TheKims Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Er faktisk flink til å lage mat Sikkert derfor man veier 100kg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Går vel an å veie nærmere 100kg uten å nødvendigvis være flink til å lage mat òg. 3 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ja Kim. Gjør som mongolerne! ANGRIP KINA! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Går vel an å veie nærmere 100kg uten å nødvendigvis være flink til å lage mat òg. Skulle akkurat til å si at det er de som ikke er flinke til å lage mat om ofte er korpulente. Mye fastfood etc. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Går vel an å veie nærmere 100kg uten å nødvendigvis være flink til å lage mat òg. Er bare å flytte til us and a det Virker som om man blir automatisk feit der. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ja, jeg må nesten takke vår kjære foreleser i digital videoproduksjon som lærte meg dette Musikken var flott, men videoen var litt … forstyrrende. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ja, jeg må nesten takke vår kjære foreleser i digital videoproduksjon som lærte meg dette Musikken var flott, men videoen var litt … forstyrrende. Neida, fascinerende spør du meg! Nå spurte du meg ikke, menmen Men dette var ett stykk foreleser jeg hadde sansen for! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Runar din slask. Du må oppdatere signaturen din 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Men dette var ett stykk foreleser jeg hadde sansen for! Der må jeg si meg helt enig! Runar din slask. Du må oppdatere signaturen din Mikkel din slask. Du må oppdatere avataren din! 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Runar din slask. Du må oppdatere signaturen din. La oss lage en fangruppe. Du må oppdatere signaturen din. (det har du allerede gjort) Runar din slask. Du må... Hmm.. Lage middag snart! Klokken er snart 15! Endret 12. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg slo ned "The popular kid" idag. Dvs. jeg slo ned han som har de største folkene til å beskytte seg. Uheldigvis var de like vel når jeg gjorde det. Han leker tøff og sa "slapp av gutta, fikser dette selv" - noe han selvfølgelig ikke gjorde. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Men nå som Runar har endret signaturen sin, hvordan kan jeg finne igjen "dine poststats" eller hva det nå het... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg slo ned "The popular kid" idag. Dvs. jeg slo ned han som har de største folkene til å beskytte seg. Uheldigvis var de like vel når jeg gjorde det. Han leker tøff og sa "slapp av gutta, fikser dette selv" - noe han selvfølgelig ikke gjorde. Så kul du er. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Runar din slask. Du må... Hmm.. Lage middag snart! Klokken er snart 15! Hva med: Runar din slask. Du må gjøre om Diskutants brukertittel til det den var før! Men nå som Runar har endret signaturen sin, hvordan kan jeg finne igjen "dine poststats" eller hva det nå het... https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=stats_user Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Får nesten bokmerke den, så jeg finner den igjen! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Runar din slask. Du må... Hmm.. Lage middag snart! Klokken er snart 15! Hva med: Runar din slask. Du må gjøre om Diskutants brukertittel til det den var før! NOOO! Nevahh! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 NOOO! Nevahh! Hvis ikek du vil hete "bruker" kan du jo alltids få tittelen "Spammer". Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Jeg slo ned "The popular kid" idag. Dvs. jeg slo ned han som har de største folkene til å beskytte seg. Uheldigvis var de like vel når jeg gjorde det. Han leker tøff og sa "slapp av gutta, fikser dette selv" - noe han selvfølgelig ikke gjorde. Så kul du er. Mja. Jeg går ivertfall ikke rundt med et merke i trynet. Det som er litt trist er at jeg forsåvidt trodde vi var venner. Det helt til han hoppet på meg uprovosert med et kne rettet mot ansiktet mitt. edit:skriveleif Endret 12. januar 2011 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 NOOO! Nevahh! Hvis ikek du vil hete "bruker" kan du jo alltids få tittelen "Spammer". Kan jeg hete TSPbot? :!: Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg slo ned "The popular kid" idag. Dvs. jeg slo ned han som har de største folkene til å beskytte seg. Uheldigvis var de like vel når jeg gjorde det. Han leker tøff og sa "slapp av gutta, fikser dette selv" - noe han selvfølgelig ikke gjorde. Så kul du er. Mja. Jeg går ivertfall ikke rundt med et merke i trynet. Det som er litt trist er at jeg forsåvidt trodde vi var venner. Det helt til han hoppet på meg uprovosert med en kne rettet mot ansiktet mitt. Vel.. Siden han brukte en kne... Men -du trenger ikke slå han ned, er nok å vise at du er sterkere, og få han til å forstå at han ikke kan gjøre deg noe uten motangrep.. Terrorbalanse, kalles det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg