Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, virkelig Skarstad, eller i mitt tilfelle, hvem som er hawtztuff :O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei til Lars og Espen, forresten. Hei, knivdama Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg syns tangoen var mer underholdene enn bulldoser-kjøringa. Ey, jeg husker fortsatt hvordan Skarstad ser ut. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei til Lars og Espen, forresten. Hei, knivdama ... var du her i går? Jeg tror nesten jeg var full. Husker ikke noe. Det forklarer jo alt, egentlig. Jeg var full!!!!!!! Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Greit, duel`s off. *squeeze* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei til Lars og Espen, forresten. hei Karoline Espen. Når jeg skriver nick komma navn, så vil det si at jeg snakker til nick om navn Nei, virkelig? tenkte meg neste det ja Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei til alle som gidder å bry seg om jeg sier hei til dem. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Greit, duel`s off. *squeeze* for sent! your going DOWN! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei til alle som gidder å bry seg om jeg sier hei til dem. Heiaaaa!!! *vinke desperat* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei til alle som gidder å bry seg om jeg sier hei til dem. hei Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg syns tangoen var mer underholdene enn bulldoser-kjøringa. Ey, jeg husker fortsatt hvordan Skarstad ser ut. Hvordan da? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hei til alle som gidder å bry seg om jeg sier hei til dem. Hei. Mamma er på senteret. Nå blir det glasscola på meg =D. Vel, vet ikke om det faktisk var han. Men han hadde en blå joggedress på seg. Så asiatisk ut og hadde et litt forskrekket blikk. Endret 9. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Oh rly?! OH RLY??! Oh. Rly. *sigh* *enter buldoza* Hei NgZ. *wave paw at* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ... var du her i går? Jeg tror nesten jeg var full. Husker ikke noe. Det forklarer jo alt, egentlig. Jeg var full!!!!!!! deler av kvelden/natta hvertfall. Og jeg tror deg ikke når du sier du var full. Du var nok bare helt vanlig psykisk ustabil. Og om du hadde vært full så er det fortsatt av barn og fulle folk man får sannheten Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hei og Hei. Jeg var så uendelig mye mer engasjerte enn dere. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei til alle som gidder å bry seg om jeg sier hei til dem. Hei. Mamma er på senteret. Nå blir det glasscola på meg =D. Give! (men ikke til Smurfen, han har fått nok) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 men BBL (be back later) nå tar jeg meg en dusj, og stikker til nora... snakkes senere alle sammen gla i dere alle (nesten) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 glad i deg også espenpusen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 deler av kvelden/natta hvertfall. Og jeg tror deg ikke når du sier du var full. Du var nok bare helt vanlig psykisk ustabil. Og om du hadde vært full så er det fortsatt av barn og fulle folk man får sannheten Jeg var sørpe, måkkings dritings, tenk. Jeg er aldri psykisk ustabil. Og unger har en tendens til å si lite pene ting til meg som andre er uenige i. Men oki. Da sier vi at de har rett, da. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg