Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjer ikke så mye, tenker at jeg vil reise til Hawaii, og blir rent deprimert over tanken på å ha sett så lite av verden.

For 100 år siden så var det ikke unormalt å leve hele sitt i liv i radius av 30km fra der man ble født. Tenk så heldig du er.
Lenke til kommentar

Skjer ikke så mye, tenker at jeg vil reise til Hawaii, og blir rent deprimert over tanken på å ha sett så lite av verden.

For 100 år siden så var det ikke unormalt å leve hele sitt i liv i radius av 30km fra der man ble født. Tenk så heldig du er.

Verden for 100 år siden, og verden i dag kan ikke sammenlignes.

Lenke til kommentar

Verden for 100 år siden, og verden i dag kan ikke sammenlignes.

Nettopp det vi bør gjøre, verden fra 100 år siden er grunnlag for hva livet på neste 100 år vil bli.

bl.a 100 år siden hadde vi ikke olje, om 100 år er det tomt for olje.

Og se her: http://no.wikipedia.org/wiki/Verdens_befolkning

Osv.

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Åh herregud, jeg er dårlig. Jeg har brygget på noe hele uken, men da jeg våknet nå nettopp var jeg ikke meg selv. Jeg har kraftig feber, en kraftig hoste og veldig vondt i halsen. Og dessuten hoster jeg opp en lys gugge som det tydeligvis aldri går tomt for.

Lenke til kommentar

Åh herregud, jeg er dårlig. Jeg har brygget på noe hele uken, men da jeg våknet nå nettopp var jeg ikke meg selv. Jeg har kraftig feber, en kraftig hoste og veldig vondt i halsen. Og dessuten hoster jeg opp en lys gugge som det tydeligvis aldri går tomt for.

Sikker på jeg hostet opp både lunger og andre organer når jeg var syk rett før jul. Tykk, lysgul gugge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...