svelemoe Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Skriv en stil om rasisme, mobbing eller folk som er utstøtt i samfunnet. Lærere elsker det. Instant karakter 6. Dei elskar også indirekte personangrep på diverse blogg-kjendisar og klaging over grammatikken deira. Instant karakter 6. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 5 i nynorsk og bokmål, VICTORYYYYY Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg blir litt trist av å se på karakterene mine fra første klasse på videregående vs. de fra tredjeåret. Gikk ned halvannen snittkarakter. Gratulerer! Wait, shit. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Læreren min elsker det faktum at vi leverer noe. Og er ikke veldig streng på karakterene. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 *hosttohost* Nå ligger resten på mellom fire og seks, så jeg tar det ikke så veldig tungt. Jeg regner meg frem til en snitt på 4.8 dersom alt går som planlagt. Og hva har du tenkt til å studere? Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Går på kongsbakken en av to skoler i landet med EN karakter i norsk i 1ste og 2ndre klassen Og ellers så tar jeg ikke så alvorlig på første året... så mye unødvendige fag... Naturfagen, geografien etc.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg har peilet meg inn på statsvitenskap, men det er ikke bestemt. Nå er det mulig jeg må reise til NTNU og Trondheim for å studere, men jeg vil helst studere i Oslo. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Rotterdam er mye koseligere. Amsterdam er overfylt. Jeg skulle til amsterdam en helgetur, endte opp med at jeg ble i over 2 måneder LOL. Hvordan klarte du det? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg har peilet meg inn på statsvitenskap, men det er ikke bestemt. Nå er det mulig jeg må reise til NTNU og Trondheim for å studere, men jeg vil helst studere i Oslo. Hva går statsvitenskap ut på? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hmm, istad var jeg så dårlig dere aner ikke, var like før jeg sa hvis jeg slutter å poste, ring ambulanse, nå er jeg 10 ganger bedre? Jeg var klar for døden. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Går på kongsbakken en av to skoler i landet med EN karakter i norsk i 1ste og 2ndre klassen Og ellers så tar jeg ikke så alvorlig på første året... så mye unødvendige fag... Naturfagen, geografien etc.. Men så er mange av fagene avsluttende, og de kommer på vitnemålet ditt allikevel. Uansett hvor mye du måtte se på det som unødvendig. Er det noe jeg angrer på, er det at jeg ikke slacket mer i de fagene som ikke var avsluttende, enn det jeg allerede gjorde. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Har 5 i samfunnsfag, læreren i matte sier jeg skal gjøre alle oppgavene (dvs. lekse) for å få 5/6, læreren i naturfag sier jeg får 5/6 glatt hvis jeg ikke feiler på prøvene for i timene er jeg sekser. Geografien er en 5er også Er jo litt slack, men kan være dønn seriøs i tillegg Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hmm, istad var jeg så dårlig dere aner ikke, var like før jeg sa hvis jeg slutter å poste, ring ambulanse, nå er jeg 10 ganger bedre? Jeg var klar for døden. Det er litt sånn som når man fryser ned, først blir man kald, så føler man at man blir varm selv om det er egentlig bare kroppen som troller deg og sender blod til de viktigste organene, og fingre og ben fryser av. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Og så avslo du festen! :O Fordi jeg er så evig blakk. Hva hadde det kosta deg å komme på en gratis fest da? Jeg vil være full! Kom på besøk! Langt unna! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Det er litt sånn som når man fryser ned, først blir man kald, så føler man at man blir varm selv om det er egentlig bare kroppen som troller deg og sender blod til de viktigste organene, og fingre og ben fryser av. Hmm, Hvis jeg slutter å poste, ring ambulanse Endret 13. januar 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg har peilet meg inn på statsvitenskap, men det er ikke bestemt. Nå er det mulig jeg må reise til NTNU og Trondheim for å studere, men jeg vil helst studere i Oslo. Hva går statsvitenskap ut på? Det er ganske mye, men i all hovedsak dreier det seg om studier av politikk. Alt fra det lokale plan, til internasjonal politikk og mellomstatlige forhold. Mye om politiske prosesser og institusjoner ol. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kan hende jeg kommer til å ta noe lignende, kommer kanskje til å ta makro-øk. Er ikke helt sikker, akkurat nå er det 70% for micro... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg vil gjøre alt, jeg. Har mest lyst å drive med noe kreativt, men det for det meste så usikkert at jeg nok ender opp som lærer i språk/historie/kunst og håndverk. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg har peilet meg inn på statsvitenskap, men det er ikke bestemt. Nå er det mulig jeg må reise til NTNU og Trondheim for å studere, men jeg vil helst studere i Oslo. Hva går statsvitenskap ut på? Det er ganske mye, men i all hovedsak dreier det seg om studier av politikk. Alt fra det lokale plan, til internasjonal politikk og mellomstatlige forhold. Mye om politiske prosesser og institusjoner ol. Det er min plan også til høsten Derfor tar jeg opp et fag som privatist igjen, slik at jeg får bedre snitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg