Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har klisterhjerne. Skjedde den skjebnesvangre natta morra di tok av seg klærne ... I BLAME THEE! THOU FOUL WOMEN!

Ah, morra mi ja. Om jeg husker korrekt, betalte du en femsifret sum som tips i etterkant også. Spiste gode middager hjemme etter det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da mannet jeg meg endelig opp til å møte opp personlig på arbeidssted og leverte søknad. Var ren og skjær pining og stå der å vente på at sjefen skulle blir ferdig i telefonsamtalen.

Får jeg jobber er det iallefall en enorm selvtillitsboost og masse penger :D (mer enn jeg lever på nå.)

Lenke til kommentar

Med Sykkylven-nese!

Jeg er selve essensen av Sykkylven. Høy, deilig og utrolig attraktiv. Heldigvis har jeg lås på døra mi.

Da mannet jeg meg endelig opp til å møte opp personlig på arbeidssted og leverte søknad. Var ren og skjær pining og stå der å vente på at sjefen skulle blir ferdig i telefonsamtalen.

Får jeg jobber er det iallefall en enorm selvtillitsboost og masse penger :D (mer enn jeg lever på nå.)

:thumbup:

Det er det beste inntrykket man kan skape, rett og slett.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle spasere meg en tur til byen, fram til jeg innså at jeg ikke hadde noe å gjøre i byen. Så nå sitter jeg her da.

Pule? :shrug:

Neeh, ingen her jeg kan gjør det med atm. :ph34r:

Da får du reise ut og finne typen din, hvor enn han har gjemt seg.

Han er på jobb. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...