Datasmurf Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Og så avslo du festen! :O Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Og så avslo du festen! :O Fordi jeg er så evig blakk. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Og så avslo du festen! :O Fordi jeg er så evig blakk. var gratis alkohol på festen nooooooooooot! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg vil være full! Kom på besøk! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hva har jeg gjort? Du har vært moderator. Du har moderert et av mine innlegg. Fy deg. *rekke tunge* Lenke til kommentar
Balli Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Hva har jeg gjort? Du har vært moderator. Du har moderert et av mine innlegg. Fy deg. *rekke tunge* hvis runar "koser" med deg må du kose mer med han. :!: Endret 13. januar 2011 av Balli Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Vurderer å ta utveksling et semester i Amster, men er redd for at karakterene mine synker en smule Du kan ikke ta lektorutdanning dersom du er raver rundt, potte fjern i Amsterdam, Vowels. ' Og når vi først er inne på Amsterdam. Ja vet, leker bare med tanken. Tror det blir Canada i stedet Var det sånn at du skal starte på Blindern til høsten? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Du har vært moderator. Du har moderert et av mine innlegg. Fy deg. *rekke tunge* Det var Lars! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Du kan ikke ta lektorutdanning dersom du er raver rundt, potte fjern i Amsterdam, Vowels. ' Og når vi først er inne på Amsterdam. Ja vet, leker bare med tanken. Tror det blir Canada i stedet Var det sånn at du skal starte på Blindern til høsten? Jeg har valgt å ta opp noen fag fra første og andreklasse først, men satser på Blindern etter det. Det straffer seg å være slappfis på VGS. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ah, kjipern. Holder på med det samme nå, Bjørknes er kjipeste skolen jeg noensinne har gått på Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Takk for oppmuntring, det blir Bjørknes på meg også . Nå er det bare matte og spansk, men likevel. Skulle gjerne lest til eksamen på egenhånd, men noen fag må jeg nesten ha lærer i. Det er likevel litt kjedelig å punge ut nesten 25 000 for noe jeg egentlig fikk gratis. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Hva fikk du i matte og spansk på vgs Coa? Endret 13. januar 2011 av kammizez Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Engelsklæreren vår er elendig.. i timene prater hun eller så tar hun pauser (intern vitsen er at hun må loade eller manabreake siden hun er undead priest). Tar gjerne i mot tips hvordan jeg skal klare å få karakteren opp på 5, har ligget på 4 i alle år, men i dag fikk jeg tentamen tilbake med en 3er... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Skriv en stil om rasisme, mobbing eller folk som er utstøtt i samfunnet. Lærere elsker det. Instant karakter 6. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hva fikk du i matte og spansk på vgs Coa? *hosttohost* Nå ligger resten på mellom fire og seks, så jeg tar det ikke så veldig tungt. Jeg regner meg frem til en snitt på 4.8 dersom alt går som planlagt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg blir litt trist av å se på karakterene mine fra første klasse på videregående vs. de fra tredjeåret. Gikk ned halvannen snittkarakter. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Denna læreren er spesiell.. Vi har hatt 2 fremlegg/skuespill/muntlige framlegg som vi skulle presentere... neste time når vi har gjort det så har hun glemt det.. Har skrevet en stil/tekst om irland og situasjonen der og hvorfor den er slik... tok jo år og dager... også glemmer hun seg av igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg