Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå var den nede.

Jeg knuste den, og tenkte at "det kan jo ikke være så ille og bare spise pulveret?".

Det var ille. Det smakte forferdelig. Jeg vet nå hvorfor jeg ikke spiste pille som barn.

Pulveret er helt forferdelig. Derfor spiser du pillen hel. Plopp i munnen, svelg, the end.

Lenke til kommentar

Aint makin it easy for me. Da vet vi ivertfall sikkert at om jeg skal ta selvmord blir det ikke på piller.

Nei, svelge pillen klarer du ikke. Dytte den opp i rumpa blir for ekkelt. Knuse den funker dårlig.. Jeg foreslår at du knuser det, snitter ett fint kutt i huden og dytter pulveret i såret etterpå. Det burde funke. :)

Lenke til kommentar

Altså, du må grave ganske lenge for å finne gull, for å si det sånn. Gullet har jeg ingenting i mot, det er gravinga jeg helst står over.

Jeg fant da gullet med en gang. Forstår ikke hva du prater om. :dontgetit:

Jeg tar ikke den sjangsen. For alt jeg vet er det bare gråstein som gjemmer seg i gjørma.

Lenke til kommentar

Altså, du må grave ganske lenge for å finne gull, for å si det sånn. Gullet har jeg ingenting i mot, det er gravinga jeg helst står over.

Det punktet er ikke spesielt vanskelig å finne. Du skal være ganske ukjent med din egen kropp for ikke å finne den med en gang.

Tror nesten det er enklere enn å finne G-punktet hos jenter, hvilket i alle fall for meg, er svært enkelt.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til en som er helt elendig til å danse? Har ikke rytmesans i det hele tatt. Ser ut som en stiv stokk. Snart skoleball, kan liksom ikke drite meg ut helt. :blush:

Stopp å dans, lukk øynene, konsentrer deg om at du skal danse bra, begynn å dans imens du sakte åpner øynene. Funker garantert ikke.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til en som er helt elendig til å danse? Har ikke rytmesans i det hele tatt. Ser ut som en stiv stokk. Snart skoleball, kan liksom ikke drite meg ut helt. :blush:

Skjønner ikke helt det der med at man ikke har rytmesans. Du hører vel f.eks. et trommeslag, da er da ikke så vanskelig å tenke seg når neste slag kommer? :p

Lenke til kommentar

Kan være du er i samme båt som meg. Jeg mener jeg ikke kan danse i det hele tatt, da jeg er like grasiøs som et kjøleskap. Men jeg har blitt kalt idiot for å påstå dette, og blitt fortalt at jeg absolutt kan danse :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...