Coa Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg er halvt partysvenske. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Tenker på enkelte av sangene til Prima Vera... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jag kan snakke norsk och svenska. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jag kan snakke norsk och svenska. Snakke? No sir, you cannot speak swedish. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Var det rasisme, Runar? Betyr det at du hater negere like mye som hvite? Jeg bryr meg ikke om hudfarge, hvor du er født eller hvilket språk du bruker på Facebook. I mine øyne er du mindreverdig så lenge du har "Bruker" som tittel her på forumet. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Jeg bryr meg ikke om hudfarge, hvor du er født eller hvilket språk du bruker på Facebook. I mine øyne er du mindreverdig så lenge du har "Bruker" som tittel her på forumet. Jasså, betyr det at du som moderator føler deg som "übermensch" slik som tyskerne gjorde ovenfor jødene mellom 1930-tallet og 1945? Endret 13. januar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 http://innergeek.us/geek-test.html Lang, men verdt det 45% Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg er svensk og kul Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg har to pass, og ingen av de er norske og er hverken født eller oppvokst i Norge. 6er i norsk. Feelin' awesome. Hvor kommer du egentlig fra? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jasså, betyr det at du som moderator føler det som "übermensch" slik som tyskerne gjorde ovenfor jødene mellom 1930-tallet og 1945? Nå er du litt for smart for ditt beste, btw Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Var det rasisme, Runar? Betyr det at du hater negere like mye som hvite? Jeg bryr meg ikke om hudfarge, hvor du er født eller hvilket språk du bruker på Facebook. I mine øyne er du mindreverdig så lenge du har "Bruker" som tittel her på forumet. English pirate Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg har to pass, og ingen av de er norske og er hverken født eller oppvokst i Norge. 6er i norsk. Feelin' awesome. Hvor kommer du egentlig fra? Jeg er oppvokst i Hottentottland (aka Zimbabwe) men mamma er svensk og pappa er dansk. I tillegg oppvokst i sandkassa (aka Algerie). Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg har to pass, og ingen av de er norske og er hverken født eller oppvokst i Norge. 6er i norsk. Feelin' awesome. Hvor kommer du egentlig fra? Jeg er oppvokst i Hottentottland (aka Zimbabwe) men mamma er svensk og pappa er dansk. I tillegg oppvokst i sandkassa (aka Algerie). Heter du fransin? Lærern min har samme barndom. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Niks. Jeg er ei lærer min venn! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg er oppvokst i Hottentottland (aka Zimbabwe) men mamma er svensk og pappa er dansk. I tillegg oppvokst i sandkassa (aka Algerie). Derfor du har fregner? Heldiggris, hvorfor til norge av alle grunner? Jeg har store planer om å bosette meg i holland, amster eller et eller annet tropemiljø. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg er oppvokst i Hottentottland (aka Zimbabwe) men mamma er svensk og pappa er dansk. I tillegg oppvokst i sandkassa (aka Algerie). Derfor du har fregner? Heldiggris, hvorfor til norge av alle grunner? Jeg har store planer om å bosette meg i holland, amster eller et eller annet tropemiljø. Fregnene har jeg heldigvis vokst fra meg (nesten alle, ikke helt). Jeg vet nok grunnen til at du skal bosette deg i Amster...! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Var det rasisme, Runar? Betyr det at du hater negere like mye som hvite? Jeg bryr meg ikke om hudfarge, hvor du er født eller hvilket språk du bruker på Facebook. I mine øyne er du mindreverdig så lenge du har "Bruker" som tittel her på forumet. Så jeg (Runars Kozebamse) er ikke mindreverdig? Åh, takk! Det betyr så mye! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) wut? diskutant kom mellom dobbelpost Endret 13. januar 2011 av Gitarhm Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Du tenker på red light district? Åja, ja... Nei, jeg uhm.. elsker de treskoene og ho..havnene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg