Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Trenger ikke å være, men var det det var snakk om. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 3er i engelsk tentamen! jauda... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Trenger ikke å være, men var det det var snakk om. Hun skrev ikke ONS, det var det du tenkte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Da så. Jeg er ikke særlig bekjent med kosing på personer jeg ikke har et forhold til. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 herregud, vært våken i 4 eller 5 dager nå, føler meg shit + svineinfluensa i tillegg(tror jeg, aldri vært så sjuk) Live from Oslo, this is Kevin saying goooooood NIGHTTT. Glad i deg, forumet <3 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg begynner også å mistenke svineinfluensa Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Fikk mail i fra framtiden o.O logga inn på mailen nå 15.59, og der var det en deilig mail om at hodetelefonene mine hadde forlatt Multicoms lager, og den var sendt kl 16.05, noe som i følge er 0 minutter siden og ikke -6... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg begynner også å mistenke svineinfluensa Ok, jeg løy blir her noen min til, du veit hvis du har det. Hadde feberfantasier når jeg kjørte hjem fra Sverige.. Det var heftig, jeg nekta å ta vaksina, men den funka jo bare på en av 100 uansett kom det jo frem for litt siden. En del av meg, nervesystemet har lyst til å dø, greier ikke spise engang. Men jeg skal nyse og hoste i masse heiser og trange rom :joke: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Bundy! FBchat! Skjer? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Da så. Jeg er ikke særlig bekjent med kosing på personer jeg ikke har et forhold til. Nei, de færreste koser på noen de ikke har noe forhold til. But then again; det finnes mer enn en type forhold. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Verken jeg eller Slimda har nektet for det. Vi sa bare hva vi foretrakk. Jeg har prøvd meg på et ONS en gang. Men jeg tror ikke det telles, fordi det varte i ett og et halvt år. Endret 13. januar 2011 av Arinomi Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Bundy! FBchat! Skjer? Hei klassekamerat, jeg holder bokstavelig på å dø av svineinfluensa, jeg kjørte litt fort og hadde HEFTIGE feberfantasier, dusja, og nye klærne var gjennomsvett på 10 min.. Dessuten greier jeg ikke spise, sove, huet føles som en dott og jeg har aldri vært så sjuk før, kanskje de 2 første gangene jeg hadde feber når jeg var 3-4 husker jeg halliser.. Skal bokstavelig talt sove 3-5 dager nå, tatt meg fri, har pressa kroppen alt for mye i tillegg. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg sov fra 23:00 til 02:00 i dag, da jeg våkna trodde jeg at jeg var død Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Verken jeg eller Slimda har nektet for det. Vi sa bare hva vi foretrakk. Jeg har prøvd meg på et ONS en gang. Men jeg tror ikke det telles, fordi det varte i ett og et halvt år. Hvis du mener det skulle telles så tror jeg nesten ikke du vet hva ONS står for Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Skulle jo tro at tilgang til internett ville gitt deg bedre karakter. Funker ikke for meg. Jeg gjør bare alt annet enn det jeg skal gjøre -.- Jeg var mye flinkere på skolen før de ga oss pc ... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hos oss hever de kravene når vi får bruke pc på prøver og innleveringer. Med ekstra hjelp og lettere tilgjengelighet, blir det også naturlig å sette opp kravene til hva en kan forvente. Som i historie. På en liten prøve forventes det ikke at vi husker alt av datoer osv, så lenge vi kan året/tidsperioden osv (ofte fordi det egentlig ikke er så relevant) men når vi får bruke Internett kreves det også at vi har datoer osv med, siden det er så lett tilgjengelig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg angrer litt på at jeg sa ja til en gammel kompis å møte ham i byen. Jeg må lære meg å tenke lengre før jeg sier ja til sånt. Det er KALDT ute. XD Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Verken jeg eller Slimda har nektet for det. Vi sa bare hva vi foretrakk. Jeg har prøvd meg på et ONS en gang. Men jeg tror ikke det telles, fordi det varte i ett og et halvt år. ONS som varte i ett og et halvt år? Imponerende. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Evt. det startet med et ONS, som endte i et og et halvt år langt forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg