Niqābninja Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Nei, jeg bare mener at damer flest føler for å bli sjarmert òg. Det trenger ikke bety at karen egentlig er forferdelig sjarmerende idet de hooker opp - ølbriller gjør underverker. Hvis vi tar en stereotypisk jente, som i tillegg legger stor vekt på økonomien til en kar, tviler jeg egentlig på at det spiller så mye rolle når man hooker opp for en ONS uansett. Det er jo ikke sånn at man skal ha noe med hverandre å gjøre etterpå, sett bort fra et potensielt kleint farvel-scenario dagen derpå. Endret 13. januar 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Joda, jeg er med på den. Men jeg har sett fyren i aksjon. Nesten litt pinlig hvor lett han får napp noen ganger. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg har aldri hatt et ONS, og jeg kommer mest sannsynlig ikke til å ha et heller Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Joda, jeg er med på den. Men jeg har sett fyren i aksjon. Nesten litt pinlig hvor lett han får napp noen ganger. Men da har han vel sikkert nettopp det - sjarm! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Åja sånn ment. Joda, han har det óg. Det er umulig å ikke like han, med mindre han tar dama di. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg har aldri hatt et ONS, og jeg kommer mest sannsynlig ikke til å ha et heller How come? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Skippy: Om det ikke skader andet enn "din egen utdanning" så dropp ball og musikal, om du virkelig vil det. Har sagt nei til jobben . Den dagen spanderer jeg en øl på deg. Jammen jeg er jo avholds Vi skal ha ball på skolen, + musikal imorgen og ioverimorgen. Er det galt av meg å ikke ønske å gjøre noe av dette? Jeg har fått tilbud om 3 jobber på lørdagen! Jeg hadde tjent over 1000 kr hadde det ikke vært for den dritten. Ingenting galt med å være sosial med skolen. Penger kan du alltids tjene etterpå. Skolen skjer bare en gang. Jeg liker ikke skolen min. Jeg er egentlg ikke spesielt glad i å være i store folkemengder. At du henger med de samme folka er jo din egen feil. Sjansen for å danse med pene jenter er jo også der. Alltid koselig. Jeg har dame. Om jeg vil danse med hu tror jeg ikke at vi trenger å dra på ball. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kanskje han ikke føler for det? ONS har et stort mangel av det man egentlig trenger. Kjærleik. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg liker ikke skolen min. Jeg er egentlg ikke spesielt glad i å være i store folkemengder. Synd. Det er en del av livet. Jeg har dame. Om jeg vil danse med hu tror jeg ikke at vi trenger å dra på ball. Du trenger ikke, men det er langt mer koselig å danse i et stort lokale med mange andre samtidig, fremfor å danse alene på stuegulvet (selv om det er koselig det óg) 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=uM2CtXPmTqM&feature=player_embedded se den! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kanskje han ikke føler for det? ONS har et stort mangel av det man egentlig trenger. Kjærleik. Der traff du spikeren på hodet Jeg er en håpløs romantiker Eller bare lat. Eller begge deler. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Føler egentlig det samme selv. Er ikke så interessert i en omgang i senga for så å ta på seg klærne å hoppe ut vinduet liksom. Gi meg timer med kos isteden. 1 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Føler egentlig det samme selv. Er ikke så interessert i en omgang i senga for så å ta på seg klærne å hoppe ut vinduet liksom. Gi meg timer med kos isteden. +1 Kos er så mye bedre enn klønete puling 1 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Føler egentlig det samme selv. Er ikke så interessert i en omgang i senga for så å ta på seg klærne å hoppe ut vinduet liksom. Gi meg timer med kos isteden. ALTSÅ!. *renske halsen* Man kan faktisk kombinere timer med kos uten å være forelsket. Sex er sex, lissåm.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 ALTSÅ!. *renske halsen* Man kan faktisk kombinere timer med kos uten å være forelsket. Sex er sex, lissåm.. Kos på ONS er kjedelig i forhold til kos i et fast forhold. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg blir veldig avslappet når jeg har kjæresten min i armene mine Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 ALTSÅ!. *renske halsen* Man kan faktisk kombinere timer med kos uten å være forelsket. Sex er sex, lissåm.. Kos på ONS er kjedelig i forhold til kos i et fast forhold. Det trenger jo ikke være ONS for å være kos uten forelskelse. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Føler egentlig det samme selv. Er ikke så interessert i en omgang i senga for så å ta på seg klærne å hoppe ut vinduet liksom. Gi meg timer med kos isteden. ALTSÅ!. *renske halsen* Man kan faktisk kombinere timer med kos uten å være forelsket. Sex er sex, lissåm.. Kvinnen snakker sannhet. Man kan ha sex og kose i flere timer bare fordi det er gøy. Og det kan være bra, selv om man ikke er forelsket. Snakker nå ikke om en fem minutters kjappis. Jeg blir veldig slapp nedentil når jeg har kjæresten min i armene mine Jasså? 2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=uM2CtXPmTqM&feature=player_embedded Bleh. Den er jo fake da. Fra Saturday Night Live. Kjedelig parodi 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 hysj, ikke ødelegg morroa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg