Nopros Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Bare tre-fire måneder siden vi satte opp sofaen, Adrian. Sløvt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kjøleskapet mitt lager en klikkelyd, kansje hver halvtime.. skjønner ikke hvorfor. Kanskje det har ... klikka? YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAHAHHHH! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Slimda.. Coa... Jeg er sykelig glad jeg ikke bor der nede så jeg ikke har anledning til å være med. Slapp helt av, vi hadde ikke brukt slikt på deg. Jeg hadde bare forført deg med min deilige dialekt fra sykkylven. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 "Mac er så fantastisk, for det er nemlig laget for designere og photoshop og sånt." kan ta seg en bolle. Macbooken min klikket nettop da jeg skulle ÅPNE ett raw bilde. .____. 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Slimda.. Coa... Jeg er sykelig glad jeg ikke bor der nede så jeg ikke har anledning til å være med. vi kommer å henter deg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 høhøhø "photoshop og sånt" funker da fint som bare det på vindu også. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Slimda.. Coa... Jeg er sykelig glad jeg ikke bor der nede så jeg ikke har anledning til å være med. Slapp helt av, vi hadde ikke brukt slikt på deg. Jeg hadde bare forført deg med min deilige dialekt fra sykkylven. Haha, vel.. Den er deilig, da! Slimda.. Coa... Jeg er sykelig glad jeg ikke bor der nede så jeg ikke har anledning til å være med. vi kommer å henter deg Haha, greit. Hvis dere betaler også. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Slimda.. Coa... Jeg er sykelig glad jeg ikke bor der nede så jeg ikke har anledning til å være med. Du trenger ikke være redd, jeg biter ikke. Eller, dersom du får litt medisin i glasset kommer du jo til å sovne, så du merker det ikke uansett. Nå er det egentlig ikke særlig langt fra Oslo til Ålesund, så du burde ikke føle deg alt for trygg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Slimda.. Coa... Jeg er sykelig glad jeg ikke bor der nede så jeg ikke har anledning til å være med. Du trenger ikke være redd, jeg biter ikke. Eller, dersom du får litt medisin i glasset kommer du jo til å sovne, så du merker det ikke uansett. Nå er det egentlig ikke særlig langt fra Oslo til Ålesund, så du burde ikke føle deg alt for trygg Skal vi sitte på med Nstin, vår alles forumpedo? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kan noen betale for meg slik at jeg og kan komme? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 "Mac er så fantastisk, for det er nemlig laget for designere og photoshop og sånt." kan ta seg en bolle. Macbooken min klikket nettop da jeg skulle ÅPNE ett raw bilde. .____. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Slimda.. Coa... Jeg er sykelig glad jeg ikke bor der nede så jeg ikke har anledning til å være med. Du trenger ikke være redd, jeg biter ikke. Eller, dersom du får litt medisin i glasset kommer du jo til å sovne, så du merker det ikke uansett. Nå er det egentlig ikke særlig langt fra Oslo til Ålesund, så du burde ikke føle deg alt for trygg Haha. Okei. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Eid, noen som plukker meg opp? Jeg er lett med nedover hvis dere skal ta turen Endret 12. januar 2011 av multisync Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kan noen betale for meg slik at jeg og kan komme? Trenger du penger for å komme? Kom på besøk til meg en gang så skal jeg vise deg hvordan man gjør det gratis 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kan noen betale for meg slik at jeg og kan komme? Trenger du penger for å komme? Kom på besøk til meg en gang så skal jeg vise deg hvordan man gjør det gratis Jeg tror i tillegg det strider mot norsk lov å betale for slike tjenester. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg tror i tillegg det strider mot norsk lov å betale for slike tjenester. Sant. Derfor tilbyr jeg mine tjenester helt gratis Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Du trenger ikke være redd, jeg biter ikke. Eller, dersom du får litt medisin i glasset kommer du jo til å sovne, så du merker det ikke uansett. Nå er det egentlig ikke særlig langt fra Oslo til Ålesund, så du burde ikke føle deg alt for trygg Skal vi sitte på med Nstin, vår alles forumpedo? Ja, han reiser jo rundt i landet for et transportfirma eller lignende? Det er jo flott. Selskap, hjelp til å bære og jeg slipper å betale for bensin. ' Jo flere, jo bedre. Kanskje ikke for Malin da, men hvem vet, kanskje hun liker slik. Alle skal få Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Jeg hadde lett vært med om det ikke var så forbaska langt. Evt. er jeg med etter jeg har blitt 18. ^^ Coa.. Skjønte ikke. Edit. Nevermind. Think I got it. xD Endret 12. januar 2011 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Bor i Bodø, så for langt for meg <.< Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Kan noen betale for meg slik at jeg og kan komme? Trenger du penger for å komme? Kom på besøk til meg en gang så skal jeg vise deg hvordan man gjør det gratis Haha! Togbiletter f.eks koster penger. Pay it, and we talk buisness! Bor i Bodø, så for langt for meg <.< Oh nice! Har bodd 4 år på Fauske. Endret 12. januar 2011 av Nurk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg