Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går på kongsbakken en av to skoler i landet med EN karakter i norsk i 1ste og 2ndre klassen :)

Og ellers så tar jeg ikke så alvorlig på første året... så mye unødvendige fag...

Naturfagen, geografien etc..

Men så er mange av fagene avsluttende, og de kommer på vitnemålet ditt allikevel. :) Uansett hvor mye du måtte se på det som unødvendig.

Er det noe jeg angrer på, er det at jeg ikke slacket mer i de fagene som ikke var avsluttende, enn det jeg allerede gjorde. :ermm:

Lenke til kommentar

Har 5 i samfunnsfag, læreren i matte sier jeg skal gjøre alle oppgavene (dvs. lekse) for å få 5/6, læreren i naturfag sier jeg får 5/6 glatt hvis jeg ikke feiler på prøvene for i timene er jeg sekser. Geografien er en 5er også :p

Er jo litt slack, men kan være dønn seriøs i tillegg :)

Lenke til kommentar

Hmm, istad var jeg så dårlig dere aner ikke, var like før jeg sa hvis jeg slutter å poste, ring ambulanse, nå er jeg 10 ganger bedre? Jeg var klar for døden.

Det er litt sånn som når man fryser ned, først blir man kald, så føler man at man blir varm selv om det er egentlig bare kroppen som troller deg og sender blod til de viktigste organene, og fingre og ben fryser av.

Lenke til kommentar

Det er litt sånn som når man fryser ned, først blir man kald, så føler man at man blir varm selv om det er egentlig bare kroppen som troller deg og sender blod til de viktigste organene, og fingre og ben fryser av.

Hmm, Hvis jeg slutter å poste, ring ambulanse

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg har peilet meg inn på statsvitenskap, men det er ikke bestemt. Nå er det mulig jeg må reise til NTNU og Trondheim for å studere, men jeg vil helst studere i Oslo.

Hva går statsvitenskap ut på?

Det er ganske mye, men i all hovedsak dreier det seg om studier av politikk. Alt fra det lokale plan, til internasjonal politikk og mellomstatlige forhold. Mye om politiske prosesser og institusjoner ol.

Lenke til kommentar

Jeg har peilet meg inn på statsvitenskap, men det er ikke bestemt. Nå er det mulig jeg må reise til NTNU og Trondheim for å studere, men jeg vil helst studere i Oslo.

Hva går statsvitenskap ut på?

Det er ganske mye, men i all hovedsak dreier det seg om studier av politikk. Alt fra det lokale plan, til internasjonal politikk og mellomstatlige forhold. Mye om politiske prosesser og institusjoner ol.

Det er min plan også til høsten :) Derfor tar jeg opp et fag som privatist igjen, slik at jeg får bedre snitt :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...