Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å ta utveksling et semester i Amster, men er redd for at karakterene mine synker en smule

Du kan ikke ta lektorutdanning dersom du er raver rundt, potte fjern i Amsterdam, Vowels.

'

Og når vi først er inne på Amsterdam.

:love:

Ja vet, leker bare med tanken. Tror det blir Canada i stedet :) Var det sånn at du skal starte på Blindern til høsten?

Lenke til kommentar

Du kan ikke ta lektorutdanning dersom du er raver rundt, potte fjern i Amsterdam, Vowels.

'

Og når vi først er inne på Amsterdam.

:love:

Ja vet, leker bare med tanken. Tror det blir Canada i stedet :) Var det sånn at du skal starte på Blindern til høsten?

Jeg har valgt å ta opp noen fag fra første og andreklasse først, men satser på Blindern etter det. Det straffer seg å være slappfis på VGS.

Lenke til kommentar

Takk for oppmuntring, det blir Bjørknes på meg også :p. Nå er det bare matte og spansk, men likevel. Skulle gjerne lest til eksamen på egenhånd, men noen fag må jeg nesten ha lærer i. Det er likevel litt kjedelig å punge ut nesten 25 000 for noe jeg egentlig fikk gratis.

Lenke til kommentar

Engelsklæreren vår er elendig.. i timene prater hun eller så tar hun pauser (intern vitsen er at hun må loade eller manabreake siden hun er undead priest). Tar gjerne i mot tips hvordan jeg skal klare å få karakteren opp på 5, har ligget på 4 i alle år, men i dag fikk jeg tentamen tilbake med en 3er...

Lenke til kommentar

Denna læreren er spesiell.. Vi har hatt 2 fremlegg/skuespill/muntlige framlegg som vi skulle presentere... neste time når vi har gjort det så har hun glemt det..

Har skrevet en stil/tekst om irland og situasjonen der og hvorfor den er slik... tok jo år og dager... også glemmer hun seg av igjen..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...