Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynner også å mistenke svineinfluensa :(

Ok, jeg løy blir her noen min til, du veit hvis du har det. Hadde feberfantasier når jeg kjørte hjem fra Sverige.. Det var heftig, jeg nekta å ta vaksina, men den funka jo bare på en av 100 uansett kom det jo frem for litt siden.

En del av meg, nervesystemet har lyst til å dø, greier ikke spise engang.

Men jeg skal nyse og hoste i masse heiser og trange rom :evil:

:joke:

Lenke til kommentar

Bundy! FBchat!

Skjer?

Hei klassekamerat, jeg holder bokstavelig på å dø av svineinfluensa, jeg kjørte litt fort og hadde HEFTIGE feberfantasier, dusja, og nye klærne var gjennomsvett på 10 min.. Dessuten greier jeg ikke spise, sove, huet føles som en dott og jeg har aldri vært så sjuk før, kanskje de 2 første gangene jeg hadde feber når jeg var 3-4 husker jeg halliser..

Skal bokstavelig talt sove 3-5 dager nå, tatt meg fri, har pressa kroppen alt for mye i tillegg.

Lenke til kommentar

Hos oss hever de kravene når vi får bruke pc på prøver og innleveringer. Med ekstra hjelp og lettere tilgjengelighet, blir det også naturlig å sette opp kravene til hva en kan forvente.

Som i historie. På en liten prøve forventes det ikke at vi husker alt av datoer osv, så lenge vi kan året/tidsperioden osv (ofte fordi det egentlig ikke er så relevant) men når vi får bruke Internett kreves det også at vi har datoer osv med, siden det er så lett tilgjengelig. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...