Ballus Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Stå inntil veggen og se kul ut. Om du _må_ danse. Dans roligdans, tett inntil jenta. Det eneste du må passe på er å ikke tråkke henne på tærne. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg har aldri danset i frykt for at jeg ser ut som en rusa tømmerstokk med downs. Noe jeg er rimelig sikker på at jeg gjør. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er vanskelig nok, kan jeg fortelle dere. Jeg digger å danse, men tør ikke fordi jeg ikke eier rytme. Jeg klarer ikke å følge musikken når jeg beveger meg, så blir jeg flau og stikker av. Overkroppen klarer helt fint å arbeide, vel, armene uansett, men beina ... Ikke sjanse! Eneste jeg klarer, er vals, siden det er såpass enkelt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvorfor ikke bruke det at du ser derp ut til din egen fordel? Vis selvtillit i din egen derp-dans, og det er dét folk vil merke. Ikke det at du danser som om du skulle vært på mental anstalt. Dette gir humoristiske fordeler Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg danser kun når jeg er overstadig beruset, noe som er yderst sjelden. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvorfor ikke bruke det at du ser derp ut til din egen fordel? Vis selvtillit i din egen derp-dans, og det er dét folk vil merke. Ikke det at du danser som om du skulle vært på mental anstalt. Dette gir humoristiske fordeler THIS. Is the story of my life. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det gir ikke humoristiske fordeler, det får deg til å se ut som en mongolid ape. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvorfor ikke bruke det at du ser derp ut til din egen fordel? Vis selvtillit i din egen derp-dans, og det er dét folk vil merke. Ikke det at du danser som om du skulle vært på mental anstalt. Dette gir humoristiske fordeler Altså, jeg har en ganske intens frykt for å drite meg ut eller bli gjort til latter. Helt seriøst. Jeg unngår alle situasjoner det kan skje, så at jeg kommer til å danse med det første er nok ikke veldig sannsynelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det gir ikke humoristiske fordeler, det får deg til å se ut som en mongolid ape. You say potato ... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 "Humoristiske fordeler" er å være morsom. Å se ut som en idiot er å være en idiot. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Oh well. Jeg satser uansett på å skaffe meg selv (bedre) rytme nå som jeg har kjøpt Dance Central til Kinect. Evacuate the dancefloor! I'm infected by the sound! Stop, this beat is killing me! Hey, mister DJ, let the music take me underground. elns. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvorfor ikke bruke det at du ser derp ut til din egen fordel? Vis selvtillit i din egen derp-dans, og det er dét folk vil merke. Ikke det at du danser som om du skulle vært på mental anstalt. Dette gir humoristiske fordeler Altså, jeg har en ganske intens frykt for å drite meg ut eller bli gjort til latter. Helt seriøst. Jeg unngår alle situasjoner det kan skje, så at jeg kommer til å danse med det første er nok ikke veldig sannsynelig. Du kom jo på forumtreff, det gikk jo bra? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Snakker om forumtreff. Når er det noe på g igjen? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det gir ikke humoristiske fordeler, det får deg til å se ut som en mongolid ape. "Humoristiske fordeler" er å være morsom. Å se ut som en idiot er å være en idiot. Du sitter fast i en feil tankegang her. Med slik innstilling er det en selvfølge at du ser ut som en idiot, fordi det er nettopp det du vil. Altså, jeg har en ganske intens frykt for å drite meg ut eller bli gjort til latter. Helt seriøst. Jeg unngår alle situasjoner det kan skje, så at jeg kommer til å danse med det første er nok ikke veldig sannsynelig. Du må jo ha selvironi. Spill på det at du er dårlig til å danse. Med litt selvtillig kan man få til det aller meste Selvtillig og selvironi er "gud"s gave til mennesket. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Forumtreff høres relativt interessant ut. Må bare passe på å ikke bli voldtatt e.l. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Snakker om forumtreff. Når er det noe på g igjen? Det vil jeg og være med på en gang Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Du sitter fast i en feil tankegang her. Med slik innstilling er det en selvfølge at du ser ut som en idiot, fordi det er nettopp det du vil. Sett at man 1) Ikke kan danse, 2) Ikke har tid til å lære seg å danse og 3) Absolutt har en trang til å/må danse vil man se ut som en idiot. Ikke ellers. 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Snakker om forumtreff. Når er det noe på g igjen? Joine hos meg i helga? Forumtreff høres relativt interessant ut. Må bare passe på å ikke bli voldtatt e.l. Kom deg til Løren i helga. Endret 12. januar 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Du sitter fast i en feil tankegang her. Med slik innstilling er det en selvfølge at du ser ut som en idiot, fordi det er nettopp det du vil. Sett at man 1) Ikke kan danse, 2) Ikke har tid til å lære seg å danse og 3) Absolutt har en trang til å/må danse vil man se ut som en idiot. Ikke ellers. Eller hvis man 1) har et intenst ønske om å se ut som en idiot, 2) snakker masse om å se ut som en idiot, vil man se ut som en idiot. Uavhengig av tilstedeværelse av dansing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg