Petter Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Satt 4000 på sparekonto denne mnd, så jo spare må man Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Mat? Godteri, sjokolademelk, potetgull, cola etc Hvor er maten? 1 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Fy F*** Sosiologi kan stikke et visst sted, kjedelig med de to første timene med det Kjipe greier! Ble sent i går, så gadd ikke å ringe deg Når slutter du i dag? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Mat? Godteri, sjokolademelk, potetgull, cola etc Hvor er maten? Når ble du Herr Forummamma? La nå Odin bruke pengene sine på hva han vil, det kommer aldri til å gå utover deg uansett. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Mat? Godteri, sjokolademelk, potetgull, cola etc Hvor er maten? Når ble du Herr Forummamma? La nå Odin bruke pengene sine på hva han vil, det kommer aldri til å gå utover deg uansett. Og med å påpeke det ble du Herr Forumpappa :---D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Når ble du Herr Forummamma? La nå Odin bruke pengene sine på hva han vil, det kommer aldri til å gå utover deg uansett. Jeg er sunnmøring. Er det noe jeg kan, så er det å snu på krona. Takk, Idapus Tsk! Bare vent! En dag!... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Den dagen spanderer jeg en øl på deg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Takk, Idapus Og med å påpeke det ble du Herr Forumpappa :---D Frøken Forumpappa, takk. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Vi skal ha ball på skolen, + musikal imorgen og ioverimorgen. Er det galt av meg å ikke ønske å gjøre noe av dette? Jeg har fått tilbud om 3 jobber på lørdagen! Jeg hadde tjent over 1000 kr hadde det ikke vært for den dritten. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Skippy: Om det ikke skader andet enn "din egen utdanning" så dropp ball og musikal, om du virkelig vil det. Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Fy F*** Sosiologi kan stikke et visst sted, kjedelig med de to første timene med det Kjipe greier! Ble sent i går, så gadd ikke å ringe deg Når slutter du i dag? slutter 14.10 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Den dagen spanderer jeg en øl på deg. Jammen jeg er jo avholds Vi skal ha ball på skolen, + musikal imorgen og ioverimorgen. Er det galt av meg å ikke ønske å gjøre noe av dette? Jeg har fått tilbud om 3 jobber på lørdagen! Jeg hadde tjent over 1000 kr hadde det ikke vært for den dritten. Ingenting galt med å være sosial med skolen. Penger kan du alltids tjene etterpå. Skolen skjer bare en gang. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Isj, skoleball suger. Du går rundt med de samme folka som du gjør på skolen, eneste forskjellen er at du går i mindre komfortable klær, og bruker helgen din på det. Tjen penge du. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 At du henger med de samme folka er jo din egen feil. Sjansen for å danse med pene jenter er jo også der. Alltid koselig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Under en måned til neste ferie Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Deilig å begynne ti over ti Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Oh nice! Har bodd 4 år på Fauske. Bor ikke så langt unna fauske jeg Halve klassen min er derfra^^ Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Det er morsomt å gå VG2, men allikevel ha to og en halv uke på et plastelina prosjekt Riktig nok animasjonsfilm, men det er så lenge siden sist jeg "lekte" med plastelina Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Lekte med plastelina i går jeg. Også perlet jeg en bamse som holder et hjerte, eneste som er kjedelig med perling er når man må stryke dem etterpå. Er litt knotete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg