokaltrening, så er det på tide å bli voksen.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Nå jobber jeg deltid fire steder og bruker resten av tida på å sløve, lage mat, strikke og lolle på forum. Til høsten skal jeg på folkehøgskole på Vestlandet og drive med enten billedkunst eller vokaltrening, så er det på tide å bli voksen.

Du minnet meg på denne sangen.

Takk :wee:

'

Mchansern: Jeg har sett litt på å ta flyserfikatet selv, bare småfly da. Jeg tror nok jeg må vente til økonomien er på plass, men det hadde vært utrolig kult.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke lære om negroid forstadskultur på Holmlia folkehøgskule?

Endret av Mchansern
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En gang viste en fyr meg noen korttriks, hvor han forandra farger på dem, kasta et kort opp i luften så ble det bare et motiv i lufta osv, ting jeg ikke har sett på tv, og han jævelen vil ikke avsløre, jeg mistenker det er triksekort, som forandrer farge ved tempratur og på en måte skifter fra spar ess, til en scorpion. i lufta, så motivet forandre seg.

Nei jeg må spille litt poker.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...