Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det rasisme, Runar? Betyr det at du hater negere like mye som hvite?

Jeg bryr meg ikke om hudfarge, hvor du er født eller hvilket språk du bruker på Facebook. I mine øyne er du mindreverdig så lenge du har "Bruker" som tittel her på forumet.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke om hudfarge, hvor du er født eller hvilket språk du bruker på Facebook. I mine øyne er du mindreverdig så lenge du har "Bruker" som tittel her på forumet.

Jasså, betyr det at du som moderator føler deg som "übermensch" slik som tyskerne gjorde ovenfor jødene mellom 1930-tallet og 1945?

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

English pirate :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg har to pass, og ingen av de er norske og er hverken født eller oppvokst i Norge.

6er i norsk.

Feelin' awesome.

Hvor kommer du egentlig fra?

Jeg er oppvokst i Hottentottland (aka Zimbabwe) men mamma er svensk og pappa er dansk.

I tillegg oppvokst i sandkassa (aka Algerie).

Lenke til kommentar

Jeg har to pass, og ingen av de er norske og er hverken født eller oppvokst i Norge.

6er i norsk.

Feelin' awesome.

Hvor kommer du egentlig fra?

Jeg er oppvokst i Hottentottland (aka Zimbabwe) men mamma er svensk og pappa er dansk.

Heter du fransin? Lærern min har samme barndom.

Lenke til kommentar

Derfor du har fregner? Heldiggris, hvorfor til norge av alle grunner? Jeg har store planer om å bosette meg i holland, amster eller et eller annet tropemiljø.

Lenke til kommentar

Derfor du har fregner? Heldiggris, hvorfor til norge av alle grunner? Jeg har store planer om å bosette meg i holland, amster eller et eller annet tropemiljø.

Fregnene har jeg heldigvis vokst fra meg (nesten alle, ikke helt).

Jeg vet nok grunnen til at du skal bosette deg i Amster...!

Lenke til kommentar

Så jeg (Runars Kozebamse) er ikke mindreverdig?

Åh, takk! Det betyr så mye! :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...