Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det mulig? Hva er bedre med landet fremfor byen?

Slipper bort i fra alt mas og kjas, alle menneskene, all trafikken og alt bråket.

Går jo ann med en mellomting da, jeg bor ca en liten halvtimes tid utfor byen, så er ikke helt øde heller. :)

Er ikke så mye bråk her. Greit, hører hver gang noen lukker ytterdøra, men det har jeg vendt meg til (skrudd på musikk). kvarter med trikk til jobb og tre butikker innenfor 5 minutters gåavstand. Jeg klager ikke akkurat. :)

Men savner litt av norske fjell og fjorder da, men det gjør jo jeg hele tiden.

Lenke til kommentar

Åååh, jeg synes nå det er koselig å høre at det bor folk rundt meg jeg. :) Så klart litt irriterende når naboen over meg begynner å trampe rundt halv 2 på natten, men hei. Det er ikke så alt for ille. Trafikken er jeg så heldig at jeg ikke hører noe til, da den går under bakken, og ikke langs den lille veien utenfor. :) Også er det VELDIG godt med 10min å gå til jobb da. :)

Lenke til kommentar

linda skulle ha vært her, da hadde det blitt action...

Tja, jailbait er kanskje litt farlig...

Man foretrekker forskjellige ting. :)

Smaken er som baken, delt. :p Kan forstå de som liker landsbygda, da jeg har vokst opp i en selv.

jeg kan stå for 2 av 3 av det vi trenger mer av :p

siste får noen andre ta seg av :p

En av tingene kan jeg tenke meg, men hva er nr. 2? :)

Lenke til kommentar

Hvem stiller opp med sexen?

Hallo! jeg vel! :p

jeg kan stå for 2 av 3 av det vi trenger mer av :p

siste får noen andre ta seg av :p

En av tingene kan jeg tenke meg, men hva er nr. 2? :)

jeg står for pupper og sex. Intriger kan andre ta seg av :)

Lenke til kommentar

jeg står for pupper og sex. Intriger kan andre ta seg av :)

Interessant. Kan du sende søknad eller? Må nesten ha skriftlig bevis på at du kan unnagjør jobben. :devil:

Tråden har for lite pupper, intriger og sex. Om to jenter kommer innom, kan vi sikkert fikse alle tre.

Reporting for duty.

:new_woot:

Lenke til kommentar

Fungerer Pinex mot hodepine? er 500mg, noe jeg vil tro er litt mye? (Har faktisk aldri tatt en pille før, så vil gjerne ha noe mindre enn 500mg, men fant ikke annet)

Ja. Men jeg ville nå heller trodd at 500mg var litt lite enn at det var litt mye. Jeg hadde tatt to.

http://www.felleskatalogen.no/felleskatalogen/show.do?filename=%2Fcontent%2Fpreparat-register%2FP%2FPinex...Actavis_562842.html&search=prep_navn%3Apinex*&highlight=1

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...