SnittLeif Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kan noen betale for meg slik at jeg og kan komme? Trenger du penger for å komme? Kom på besøk til meg en gang så skal jeg vise deg hvordan man gjør det gratis Haha! Togbiletter f.eks koster penger. Pay it, and we talk buisness! wow! Jeg kjenner til mye rare fetisjer altså, men togbiletter blir litt i overkant for meg. I'm out! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg hadde lett vært med om det ikke var så forbaska langt. Evt. er jeg med etter jeg har blitt 18. ^^ Coa.. Skjønte ikke. Edit. Nevermind. Think I got it. xD Tok du den ikke? Du må tenke mer koffert. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Tss, du må være mer åpen for å prøve ut nye ting Snittleif. :roll The Holiday er forresten en utrolig koselig film! Endret 12. januar 2011 av Nurk Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg tok den når jeg tok med den første setninga di. ^^ Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Koselig å kjøre smalbenk etter benkpress for å så få den sinnsyke strekken... (y) Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Til dere dedikerte problemløsere: Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg har fått meg to uker fri neste mnd. og da hadde jeg tenkt til å reise. Han kameraten min som har lyst og mulighet til å reise har klart å bli blakk, og dermed var det ikke aktuelt lengre. Hva gjør man da? Ingen andre har mulighet, de går på skole eller jobber. Eneste jeg kan tenke på er å finne ut hvor en kamerat som er på lengre reise er, og se om man kan henge med de en stund (men vil si det er uaktuelt hvis de har kommet seg til Australia med tanke på bilettpris og at jeg bare kan være der 2 uker - reisedager) Reise alene synes jeg virker noe skummelt/sært, og jeg vet ikke helt om jeg hadde likt det. Spesielt ikke på denne tiden når det er relativt liten sjanse for at du tilfeldigvis treffer på backpackere og masse andre reisende nå utenfor all ferietid. Jeg har ikke lyst til å bare bli hjemme liksom Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hmm, finn frem skia, finn frem noen gode spill på pcen, finn noen gode bøker (hvis du liker det), kjøp litt brus, godteri, potetgull, frukt osv. gjør deg så klar for å sove/slappe av/gå på ski/dra å kjøre slalåm/game Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Dra ett eller annet sted i Norge... joda, det hørtes fristende ut å besøke deg, men jeg vil ut i den store verden nå som jeg har ferie Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Vel, Ålesund er større verden enn du noengang har vært i. You fail. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Vel, Ålesund er større verden enn du noengang har vært i. You fail. I DO NOT Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Nyttårsforsett: Legge meg 23.00. Det skal jeg klare. Såååååå, natta godtfolk! See you tomorrow. Or something. Maybe. Jobb imorgen. Hjemme 21.15. zzz. fml og alt det der. appelsinjuice. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 I DO NOT You do. But it can still be fixed! Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 En kompis kom og leverte PC'en sin til meg og spurte om jeg kunne fikse den. Når jeg prøver å skru den på får jeg et lite glimt av BSoD, den skrur seg av og automatisk på igjen. Det samme skjer. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg har ikke lyst til å bare bli hjemme liksom Mkay jeg kan sikkert komme med et lenger svar på dette i morgen, men foreløpig så må jeg køye. God natt troll og trollinner. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg har ikke lyst til å bare bli hjemme liksom Mkay jeg kan sikkert komme med et lenger svar på dette i morgen, men foreløpig så må jeg køye. God natt troll og trollinner. Nice, jeg ser muligheten for å dra alene, men jeg må si at lista ligger litt høyt for å bare bestille seg en tur og dra Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kjedelig tid å våkne på Heldigvis kommer Egil på besøk så vi kan spille Black Ops til vi spyr Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg har ikke lyst til å bare bli hjemme liksom Mkay jeg kan sikkert komme med et lenger svar på dette i morgen, men foreløpig så må jeg køye. God natt troll og trollinner. Nice, jeg ser muligheten for å dra alene, men jeg må si at lista ligger litt høyt for å bare bestille seg en tur og dra Lag en tråd på ferie og reisedelen. Da får du hjelp av mange andre inkl. meg og jeg slipper å hente frem denne posten igjen og spamme ned DNFK Go for it! Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kim Sparta.... har du ikke skole/jobb går du på trygd/dagpenger? Vær glad du kan sove å greier... Min flotte sove-app vise at jeg er nesten 5 timer i minus... på 3 dager.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg