Abnormaxie Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Nei, min. Var det andre enn meg? Ehhh... ehhheheheheheh, neeeeei, jeg bare skulle låne.. girspaken til en fyr..... @SuperadreMalin; Du er ikke en han. Sorry. How'd you know? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 How'd you know? Fair enough. Teit som jeg er så bare antok jeg at Malin var et jentenavn. Skjønner jo hvordan dette kan være feil med tanke på hvor du er fra, så er det ikke godt å si. You maed me go thar! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Tilbake fra mørkedemoen. Kanske interessant egentlig Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kjøleskapet mitt lager en klikkelyd, kansje hver halvtime.. skjønner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 How'd you know? Fair enough. Teit som jeg er så bare antok jeg at Malin var et jentenavn. Skjønner jo hvordan dette kan være feil med tanke på hvor du er fra, så er det ikke godt å si. You maed me go thar! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 http://www.thesmokinggun.com/documents/florida/police-probe-wild-melee-caught-tape ' Nå snakker vi. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kjøleskapet mitt lager en klikkelyd, kansje hver halvtime.. skjønner ikke hvorfor. Kanskje det har ... klikka? YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAHAHHHH! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det ble spontant avklart i går når Chris sa han kom innom en tur, så hang Oda seg på. Har ikke kommet noe lenger enn det, vi skal sette oss ned og lage en tråd for treff noen uker i fremtiden At your place? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kan ikke vi ha et slik forumtreff på et utested, med middag og hele pakka? Så kan jeg plukke opp 2-3 søte jenter og dra til leiligheten min. Forresten, noe helt urelatert, hvor får jeg kjøpt slik kloroform-greier? 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kloroform eller vanlig klor? Klor får du på butikken Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det ble spontant avklart i går når Chris sa han kom innom en tur, så hang Oda seg på. Har ikke kommet noe lenger enn det, vi skal sette oss ned og lage en tråd for treff noen uker i fremtiden At your place? Yuz. U come? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg kommer om dere spanderer reise og alt Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kan ikke vi ha et slik forumtreff på et utested, med middag og hele pakka? Så kan jeg plukke opp 2-3 søte jenter og dra til leiligheten min. Forresten, noe helt urelatert, hvor får jeg kjøpt slik kloroform-greier? Jeg har noen rester igjen fra sist helg, det holder sikkert til to, muligens tre jenter, avhengig av størrelsen. Vi kan ta det på PM dersom du er interessert. Eventuelt kan du kjøpe noen rohypnolpiller, men da skal jeg ha betalt. Vi kan møtes bak Prix dersom du trenger det før helgen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Yuz. U come? Most likely. Skal prøve hvert fall. Hvordan går det med sofaen vi satte opp foresten? Dere måtte ikke demontere den? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Alright, jeg skal notere ned kontaktinfoen din Coa, så tar vi det til forumtreffet. Noen må jo passe på de stakkars jentene, slik de ikke blir med slemme gutter hjem. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Sofaen står. Enda ikke funnet ut hvor det beinet som er til overs skal 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Skal ikke det være et bein midt under sofaen da? Noen sofaer har det. 1 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Slimda.. Coa... Jeg er sykelig glad jeg ikke bor der nede så jeg ikke har anledning til å være med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg