Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Impotens? Jeg kan lykkelig fastslå at det kommer aldri til å skje med i nærvær av flotte jenter/damer. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 For å følge opp clvñ: Jeg kan bidra med nytrukket torsk, grønnsaker og nypoteter. Do want! Impotens? Jeg kan lykkelig fastslå at det kommer aldri til å skje med i nærvær av flotte jenter/damer. Heller det motsatte? ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 SENDT! I is impressed. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Fant en ibux 200mg. Tror jeg starter med den. Hvordan skal jeg få den ned? Tenker å prøve å legge den bakerst på tunga, bøye hodet bakover og svelge litt vann. Høres bra ut? This: Du kan også knuse pillen( e) og blande ut med syltetøy som du tar på ei skjei. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Impotens? Jeg kan lykkelig fastslå at det kommer aldri til å skje med i nærvær av flotte jenter/damer. Heller det motsatte? ^^ Er redd det kan bli litt trangt ja... Men det er jo bare et 100% ærlig uttrykk for at "jeg er glad i dere". Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 SENDT! I is impressed. jippi! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Størrelsemessig for en 15åring som er redd for alt av piller og sprøyter er den gigantisk. Del den i to og svelg hver av halvdelene for seg. Tar du bare en halv tablett tror jeg ikke du merker så mye effekt siden du garantert veier over 25kg.Du kan også knuse pillen( e) og blande ut med syltetøy som du tar på ei skjei. Du kan faktisk også lage din egen stikkpille. Bare knus pillen, bland den med litt smør og form som en torpedo. Så må det ligge litt i kjøleskap eller fryser til det blir hardt og så er det bare å innføre den rektalt. Står over stikkpille. Enveiskjørt. Beste måten: Just do it. Ikke tenk på det. bare gjør det. Ikke la den ligge på tunga og rulle rundt, da "vokser" den bare og du klarer ikke å gjøre det. Skyll ned med vann. Den psykologiske effekten gjør at jeg blir kvalm bare den nærmer munne. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Da setter du deg ned og overbeviser deg selv om at du er en tulling og at dette egentlig er barnemat. Snurr film. *edit* Altså, alt er mulig, bare man overbeviser hjernen!" Endret 12. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Prøvde å dytte den i munnen nå, men tunga vil ikke fant en boks med pepperkaker. Anyone said hamburger? Endret 12. januar 2011 av Sk!ppy Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Prøv løsningen med syltetøy. Funker det på barn så bør det funke på deg..! Endret 12. januar 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Står over stikkpille. Enveiskjørt. Jeg skal gi deg enveiskjørt, jeg! Endret 12. januar 2011 av Coa Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Advarsel: Sk!ppy! Du må ikke åpne denne spoileren! Prøv løsningen med syltetøy. Funker det på barn så bør det funke på deg..! Når vi er ferdig med han så er han sikkert pillenarkoman. Endret 12. januar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hssj, Lars. Det er sånnt vi ble enige om å ikke sii..! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Nå var den nede. Jeg knuste den, og tenkte at "det kan jo ikke være så ille og bare spise pulveret?". Det var ille. Det smakte forferdelig. Jeg vet nå hvorfor jeg ikke spiste pille som barn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er trygt nå, wheelman. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Står over stikkpille. Enveiskjørt. Du er klar over det faktumet at du er så heldig å ha et g-punkt bak der? Ufattelig trist at så mange gutter går glipp av så mye nytelse grunnet en vrangforestilling om at det er enveiskjøring i endetarmen. Nå var den nede. Jeg knuste den, og tenkte at "det kan jo ikke være så ille og bare spise pulveret?". Det var ille. Det smakte forferdelig. Jeg vet nå hvorfor jeg ikke spiste pille som barn. Neste gang svelger du bare pillen hel. Slipper du å smake på drittet. Du har tydeligvis gode forutsetninger for å ikke bli pillenarkoman da. Det skal du ha. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det får være uutforsk intill videre. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Nå var den nede. Jeg knuste den, og tenkte at "det kan jo ikke være så ille og bare spise pulveret?". Det var ille. Det smakte forferdelig. Jeg vet nå hvorfor jeg ikke spiste pille som barn. Det er smaken av pulveret som ødelegger det. selve pillen har et lite belegg som skal holde ca et sek i munnen så du slipper den smaken. Du ødela for deg selv, din skyld. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Står over stikkpille. Enveiskjørt. Du er klar over det faktumet at du er så heldig å ha et g-punkt bak der? Ufattelig trist at så mange gutter går glipp av så mye nytelse grunnet en vrangforestilling om at det er enveiskjøring i endetarmen. Altså, du må grave ganske lenge for å finne gull, for å si det sånn. Gullet har jeg ingenting i mot, det er gravinga jeg helst står over. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Sk!ppy: Du kan kjøpe brusetabletter til neste gang. De bare har du i et glass vann som du drikker. Da slipper du den ekle pulversmaken og du slipper problemet med å svelge piller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg