Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg har klisterhjerne. Skjedde den skjebnesvangre natta morra di tok av seg klærne ... I BLAME THEE! THOU FOUL WOMEN! Ah, morra mi ja. Om jeg husker korrekt, betalte du en femsifret sum som tips i etterkant også. Spiste gode middager hjemme etter det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 1.21 jiggawatts? 9.23 jiggawatts? Wannabe back to the future? get to the fucking delorean? Highfive? nei? Liker at du er like nerd som meg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 1.21 jiggawatts? 9.23 jiggawatts? Wannabe back to the future? get to the fucking delorean? Highfive? nei? Liker at du er like nerd som meg Jiggawatts! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) created by the flux capasitator *edit* det vart no stille her ja. Endret 13. januar 2011 av Balli Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Litt lang, men totally worth it: Lenke til kommentar
Balli Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) "snakker" med komplett kundeservice har enda ikke svart, sittet på linjen i over ti min, er ddet så jævlig trafikk på tlf nå? edit* 20min edit2* 25min *la på, sendte mail isteden* Endret 13. januar 2011 av Balli Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Slimda.. er du litt svett wowgamer ? 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Slimda.. er du litt svett wowgamer ? Det har du helt rett i Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Slimda.. er du litt svett wowgamer ? Nei. Jeg er en WoW-spiller, ja, men jeg er ikke en svett en. Ikke er jeg overvektig, kvisedekket eller noe andre stereotypisk heller. Jeg er en helt ordinær IT-konsulent med forkjærlighet for dataspill. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Slimda.. er du litt svett wowgamer ? Nei. Jeg er en WoW-spiller, ja, men jeg er ikke en svett en. Ikke er jeg overvektig, kvisedekket eller noe andre stereotypisk heller. Jeg er en helt ordinær IT-konsulent med forkjærlighet for dataspill. Med Sykkylven-nese! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Da mannet jeg meg endelig opp til å møte opp personlig på arbeidssted og leverte søknad. Var ren og skjær pining og stå der å vente på at sjefen skulle blir ferdig i telefonsamtalen. Får jeg jobber er det iallefall en enorm selvtillitsboost og masse penger (mer enn jeg lever på nå.) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Med Sykkylven-nese! Jeg er selve essensen av Sykkylven. Høy, deilig og utrolig attraktiv. Heldigvis har jeg lås på døra mi. Da mannet jeg meg endelig opp til å møte opp personlig på arbeidssted og leverte søknad. Var ren og skjær pining og stå der å vente på at sjefen skulle blir ferdig i telefonsamtalen. Får jeg jobber er det iallefall en enorm selvtillitsboost og masse penger (mer enn jeg lever på nå.) Det er det beste inntrykket man kan skape, rett og slett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Gjør noe med det. Verden ligger for dine føtter. Endret 13. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg kjeder meg.. Pule? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Tenkte jeg skulle spasere meg en tur til byen, fram til jeg innså at jeg ikke hadde noe å gjøre i byen. Så nå sitter jeg her da. Pule? Neeh, ingen her jeg kan gjør det med atm. Endret 13. januar 2011 av Nurk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Pule? Jeg ser du er populær på byen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Tenkte jeg skulle spasere meg en tur til byen, fram til jeg innså at jeg ikke hadde noe å gjøre i byen. Så nå sitter jeg her da. Pule? Neeh, ingen her jeg kan gjør det med atm. Da får du reise ut og finne typen din, hvor enn han har gjemt seg. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Verste tentamenen noensinne! Meg+internett+tentamen= dårlig karakter! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Tenkte jeg skulle spasere meg en tur til byen, fram til jeg innså at jeg ikke hadde noe å gjøre i byen. Så nå sitter jeg her da. Pule? Neeh, ingen her jeg kan gjør det med atm. Da får du reise ut og finne typen din, hvor enn han har gjemt seg. Han er på jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg