Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg må nesten takke vår kjære foreleser i digital videoproduksjon som lærte meg dette :p

Musikken var flott, men videoen var litt … forstyrrende.

Neida, fascinerende spør du meg! Nå spurte du meg ikke, menmen :p

Men dette var ett stykk foreleser jeg hadde sansen for! :)

Lenke til kommentar

Jeg slo ned "The popular kid" idag. Dvs. jeg slo ned han som har de største folkene til å beskytte seg. Uheldigvis var de like vel når jeg gjorde det. Han leker tøff og sa "slapp av gutta, fikser dette selv" - noe han selvfølgelig ikke gjorde.

Så kul du er.

:roll:

Mja. Jeg går ivertfall ikke rundt med et merke i trynet. Det som er litt trist er at jeg forsåvidt trodde vi var venner. Det helt til han hoppet på meg uprovosert med et kne rettet mot ansiktet mitt.

edit:skriveleif

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar

Jeg slo ned "The popular kid" idag. Dvs. jeg slo ned han som har de største folkene til å beskytte seg. Uheldigvis var de like vel når jeg gjorde det. Han leker tøff og sa "slapp av gutta, fikser dette selv" - noe han selvfølgelig ikke gjorde.

Så kul du er.

:roll:

Mja. Jeg går ivertfall ikke rundt med et merke i trynet. Det som er litt trist er at jeg forsåvidt trodde vi var venner. Det helt til han hoppet på meg uprovosert med en kne rettet mot ansiktet mitt.

Vel.. Siden han brukte en kne... :tease:

Men -du trenger ikke slå han ned, er nok å vise at du er sterkere, og få han til å forstå at han ikke kan gjøre deg noe uten motangrep.. Terrorbalanse, kalles det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...