Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slimda.. Coa... Jeg er sykelig glad jeg ikke bor der nede så jeg ikke har anledning til å være med. ph34r.gif

Slapp helt av, vi hadde ikke brukt slikt på deg. Jeg hadde bare forført deg med min deilige dialekt fra sykkylven.

Haha, vel.. blush.gif Den er deilig, da!

Slimda.. Coa... Jeg er sykelig glad jeg ikke bor der nede så jeg ikke har anledning til å være med. ph34r.gif

vi kommer å henter deg :ph34r:

Haha, greit. ph34r.gif Hvis dere betaler også.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke være redd, jeg biter ikke. Eller, dersom du får litt medisin i glasset kommer du jo til å sovne, så du merker det ikke uansett. Nå er det egentlig ikke særlig langt fra Oslo til Ålesund, så du burde ikke føle deg alt for trygg :)

Lenke til kommentar

Du trenger ikke være redd, jeg biter ikke. Eller, dersom du får litt medisin i glasset kommer du jo til å sovne, så du merker det ikke uansett. Nå er det egentlig ikke særlig langt fra Oslo til Ålesund, så du burde ikke føle deg alt for trygg :)

Skal vi sitte på med Nstin, vår alles forumpedo?

Lenke til kommentar

Haha. Okei. :)

Lenke til kommentar

Skal vi sitte på med Nstin, vår alles forumpedo?

Ja, han reiser jo rundt i landet for et transportfirma eller lignende? Det er jo flott. Selskap, hjelp til å bære og jeg slipper å betale for bensin.

'

Jo flere, jo bedre. Kanskje ikke for Malin da, men hvem vet, kanskje hun liker slik. Alle skal få :fun:

Lenke til kommentar

Kan noen betale for meg slik at jeg og kan komme? :ermm:

Trenger du penger for å komme?

Kom på besøk til meg en gang så skal jeg vise deg hvordan man gjør det gratis :)

Haha!

Togbiletter f.eks koster penger.

Pay it, and we talk buisness!

Bor i Bodø, så for langt for meg <.<

Oh nice! Har bodd 4 år på Fauske. :yes:

Endret av Nurk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...